quote:
Er was hier ooit een FOK!ster waar ik een relatie mee gehad heb maar dat is al vier jaar uit. Che_ denkt nu dat hij beter weet hoe onze relatie in elkaar zat en denkt dat de tranen vloeien als hij haar naam gebruikt.quote:
quote:
Che_ is ongelukkig om iets met vrouwen en zodra hij de kans ziet om dit af te reageren op andere users doet hij dit.quote:
En dat terwijl jij niet caret en dus niks te verliezen hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Er was hier ooit een FOK!ster waar ik een relatie mee gehad heb maar dat is al vier jaar uit. Che_ denkt nu dat hij beter weet hoe onze relatie in elkaar zat en denkt dat de tranen vloeien als hij haar naam gebruikt.
wie was de gelukkige FOK!ster?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Er was hier ooit een FOK!ster waar ik een relatie mee gehad heb maar dat is al vier jaar uit. Che_ denkt nu dat hij beter weet hoe onze relatie in elkaar zat en denkt dat de tranen vloeien als hij haar naam gebruikt.
Tot nu toe niets verloren nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
En dat terwijl jij niet caret en dus niks te verliezen hebt
Wat een loser die Che_.
Waarom betrek je mij er precies bij? Wel janken dat CY er bij betrokken wordt, maar zelf dit ook doen terwijl ik hier geen reet mee te maken heb.quote:
Ik dacht dat we complete willekeur aan het toepassen waren in onze sneren en ik wilde daarin zeker niet achterblijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er precies bij? Wel janken dat CY er bij betrokken wordt, maar zelf dit ook doen terwijl ik hier geen reet mee te maken heb.
Je moet niet zo schijnheilig doen, Tardis. Practice what you preach.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we complete willekeur aan het toepassen waren in onze sneren en ik wilde daarin zeker niet achterblijven.
Complete willekeurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we complete willekeur aan het toepassen waren in onze sneren en ik wilde daarin zeker niet achterblijven.
boehoehoehoehoequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet niet zo schijnheilig doen, Tardis. Practice what you preach.
easy smeazyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan er hier iemand goed een dekbed in een dekbedovertrek stoppen? Aanmeldingen mogen in DM.
Kut werk.
Prutser. Dat is vet easyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan er hier iemand goed een dekbed in een dekbedovertrek stoppen? Aanmeldingen mogen in DM.
Kut werk.
Het gaat nu even niet om jou Stimo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet niet zo schijnheilig doen, Tardis. Practice what you preach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |