Dan zou jij 0 sterretjes moeten hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..]
voor elke positieve note krijg je een sterretje naast je username
Jij bent dus gewoon een bitch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan zou jij 0 sterretjes moeten hebben
nee, danny zn chick is knorretjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owja ik heb echt vrij lang, zeg maar tot ergens vorige maand gedacht dat yvonne en danny gewoon ook man-vrouw was
zo ben ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had echt notalgische nachtbagger tt in gedachten, maar oke, kaap maar gewoon
Was fa2 zoals al dp altijd zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een bitch.
vrijheid van meningsuiting toch, daar schijnt die kale nogal fan van te zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je wel zeggen dat de chick van de baas een varken is?
Jmmrquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze troll is nog lechter dan mijne
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omg fa2 van fatwo = fatoe?
betekent dat dat?
nicequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:26 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke(Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of ander soort Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus, alleen maar turkse/marokkaanse winkeltjes. Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan
Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill)
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.
Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot.. (we gingen om kwart voor 2 weg en om ongeveer kwart over 7 stonden we op een parkeerplaats)
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan
Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg![]()
![]()
![]()
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
leuke dag gehad du, fijn om te horenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:26 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke(Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of ander soort Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus, alleen maar turkse/marokkaanse winkeltjes. Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan
Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill)
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.
Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot.. (we gingen om kwart voor 2 weg en om ongeveer kwart over 7 stonden we op een parkeerplaats)
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan
Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg![]()
![]()
![]()
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
Het was echt een ervaring jongequote:
Yes, was zeker tof!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuke dag gehad du, fijn om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |