Allicht. Als het begint te pruttelen moet de worst erin.quote:
Haar vagijn, met veel pik. Duh.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze low maintenance waren
En ik kan het niet laten om me toch af te vragen wat je dan op probeert te vullen
Ik snap de invulling niet helemaal. Het punt van polyamorie is toch dat je openstaat voor alle vormen van relaties die mensen met zich mee brengenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ik kan net zoals in een monogame relatie niet in de toekomst kijkenIk vind het fijn wat ik nu heb en hoe het over een jaar is zie ik dan wel weer.
Maar ik hoef nu in ieder geval niemand te daten verder. Simpel toch.
Ik ben heel leukquote:
Feel the pressurequote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
En slechte TT CL. Ik had meer van je verwacht
Dat was bij haar dus duidelijk minder het gevalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
Ik ben heel leukmensen willen mij graag zo veel mogelijk zien
Bigamie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap de invulling niet helemaal. Het punt van polyamorie is toch dat je openstaat voor alle vormen van relaties die mensen met zich mee brengen
Klinkt meer als monogamie naast elkaar
Denk dat het punt van welke amorie/gamie dan ook gewoon is dat je het lekker voor jezelf invultquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
Ik snap de invulling niet helemaal. Het punt van polyamorie is toch dat je openstaat voor alle vormen van relaties die mensen met zich mee brengen
Klinkt meer als monogamie naast elkaar
Natuurlijk. Ik probeer de variant van Fripsel te begrijpenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat het punt van welke amorie/gamie dan ook gewoon is dat je het lekker voor jezelf invult
Ik wilde zeggen dat jezelf vullen weer een hele andere vorm is, maar het is nog voor 12enquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat het punt van welke amorie/gamie dan ook gewoon is dat je het lekker voor jezelf invult
Wow Yv.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jezelf vullen weer een hele andere vorm is, maar het is nog voor 12en
Yv komt los.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jezelf vullen weer een hele andere vorm is, maar het is nog voor 12en
Wat maakt de naam uit als ik het je net uitleg?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer de variant van Fripsel te begrijpen
sologamie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu Yv iedere week een paar voet penis krijgt, is ze ineens een vieze meid.quote:
Dat is ze altijd al geweest maar het viel een stuk minder opquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Yv iedere week een paar voet penis krijgt, is ze ineens een vieze meid.
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Yv iedere week een paar voet penis berijdt, is ze ineens een vieze meid.
Ze heeft het er maar "druk" mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze piemel gehaald bij de subway ja?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik benijd haar wel hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer pik eisen van je vent, is niet zo moeilijk allemaal.quote:
Dat het het niet is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat maakt de naam uit als ik het je net uitleg?
Gewoon je moment afwachten als hij Ainsley zit te kijken. Misschien heeft het hetzelfde effect als Nigella bij mijquote:
Het is wel het food-uurtje hier nuquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ze piemel gehaald bij de subway ja?
Ik heb niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer pik eisen van je vent, is niet zo moeilijk allemaal.
Of buiten de deur zoeken natuurlijk. Pik zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer pik eisen van je vent, is niet zo moeilijk allemaal.
Gaat niet om je lengte, maar hoeveelheidquote:
quote:
Je verlangt naar een footlong?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je moment afwachten als hij Ainsley zit te kijken. Misschien heeft het hetzelfde effect als Nigella bij mij
[..]
Het is wel het food-uurtje hier nu![]()
Als ik Ainsley over een bbq hoor praten word ik hardquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je moment afwachten als hij Ainsley zit te kijken. Misschien heeft het hetzelfde effect als Nigella bij mij
[..]
Het is wel het food-uurtje hier nu![]()
Pik over zelfs, als ik dit goed begrijpquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Of buiten de deur zoeken natuurlijk. Pik zat.
Hoe weet jij dat? :$quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat niet om je lengte, maar hoeveelheid
Is dat niet gewoon omdat je een aparte relatie met vlees eten hebt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Ainsley over een bbq hoor praten word ik hard
Omdat ik jou nog nooit heb horen klagen over lengtequote:
Helemaal niet. Enkel met Ainsleyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je een aparte relatie met vlees eten hebt?
Volgens mij zeg ik zelf ook altijd dat ik een open relatie heb. Een term die in z'n algemeenheid gebruikt word door mensen die hun relatie anders invullen dan monogaamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat het het niet is?
Niet dat ik niet vind dat je moet doen wat je wil en zo. Maar dat is iets anders
Maar misschien hou ik gewoon te veel van hokjes
Allemaal op zoek naar iets vastquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Pik over zelfs, als ik dit goed begrijp
R&P / Mannen meer behoefte aan een relatie?
Ik dacht dat je jezelf identificeerde als polyamoreus. En vooroordelen worden juist in stand gehouden als mensen die iets niet zijn het pretenderen te zijn omdat ze de missconcepties in de hand werken. Ik kan daar slecht tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik zelf ook altijd dat ik een open relatie heb. Een term die in z'n algemeenheid gebruikt word door mensen die hun relatie anders invullen dan monogaam![]()
Maar ik zag van de week een programma op NPO over vooroordelen in de Nederlandse samenleving, zo werd het aangekondigd geloof ik. En die aflevering ging over homoseksueel zijn. En daar deed iemand wel een mooie uitspraak. Hoe gek het eigenlijk wel niet is dat we bepaalde dingen moeten "tolleren" en dat het "geaccepteerd word" als je op hetzelfde geslacht valt bijvoorbeeld. Want uiteindelijk heb je gewoon lief, net als ieder ander. Dat zou toch genoeg moeten zijn?
En vanuit het idee dat er pas echt sprake van liefde is als je oprecht en eerlijk tegen elkaar bent, vind ik dat eigenlijk wel een hele mooie gedachte. Gewoon, je hebt lief.
Huh, dit volg ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:21 schreef Fripsel het volgende:
Ik was vergeten dat ik YouTube op had staan op de tv. Of eigenlijk ik zit er voor maar kijk niet. En nu ben ik van een Nederlandse Vlogster bij een Aziatische tv show gekomen. Ben benieuwd wat het volgende is![]()
Nou, ze heeft toch amoureuze betrekkingen met meerdere personen, dat is letterlijk wat het woord betekent, wat doe je nou moeilijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf identificeerde als polyamoreus. En vooroordelen worden juist in stand gehouden als mensen die iets niet zijn het pretenderen te zijn omdat ze de missconcepties in de hand werken. Ik kan daar slecht tegen
'Heb lief' is een tof ideaal en open en eerlijk zijn (ook naar jezelf) al helemaal
Was meer een algemene opmerking over emancipatiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ze heeft toch amoureuze betrekkingen met meerdere personen, dat is letterlijk wat het woord betekent, wat doe je nou moeilijk?
YouTube skipt automatisch verder, meestal naar gerelateerde video's. Het volgende filmpje waren weer overactieve Aziaten. Nu vraag ik me af hoe lang dit al opstaatquote:
Polyamorie (?) is niet zoiets als seksualiteit of genderidentiteit denk ik hoor. Betekent niet dat ze per se meerdere liefjes moet hebben, kan over 20 jaar natuurlijk heel anders zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf identificeerde als polyamoreus. En vooroordelen worden juist in stand gehouden als mensen die iets niet zijn het pretenderen te zijn omdat ze de missconcepties in de hand werken. Ik kan daar slecht tegen
'Heb lief' is een tof ideaal en open en eerlijk zijn (ook naar jezelf) al helemaal
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind amoureuze betrekkingen wel erg lief en romantisch klinken overigens
Het is geen geaardheid nee maar het emancipatie principe er achter werkt het zelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Polyamorie (?) is niet zoiets als homoseksualiteit denk ik hoor. Betekent niet dat ze per se meerdere liefjes moet hebben, kan over 20 jaar natuurlijk heel anders zijn
Hoe zijn we bij emancipatie terecht gekomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking over emancipatie
Amoureuze betrekkingen hebben is een eufemisme voor slet zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind amoureuze betrekkingen wel erg lief en romantisch klinken overigens
Jij begon over de Hokjesman en geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe zijn we bij emancipatie terecht gekomen?
Sletjesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Amoureuze betrekkingen hebben is een eufemisme voor slet zijn.
Dus als monogame single moet je altijd zin hebben in een nieuwe date voor een mogelijke monogame toekomst samen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is geen geaardheid nee maar het emancipatie principe er achter werkt het zelfde natuurlijk
En het is juist iets wat niet 'weg gaat' als je voorzien bent. Zelfs een poly iemand zonder relaties is nog steeds poly zo ver ik weet
Oh, ik las het echt heel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
YouTube skipt automatisch verder, meestal naar gerelateerde video's. Het volgende filmpje waren weer overactieve Aziaten. Nu vraag ik me af hoe lang dit al opstaat
Nee. Muts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus als monogame single moet je altijd zin hebben in een nieuwe date voor een mogelijke monogame toekomst samen?
Ja, maar toch klinkt het wel aanzienlijk beter. Zouden we vaker moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Amoureuze betrekkingen hebben is een eufemisme voor slet zijn.
Dit, polyamorie beschrijft een relatie, niet een persoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus als monogame single moet je altijd zin hebben in een nieuwe date voor een mogelijke monogame toekomst samen?
Niet helemaal, is ook een geaardheid,quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, polyamorie beschrijft een relatie, niet een persoon.
Dan steek je toch eerst een kaarsje aanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel trekken, maar niks amoureus hier hoor
Lieverd jij snapt het niet helemaal. Dus die vergelijking slaat nergens op. Daarom. Muts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Precies mijn punt schat.
Anders lees je even terug
Precies. Eerst een kopje thee en chocolade erbij. Kaarsje aan was ook een goede suggestie natuurlijk.quote:
Je kan je als persoon bij het ene beter voelen dan de ander. Fripsel is dus meer polyamoreus ingesteld, ik monogaam. Betekent niet dat het voor ons de enige optie is, alleen de voorkeurquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet helemaal, is ook een geaardheid,
nee. Echt een rare opmerkingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
nee het beschrijft een manier waarop je liefde en relaties ziet en beleeft. Ook zonder relatie sta je op die manier in het levenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, polyamorie beschrijft een relatie, niet een persoon.
daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je echt denkt dat liefde iets tussen 2 mensen is ben je toch gewoon niet poly?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan je als persoon bij het ene beter voelen dan de ander. Fripsel is dus meer polyamoreus ingesteld, ik monogaam. Betekent niet dat het voor ons de enige optie is, alleen de voorkeur
En ik heb twee relaties. Dus hoe misbruik ik de term dan nadat ik zeg dat ik geen behoefte heb aan nog een derde?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
nee het beschrijft een manier waarop je liefde en relaties ziet en beleeft. Ook zonder relatie sta je op die manier in het leven
Meer hoe je invulling geeft aan hoe jij relaties ziet en wil beleven denk ik. Natuurlijk neit de enige optie, maar is wel een soort van identiteit die er aan vast hangt, net als homo zijn, of van kleine kinderen houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan je als persoon bij het ene beter voelen dan de ander. Fripsel is dus meer polyamoreus ingesteld, ik monogaam. Betekent niet dat het voor ons de enige optie is, alleen de voorkeur
Lekker knus onder een dekentje kruipenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Eerst een kopje thee en chocolade erbij. Kaarsje aan was ook een goede suggestie natuurlijk.
Was dit een discussie? Shit, dacht dat we gewoon allemaal domme dingen aan het roepen warenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een discussie. In wezen is Fripsel poly, maar ze is op dit moment niet op zoek naar meer. Kan toch.
Alles hebben, niets geven. Egoistquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou denk ik best van meerdere mensen tegelijk kunnen houden. Kan alleen niet delen, dus dan houdt het op.
jamaar... moet.... in.... hokje....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was dit een discussie? Shit, dacht dat we gewoon allemaal domme dingen aan het roepen waren
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou denk ik best van meerdere mensen tegelijk kunnen houden. Kan alleen niet delen, dus dan houdt het op.
Ik denk dat het allemaal kan, maar dat ik te onzeker ben om polygaam te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je echt denkt dat liefde iets tussen 2 mensen is ben je toch gewoon niet poly?
Ik hoef straks pas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Idem hier, ik zit meer op het forum dan dat ik aan het werk ben.
Als Frips lekker twee pikken wil, omdat ze aan eentje niet genoeg heeft, is dat toch prima Ik heb ook genoeg aan een kutje. Hoe ik het wil noemen boeit dan in mijn ogen niet. Sommige mensen wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frips lekker twee pikken wil, omdat ze aan eentje niet genoeg heeft, is dat toch prima Ik heb ook genoeg aan een kutje. Hoe ik het wil noemen boeit dan in mijn ogen niet. Sommige mensen wel.
Zie het als die dronken wijven die een keer met hun beste vriendin hebben gezoend en dan als bi door het leven gaan. Ook super aandoenlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:42 schreef Fascination het volgende:
Op fok zitten en anderen beschuldigen van autisme. Mooi.
Hehehe.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frips lekker twee pikken wil, omdat ze aan eentje niet genoeg heeft, is dat toch prima Ik heb ook genoeg aan een kutje. Hoe ik het wil noemen boeit dan in mijn ogen niet. Sommige mensen wel.
Zie het als die dronken wijven die een keer met hun beste vriendin hebben gezoend en dan als bi door het leven gaan. Ook super aandoenlijk.
Wauw.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
gaat ie dat tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik wacht even op US, die heeft ondertussen een normale verdeling bij elkaar geneukt en kan hier dus wel een valide en theoretisch onderbouwde mening over geven.
dat staat er toch niet? Ligt aan je invulling verderquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En ik heb twee relaties. Dus hoe misbruik ik de term dan nadat ik zeg dat ik geen behoefte heb aan nog een derde?
Echt.. laten we dat niet doen. Straks komt ie nog online ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:46 schreef Harmankardon het volgende:
Ik wacht even op US, die heeft ondertussen een normale verdeling bij elkaar geneukt en kan hier dus wel een valide en theoretisch onderbouwde mening over geven.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:47 schreef Allures het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Ligt aan je invulling verder
Moet altijd wel lachen om z'n analyses. :$quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt.. laten we dat niet doen. Straks komt ie nog online ook
Ik zie die hoer veel te vaak, wie is dat?quote:
Van Frozen toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie die hoer veel te vaak, wie is dat?
Dat is wel het leuke aan FOK!, je weet niet zeker of iemand een keiharde troll isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om z'n analyses. :$
Let it gooooooooooquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oooow, die heb ik nog nooit gezienquote:
Ik ook niet. Maar je word zo doodgegooid met die merchandise overalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oooow, die heb ik nog nooit gezien![]()
Van het weekend wel Lilo & Stitch gekeken
Hoe iemand z'n troll wegzet zegt vaak ook al ietsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke aan FOK!, je weet niet zeker of iemand een keiharde troll is
Anna of Elsaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Brabander zijnde is hij zeker een keiharde troll.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke aan FOK!, je weet niet zeker of iemand een keiharde troll is
Ze hebben nu echt niks meer, dus gaan ze maar een Frozen Zomerfestijn ofzo organiseren in Disneyland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je word zo doodgegooid met die merchandise overal
Het is eigenlijk Deezertje die alvast alpha gaat doen voor het geval hij wel gaat scorenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als Brabander zijnde is hij zeker een keiharde troll.
Dat is toch geen verband als in Brabander zijn staat gelijk aan troll toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als Brabander zijnde is hij zeker een keiharde troll.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je word zo doodgegooid met die merchandise overal
Wij Limburgers vinden van welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is toch geen verband als in Brabander zijn staat gelijk aan troll toch?![]()
Ging meer om het kei-gedeelte.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is toch geen verband als in Brabander zijn staat gelijk aan troll toch?![]()
Hadden ze me toch achter moeten laten in dat trollenbos in Noorwegen
Deezertje is daar niet clever genoeg voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Deezertje die alvast alpha gaat doen voor het geval hij wel gaat scoren
Ach dat er voor deze generatie kinderen ook weer nieuwe films komen en dat ze hun nieuwe helden hebben, is niet erg toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hebben nu echt niks meer, dus gaan ze maar een Frozen Zomerfestijn ofzo organiseren in Disneyland.
Disney Pixarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach dat er voor deze generatie kinderen ook weer nieuwe films komen en dat ze hun nieuwe helden hebben, is niet erg toch?
Ik hou van Disney filmsEr zitten vaak van die mooie simpele boodschappen in die misschien wel een beetje vergeten worden soms
Het is wel een beetje veel van hetzelfde. Hij moet wat meer variatie aanbrengen in zijn posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om z'n analyses. :$
Er loopt hier best een kjoet meisje rond, hoe kom ik in haar broekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Ja ben ik, de kindertjes hebben wijze raad nodig lees ik snel eventjes tussendoor? vraag maar raak en laat mijn antwoord je leven verbeteren
Oh dan moet je gewoon naar hem toe, het regelen en hem vertellen waar hij niet op moet klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Net een pagina-lange e-mail gestuurd naar mijn oud-oom die hulp nodig had en vroeg hoe je bestanden en/of mail kan beveiligen. Hij is 85 geloof ik. Ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg. Had namelijk op een zo simpel mogelijke manier wat vragen nog gesteld over wat hij precies gebruikt qua programma's .
In het meisje zelf komen is meestal fijner leert de ervaring.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er loopt hier best een kjoet meisje rond, hoe kom ik in haar broekje?
Cute meisjes zijn hier helemaal niet, zijn allemaal 4/10 t/m 6/10 en wanhopig promiscue, de meesten hebben psychische problemen en de rest is te dik voor hun leeftijd, nextquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er loopt hier best een kjoet meisje rond, hoe kom ik in haar broekje?
Dat is heul geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cute meisjes zijn hier helemaal niet, zijn allemaal 4/10 t/m 6/10 en wanhopig promiscue, de meesten hebben psychische problemen en de rest is te dik voor hun leeftijd, next
dang, where the babes atquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cute meisjes zijn hier helemaal niet, zijn allemaal 4/10 t/m 6/10 en wanhopig promiscue, de meesten hebben psychische problemen en de rest is te dik voor hun leeftijd, next
Je pik uit je broek slingeren, haar verleidelijk aankijken en vragen of ze zin heeft in een ritje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is heul geen antwoord op mijn vraag
High risk, high reward, I like your thinkingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je pik uit je broek slingeren, haar verleidelijk aankijken en vragen of ze zin heeft in een ritje.
Vanavond al naar iemand toe, een vriend van mijn oma om te helpen met alle opzeggingen van abonnementen n.a.v. overlijden van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan moet je gewoon naar hem toe, het regelen en hem vertellen waar hij niet op moet klikken
Denk dat zoiets alleen werkt als je een echte Fok!ker bent...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je pik uit je broek slingeren, haar verleidelijk aankijken en vragen of ze zin heeft in een ritje.
"Hij doet nu niks meer, wil je even langskomen om te kijken?"quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond al naar iemand toe, een vriend van mijn oma om te helpen met alle opzeggingen van abonnementen n.a.v. overlijden van zijn vrouw.![]()
Maar ben bang dat het inderdaad irl makkelijker is, maar misschien valt het mee... eerst maar eens kijken wat hij antwoord. Hoe digibeet hij is.
Nee. hij begon zelf ook beveiiging en wachtwoorden dus zo erg zal het niet zijn denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Hij doet nu niks meer, wil je even langskomen om te kijken?"
Sizequeenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denk dat zoiets alleen werkt als je een echte Fok!ker bent...
En Keizer Kuzcoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon alleen Miyazaki kijken, ja toch.
En dat is juist oa.wat er zo mooi aan isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Other than that is Disney me veel te ouderwetsch moralistisch
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Ja, duh. Het zijn kinderfilmsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
You're cookie dough in Disney's handsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat is juist oa.wat er zo mooi aan is
"Simba, jij bent mij vergeten."quote:
Kom danquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Om maar even het dag-thema te herhalen:
Heb lief
Lion King moet je in het Engels gezien hebben. James Earl Fucking Jones.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Alle Disney moet in de OV-versie. Daar is zoveel zorg uitgegaan naar de juist stem bij het personage.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lion King moet je in het Engels gezien hebben. James Earl Fucking Jones.
Van de week puss in boots gekeken. (Een ei dat in de hemel wil komen met een bonenstaak, en daar een gouden latex pak aantrekt om een kuiken te stelen wat gouden eieren poept. Wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lion King moet je in het Engels gezien hebben. James Earl Fucking Jones.
Daar zijn de meningen dan over verdeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat is juist oa.wat er zo mooi aan is
Totoro is ook een kinderfilm en die houdt zich daar verre vanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, duh. Het zijn kinderfilms
Iets vanuit Amerika op onze beeldbuis moralistisch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik waardeer jou extra hierdoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Totoro is ook een kinderfilm en die houdt zich daar verre van
Dat Disney sprookje heb ik nog niet gezien! Hoe heet die?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso is Disney direct verantwoordelijk voor het prinsesjesgedrag van de huidige generatie mislukte vrouwen die totaal niets zelf voor elkaar krijgt en werkeloos of onderaan de ladder met een zak chips en een kopje muntthee op de bank zit te wachten op hun droomprins
Ghibli zie ik niet als kinderfilms eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
[..]
Totoro is ook een kinderfilm en die houdt zich daar verre van
Tinderellaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat Disney sprookje heb ik nog niet gezien! Hoe heet die?
quote:
Snotverquote:
niet met chocolade?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso is Disney direct verantwoordelijk voor het prinsesjesgedrag van de huidige generatie mislukte vrouwen die totaal niets zelf voor elkaar krijgt en werkeloos of onderaan de ladder met een zak chips en een kopje muntthee op de bank zit te wachten op hun droomprins
Oooh ja die heb je ook nog, van die vrouwen wiens hormoon- en humeurbalans gelijk loopt aan hun chocolade innamequote:
Die vond ik wat tegenvallenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
Totoro is heerlijk, maar dat is alle Miyazaki, van het weekend weer Mononoke gezien
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die heb je ook nog, van die vrouwen wiens hormoon- en humeurbalans gelijk loopt aan hun chocolade inname
Mijn souvenirsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
Totoro is heerlijk, maar dat is alle Miyazaki, van het weekend weer Mononoke gezien
Zoveel fluffiness kan niemand aanquote:
mijn hormoon en humeurbalans hebben daar weinig mee te maken, die lopen gelijk met de stand van de maanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die heb je ook nog, van die vrouwen wiens hormoon- en humeurbalans gelijk loopt aan hun chocolade inname
Het is nu 19 % wassende maan dus dat is...?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn hormoon en humeurbalans hebben daar weinig mee te maken, die lopen gelijk met de stand van de maan
mn zin in seks periodequote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nu 19 % wassende maan dus dat is...?
ik eet net een koekje met chocolade dus I'm goodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest lachen
"What's the difference between a sniper with bad eyesight and a constipated owl?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Normaal niet nee, maar Totoro wel echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ghibli zie ik niet als kinderfilms eigenlijk..
Oooh Jappenliefjes, tijd dat ze dat als psychische afwijking erkennen of minimaal als landverraad gaan beschouwenquote:
Geen hartje terug, ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoi, bruh![]()
Vandaag wezen sightsee-en
Maar brah, je weet toch, altijd lobi voor jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen hartje terug, ok.
App me vanavond maar.
Geen hartjes voor nodig wil je zeggen? Ze zijn altijd aanwezig, al dan niet onzichtbaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar brah, je weet toch, altijd lobi voor jou?
Lobi, nigga.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen hartjes voor nodig wil je zeggen? Ze zijn altijd aanwezig, al dan niet onzichtbaar?lobiiiiii.
Hmmm Indiaas. Nu wil ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nu restaurantje uitzoeken voor vanavond, heb zin in in Indiaas.
Voortaan betere afspraken makenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl. Ik denk: oppassen vanavond, kinderen naar bed en op de bank tv kijken bij hen thuis..
Worden ze hier gedropt en mag/moet ik ze op houden tot 10 uur
Waarom moet ik nu weer aan oppasseks denkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl. Ik denk: oppassen vanavond, kinderen naar bed en op de bank tv kijken bij hen thuis..
Worden ze hier gedropt en mag/moet ik ze op houden tot 10 uur
Janies wordt in natura betaald door jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu weer aan oppasseks denken
Nou ja ik heb wel een kleintjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janies wordt in natura betaald door jou?
Dus al die verhalen over dat jij voor naar een spuitend orgasme brengt zijn gelogenquote:
Tuurlijk, met al die grote verhalen lok ik hele kuddes vrouwen mijn bed in, nieuwsgierig hunkerend naar mijn enorme pik, dus dat is eerst meestal een kwartier samen lachen om mijn kleintje en daarna denken ze nou ach nu ik toch mijn benen wijd heb, voorruit dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus al die verhalen over dat jij voor naar een spuitend orgasme brengt zijn gelogen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, met al die grote verhalen lok ik hele kuddes vrouwen mijn bed in, nieuwsgierig hunkerend naar mijn enorme pik, dus dat is eerst meestal een kwartier samen lachen om mijn kleintje en daarna denken ze nou ach nu ik toch mijn benen wijd heb, voorruit dan maar
nou, ik zou oppassen tot tien uur, ze zijn drie en vier... Het logische zou zijn dat ze naar bed gaan hoorquote:
Beetje als een vrouw met een pushup bh en corrigerend ondergoed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, met al die grote verhalen lok ik hele kuddes vrouwen mijn bed in, nieuwsgierig hunkerend naar mijn enorme pik, dus dat is eerst meestal een kwartier samen lachen om mijn kleintje en daarna denken ze nou ach nu ik toch mijn benen wijd heb, voorruit dan maar
Foei Adoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou oppassen tot tien uur, ze zijn drie en vier... Het logische zou zijn dat ze naar bed gaan hoor![]()
En Ado had t afgesproken, niet ik
dat verwacht je toch gewoon, dan ga je toch niet nog n kwartier staan lachen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje als een vrouw met een pushup bh en corrigerend ondergoed.
Kwartiertje huilen en dan toch maar er bovenop.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat verwacht je toch gewoon, dan ga je toch niet nog n kwartier staan lachen?
als ik de vrouw was in dit verhaal, zou je er niet nog bovenop gaan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwartiertje huilen en dan toch maar er bovenop.
Eenmaal gehad, halve avond staan geilen op haar tieten, had ik eindelijk die bh los valt er een tiet zowat op de grond en de ander wijst naar het plafondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje als een vrouw met een pushup bh en corrigerend ondergoed.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenmaal gehad, halve avond staan geilen op haar tieten, had ik eindelijk die bh los valt er een tiet zowat op de grond en de ander wijst naar het plafond
En als ze waterpas liggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn borsten zijn btw niet geweldig, dus mocht ik ooit met iemand van jullie in bed belanden, dan weet je dat vast.
Ik zal ze voorzichtig behandelen schoonheidquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn borsten zijn btw niet geweldig, dus mocht ik ooit met iemand van jullie in bed belanden, dan weet je dat vast.
dat is fijn om te wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal ze voorzichtig behandelen schoonheid
Ik ga hem niet intikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, meestal heb ik er geen bij me om dat te checken
Slechte borsten?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw in bed gehad met slechte borsten. Twee keer echt epische tieten, dat zal ik nooit meer meemaken vrees ik.
Kwestie van smaak en anders gewoon haar bh aan laten houdenquote:
Je ex vrouw ging altijd topless?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex vrouw had zulke mooie borsten dat ze altijd gratis bier kreeg in de kroeg
Laat me raden: het was jouw kroeg?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex vrouw had zulke mooie borsten dat ze altijd gratis bier kreeg in de kroeg
Nopes, dat bordje hangt in O'Sheas in Eindhoven, ik denk dat JB het bordje wel kent maar die zal haar shirtje wel aangehouden hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Laat me raden: het was jouw kroeg?
wtf?! Dus als iemand je tieten ziet, heb je een open relatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Wist niet dat je van het open relatie voyeuristische cuckolding was, US.
Dibsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Dus als iemand je tieten ziet, heb je een open relatie?
Het zijn haar tieten, niet de mijnequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Wist niet dat je van het open relatie voyeuristische cuckolding was, US.
Als ze met andere mannen praat al.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Dus als iemand je tieten ziet, heb je een open relatie?
ik heb het nooit gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat bordje hangt in O'Sheas in Eindhoven, ik denk dat JB het bordje wel kent maar die zal haar shirtje wel aangehouden hebben
ik heb in totaal ruim 3 jaar borstvoeding gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Ben nu wel brandend nieuwsgierig naar die van JB
Lachen we samen eerst een kwartier (nou ja half uurtje dan) en neuken elkaar daarna tegen de klippen omhoog, geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb in totaal ruim 3 jaar borstvoeding gegeven
zo erg is t gelukkig ook weer nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachen we samen eerst een kwartier (nou ja half uurtje dan) en neuken elkaar daarna tegen de klippen omhoog, geen probleem
Jij meer dan ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel dames uit dit topic zou uitstraling inmiddels hebben gehad?
Zullen er best een paar zijn toch?
Zie je welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo erg is t gelukkig ook weer niet
hij heeft nu geen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel dames uit dit topic zou uitstraling inmiddels hebben gehad?
Zullen er best een paar zijn toch?
quote:
I don't care if Monday's bluequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft nu geen tijd![]()
Want hij is verliefd
Lokaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus 0?
Vind ik moeilijk te geloven.
Vrijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je Loka niet gedaan hebt.
Ja, het is niet alsof ik haar ga vragen wie ze allemaal gedaan heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij![]()
Ik bedoel andersom natuurlijk slimmerik
Nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:20 schreef Andromache het volgende:
Klerehasses, mijn ex zit in ESF met zijn VBL-ploegje mijn Songfestival-avondje te verpesten. Mag ik hier een DM-bom bestellen?
Ik vraag dat vrijwel meteen, in geuren en kleuren en met alle details als het even kan, ik ben daar vrij progressief en liberaal in, vind ik alleen maar leuk om daarover te praten, doet ook niets met mijn zelfvertrouwen of zoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is niet alsof ik haar ga vragen wie ze allemaal gedaan heeft.
Ja, en jij zegt dat ik er meer heb. Dus jij zou dan op 0 staan. Zou ik moeilijk te geloven vinden.
Verdammt noch mal. Maar men lijkt weer wat koest te gaan...quote:
Ligt ie er al uit?quote:
Ach wie weet helpt zijn deelname zijn zangcarrière om zeep. Was de deelname toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt eerder of ie achterloopt, best gedateerde sound..
Geldt dat niet voor het hele songfestival?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je er zo last van?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach wie weet helpt zijn deelname zijn zangcarrière om zeep. Was de deelname toch nog ergens goed voor
Ga even lekker ergens anders de zure hetero uithangen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor het hele songfestival?
Maryquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Biwijfje alert?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:
Ga even lekker ergens anders de zure hetero uithangen ja
Zou jij dat wel willen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn beste vriendin nooit gezoend
Nee, jij bent achterhaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor het hele songfestival?
Wel andere dingen mee gedaan? Of minder goede vriendinnen gezoend?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn beste vriendin nooit gezoend
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |