Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:23 schreef Catkiller het volgende:
Ho eens, zo gaan we niet met elkaar om in dit topic.
Ah de whiteknight van madeliefff is er weerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom is hij dan toch zo gefrustreerd altijd?
Sinds elke keer als iemand iets zegt tegen Stimo waar ze op dat moment geen zin in heeft.quote:
😂😂😂quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Zeer met bril op achtergrond?
Dat is wel een dominant typje jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinds elke keer als iemand iets zegt tegen Stimo waar ze op dat moment geen zin in heeft.
Hier ben ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah de whiteknight van madeliefff is er weer
Meteen zo persoonlijk, jammer hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah de whiteknight van madeliefff is er weer
Hahaha, hilarisch dit. Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is maagd tot het huwelijk van wat ik heb gehoord dus nee. Maar ze is ook meer als een moeder voor mij gezien haar zeer hoge leeftijd dus heb daar ook geen interesse in.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geeft ze je op zn minst seks? Is wel een moe-lander
Dit klopt, we pesten hier iemand alleen in groepsverband. Eén op één is teveel risico.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:23 schreef Catkiller het volgende:
Ho eens, zo gaan we niet met elkaar om in dit topic.
Niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en madeliefff nu?
Voor iemand die zo veel van vrouwen weet, herken je er eentje bedroevend slecht. Saillant detail in deze is dat er op de hele video enkel vrouwelijke bezoekers te zien zijn. Je zal wel afgeleid zijn door dei wulpse vrouw, dat is ook spannend.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Voor elke deksel is er een potje. Een jampotje. Ahahaha snap je hem? Want ze draagt een dikke bril.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo veel van vrouwen weet, herken je er eentje bedroevend slecht. Saillant detail in deze is dat er op de hele video enkel vrouwelijke bezoekers te zien zijn. Je zal wel afgeleid zijn door dei wulpse vrouw, dat is ook spannend.
ja snap ik hehehehequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor elke deksel is er een potje. Een jampotje. Ahahaha snap je hem? Want ze draagt een dikke bril.
Allemaal redenen, maar ik lees afgewezen 😂quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is maagd tot het huwelijk van wat ik heb gehoord dus nee. Maar ze is ook meer als een moeder voor mij gezien haar zeer hoge leeftijd dus heb daar ook geen interesse in.
Voor iemand die slecht kan lezen kan je wel best goed spellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allemaal redenen, maar ik lees afgewezen 😂
Nee ik ga wel voor een jongere fiets.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer, moet ik een goed woordje voor je doen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor iemand die slecht kan lezen kan je wel best goed spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |