Italiaanse keukenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Italian, indian, thai. Forget the rest.
Trek ook je internetkabel uit je modem.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ga vandaag een afgezonderd nonnenleven leiden.
Hier ook een stijfje gekregen van deze erotische fictie.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Jezus
Stimo kheb je advies opgevolg
Ik loop zo richting de bijlmer station
Ik zie verderop fhking lekker wijf, ze zag me ook
Ik bleef dr maar gewoon aankijke zoals je zei
Opeens krulde dr mondhoeke zo omhoog wow man
Ik kreeg harde in skinny kk kut
En iets Nederlands dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Italiaanse keuken. I can't even hoor. Gewoon lekker rauwe pasta een homp vlees en olijfolie als smaakmaker. Echt nog nooit iets Italiaans gegeten waar ik van dacht dat het culinair was.
Nederlands is krachtvoer. Gewoon hutspot met tempeh snap je.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En iets Nederlands dan?
inb4 Nederlands is gwn alles uit pakjes en zakjes dus bah
Ja duh. wallah je kan chickies nat krijgen met oogcontactquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Jezus
Stimo kheb je advies opgevolg
Ik loop zo richting de bijlmer station
Ik zie verderop fhking lekker wijf, ze zag me ook
Ik bleef dr maar gewoon aankijke zoals je zei
Opeens krulde dr mondhoeke zo omhoog wow man
Ik kreeg harde in skinny kk kut
Als vegetariėr ben je zeker wel fan van de indiase keuken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Italiaanse keuken. I can't even hoor. Gewoon lekker rauwe pasta een homp vlees en olijfolie als smaakmaker. Echt nog nooit iets Italiaans gegeten waar ik van dacht dat het culinair was.
Jij eet dan ook niks met vleesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Vegetariėr?!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als vegetariėr ben je zeker wel fan van de indiase keuken?
veganistquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als vegetariėr ben je zeker wel fan van de indiase keuken?
O faktap. Ik heb echt prachtige Italiaanse gerechten gegeten. Strawberry risotto, wat een heerlijke starter was datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb goden lichaam vraag maar hier in de SC.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij eet dan ook niks met vlees
Daarom hebje mislukte onvolgroeide lichaam
En jij een mislukte onvolgroeide brein?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij eet dan ook niks met vlees
Daarom hebje mislukte onvolgroeide lichaam
doubt it.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb goden lichaam vraag maar hier in de SC.
Risotto is wel nice ja, met pompoen of paddenstoelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
[..]
O faktap. Ik heb echt prachtige Italiaanse gerechten gegeten. Strawberry risotto, wat een heerlijke starter was dat
Gewoon afzuigen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hou zo van koken met een shitload aan kruiden, maar na het koken stinkt je huis en kleding
100% pure vegan gainzquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan bevestigen, maar denk dat hij kuurtjes doet zoals al die vegan bodybuilders.
Waarom mag je huis niet naar leven ruiken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hou zo van koken met een shitload aan kruiden, maar na het koken stinkt je huis en kleding
stuur me danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Twijfel is de sterkste geloofsbelijdenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |