nee jullie stoere rechtse bois kwetst niks tochquote:
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah ligt meer aan foto denk ik
dolf jansen op de fokquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jullie stoere rechtse bois kwetst niks toch
alles moet kunnen want vrijheid van meningsuiting
jupquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Hier ziet het er iets normaler uit
[ afbeelding ]
heeft iemand dat laatste boek?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Hier ziet het er iets normaler uit
[ afbeelding ]
ja van die andere dolf hebben we er al genoegquote:
Nee lijkt me ook niet boeiendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:13 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet zijn gebruikelijke stijl schijnt..
is een roman geen autobiografischquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
Heb bij een boek van Pepijn het idee dat ik net zo goed een dagje tripreports op drugsforum kan gaan lezen
geen autobiografie*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een roman geen autobiografisch
geen autobiografich boekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen autobiografie*
maar lijkt me nog steeds niet heel interessant
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat hij best aardig kan schrijven eigenlijk
Is een roman, niet autobiografisch*quote:
Ben je er nou nog steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.
nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.
walgelijke zin danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i een roman, geen autobiografich boek
Ja even plaspauze. ijsje gepakt, ik ga zo weer verderslapen man.quote:
Vast wel maar het boek gaat over een man die drugs gebruikt, dat lijkt me niet echt interessantquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat hij best aardig kan schrijven eigenlijk
wat is jouw favoriete boek?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vast wel maar het boek gaat over een man die drugs gebruikt, dat lijkt me niet echt interessant
3de keer vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja even plaspauze. ijsje gepakt, ik ga zo weer verderslapen man.
wauw wist niet dat ik zoveel voor je betekendequote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
if you could be my only friend
I'd cherish all the time we spend
and though we're so infrequent now
our hearts dance somewhere anyhow
so many make our lives seem cheap
and in the end we all must sleep
:$quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw wist niet dat ik zoveel voor je betekende
Ik neem nog ff een limonade ook. Ohja, het blijft droog vandaag buiten.quote:
Bedankt hans.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:26 schreef dapinkwin het volgende:
een roman is een genre, een lang verhaal, meestal fictie.
doe je de deur zo even dichtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:26 schreef dapinkwin het volgende:
een roman is een genre, een lang verhaal, meestal fictie.
lezen wordt ook nogal verpest door de middelbare schoolquote:
smoesjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
lezen wordt ook nogal verpest door de middelbare school
ik geloof dat Oorlogswinter het laatste boek is geweest dat ik met plezier gelezen heb, in groep 7 ofzo
Mweh, ik vond lezen altijd enorm leuk.quote:
pfff geen idee eig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt, wat is jouw lievelingsboek dan
Dacht even dat je dp wasquote:
maar jonko smoken net iets leuker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, ik vond lezen altijd enorm leuk.
quote:
Nee, de dwang heeft het compleet verpest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar jonko smoken net iets leuker?
douwe bob twitterde dit ofzo?quote:
quote:
hier, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:39 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
het is wel leuk maar klinkt mij allemaal teveel hetzelfde
quote:
reis door de nacht als enige ooit denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Welk boek heb je vaker dan 2 keer gelezen
Jawel, dit is gitaarwerk. Nogal een verschil met Elvis.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:41 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
er is daarbinnen niet veel dat elvis evenaart of zie het verkeerd?
Ja klopt idd, vandaar dat ik al zei dat het wat meer psychobilly is; dat is een beetje de punkversie van rockabilly.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:44 schreef Kurovski het volgende:
Da's meer punkachtig. Vind ik de Stray Cats toch beter om naar te luisteren. Maar ja, smaken...
de naam gaf het al wegquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt idd, vandaar dat ik al zei dat het wat meer psychobilly is; dat is een beetje de punkversie van rockabilly.
quequote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:53 schreef Kurovski het volgende:
Wat is dat nou weer dp? Jouw opvoeding deugt niet man.
oh das niet mijn opvoeding hoor, dit nummer kwam ik paar jaar geleden tegenquote:
yesquote:
hmzquote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:00 schreef Kurovski het volgende:
gvd lege plek weer naast me in bed. nja, er zijn ergere dingen. Ik ga weer slapen dp, ltr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |