Je mag tegen betaling in de leer bij mij.quote:
Een cabaretprogramma is duurder en waarschijnlijk minder leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je mag tegen betaling in de leer bij mij.
Wat een onzin. Die vrouw is buikdanseres.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmmm...ik proef wat spanning tussen ass en bruidjeDenk dat de ass teveel "shine" opeiste op haar bruiloft.
Wat is de verloning?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan volgende maand lekker aftrekken op je bankrekening.
Weet jij waar de clitoris zit? Daar heb ik wel een bedragje voor over namelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je mag tegen betaling in de leer bij mij.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die vrouw is buikdanseres.
Gelukkig zijn andere comments die dat bevestigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die vrouw is buikdanseres.
quote:Dalixsa Flores Erazo2 maanden geleden
Stole the limelight from the bride do know how important it is to dance, I am very critical of the Arab dance, this woman is the best dancer of belly dance I've seen. Felicidades!!
Waarom is hij dan toch zo gefrustreerd altijd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet weten dat Che_ een grote piemel heeft.
Ja okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol werd net zwoel aangestaard toen ik de trein uitstapte door zo sma'tje die ging instappen
Was wss omdat je weer een raar clownspakje aan hebt getrokken vandaag waarvan je denkt dat het stijlvol is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol werd net zwoel aangestaard toen ik de trein uitstapte door zo sma'tje die ging instappen
nooo gquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was wss omdat je weer een raar clownspakje aan hebt getrokken vandaag waarvan je denkt dat het stijlvol is.
Met een hippe armband en shirt met diepe v-hals?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nooo g
Nagenoeg zelfde gekleed waren we
Full black n leathet jacket
wil je een foto plaatsen? brn wel benieuwdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nooo g
Nagenoeg zelfde gekleed waren we
Full black n leathet jacket
zo'n bosje shag uit de V hangen, vrouwen worden wild.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hippe armband en shirt met diepe v-hals?
geen accessoires wel tanktop met wat borsthaartjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hippe armband en shirt met diepe v-hals?
Dat zal het zijn, ze lachte je uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen accessoires wel tanktop met wat borsthaartjes
Houd je bek eens negatievelingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ze lachte je uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |