Cultureel dingetje. Midden-Oosten worden dit soort vrouwen gevierd in plaats van die magere latten met wat spieren die je hier vindt.quote:
Show mequote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Opso wil je iets zien wat ik echt shockerend vond. Kijken wat jouw mening is.
WATquote:
Ik snap dit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WAT
Ook echt bruidje met hoofddoek erbij, haramheid level +100000%
Maar serieus, al die kinderen. Die wijven. Wat
u wotquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap dit nietBen best liberaal en alles, maar wallah ben utandim. bu ne yav
hahahahahah mijn vader had die chicks eruit gegooid man
Z'n gangetje. Straks een sollicitatie voor m'n eerste grotemensenbaan na m'n studie. Spannend hè?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zou een beeldhouwwerk van je naakte lichaam gemaakt moeten worden.
Hmmm...ik proef wat spanning tussen ass en bruidjequote:
Ja snap ik. Had dat de allereerste keer niet omdat dat echt eenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Straks een sollicitatie voor m'n eerste grotemensenbaan na m'n studie. Spannend hè?
Wat is ditquote:
jij weet echt zo veel van vrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmmm...ik proef wat spanning tussen ass en bruidjeDenk dat de ass teveel "shine" opeiste op haar bruiloft.
En dan volgende maand lekker aftrekken op je bankrekening.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja snap ik. Had dat de allereerste keer niet omdat dat echt een![]()
![]()
baan was waar ik na het gesprek al bij aangaf dat het niks werd maar de tweede keer zomgzomg maar wel aangenomen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |