waarom lukt jou dit niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan er hier iemand goed een dekbed in een dekbedovertrek stoppen? Aanmeldingen mogen in DM.
Kut werk.
Ja als je een eenpersoons dekbed in een overtrek stopt voor een tweepersoons zeker.quote:
Motorisch gestoord en zuurstoftekort bij mijn geboorte.quote:
HOEKJES ZITTEN ALTIJD KUT JAquote:
Hey WCH, nieuwe kloon?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Motorisch gestoord en zuurstoftekort bij mijn geboorte.
Dekbedovertrek binnenstebuiten, je armen er in steken en in iedere punt een punt van je dekbed vastpakken. Rukken als de malle.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als je een eenpersoons dekbed in een overtrek stopt voor een tweepersoons zeker.
Mijn vriendin kan het al helemaal niet, volgens mij is dat echter een smoes zodat ik het doe.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Dekbedovertrek binnenstebuiten, je armen er in steken en in iedere punt een punt van je dekbed vastpakken. Rukken als de malle.
???
>dekbed in overtrek
vraag je begeleider dan om hulpquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Motorisch gestoord en zuurstoftekort bij mijn geboorte.
Ik kan niet zo goed rukken, ben geen koeienmelker zoals jij maar ik ga een poging wagen zo op die manier.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Dekbedovertrek binnenstebuiten, je armen er in steken en in iedere punt een punt van je dekbed vastpakken. Rukken als de malle.
???
>dekbed in overtrek
Je moet je dekbetred binnenste buiten doen, dekbed pakken alsook de hoekjes van het dekbed en het dan omdraaien.quote:
Heb dikke bos haar, bijna Braddiekapselquote:
Schiet niet zo in de stress, wijf. Als je geen context kan lezen bemoei je dan vooral met je menstruatie en hou je erbuiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, daarom spreek ik jou aan. Ik heb het nu over jou.
noobquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan er hier iemand goed een dekbed in een dekbedovertrek stoppen? Aanmeldingen mogen in DM.
Kut werk.
madeliefff en Aberquote:
Ja. En draai hem niet binnenstebuiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kut werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |