Heb je weleens Garam Masala gebruiktquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag je huis niet naar leven ruiken?
dat stinkt toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je weleens Garam Masala gebruikt
Ben je in Italië geweest? Als ik daar ben, maakt niet uit of ik naar sterrenrestaurant ga of een trattoria, het eten is er echt geweldig. Maar vegan is natuurlijk wat minder keus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Risotto is wel nice ja, met pompoen of paddenstoelen.
Maar de rest is kut hoor je me!!!
Echt geloofwaardig en representatiefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb goden lichaam vraag maar hier in de SC.
Maak eens curry met garam masala. En dan niet een kut lepeltje maar echt vier eetlepels. DOe er wat knoflook bij en je huis meurt naar een Sri Lankeesquote:
Jawel toen ik nog een jonge manjer was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:33 schreef Drug het volgende:
[..]
Ben je in Italië geweest? Als ik daar ben, maakt niet uit of ik naar sterrenrestaurant ga of een trattoria, het eten is er echt geweldig. Maar vegan is natuurlijk wat minder keus.
Ik vraag m'n vriendin altijd om zo te ruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak eens curry met garam masala. En dan niet een kut lepeltje maar echt vier eetlepels. DOe er wat knoflook bij en je huis meurt naar een Sri Lankees
haha mad jelly deze ecto mislukte arabquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt geloofwaardig en representatief
chai is een boerin die normaalgesproken hele dag (paarden)uiers met elkaar vergelijkt en de mooiste gaat melken
Welke keuken prefereer je?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel toen ik nog een jonge manjer was.
Maar natuurlijk kunnen ze wel koken maar vindt het wel een erg repetitieve bende.
Ja, maar je bent niet gespierd eh.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon volgroeid 1.92, breed, rechterstoot van mike tyson
Blessed
Het is wat Che_.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broodje doner
Al het andere is te hoog gegrepen voor jullie
Dat zijn keukens zelf, geen gerechten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Italian, indian, thai. Forget the rest.
haha zo klein?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon volgroeid 1.92, breed, rechterstoot van mike tyson
Blessed
Heb niet echt voorkeur eigenlijk. Eten zelf alles door elkaar. Maar w.b.t. koken vind in Indo echt super leuk. En Indo is natuurlijkquote:
Heel goed, jij dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ja volgens mij wel. Hoe is het, goede kornuit zeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |