Tuurlijk, met al die grote verhalen lok ik hele kuddes vrouwen mijn bed in, nieuwsgierig hunkerend naar mijn enorme pik, dus dat is eerst meestal een kwartier samen lachen om mijn kleintje en daarna denken ze nou ach nu ik toch mijn benen wijd heb, voorruit dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus al die verhalen over dat jij voor naar een spuitend orgasme brengt zijn gelogen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, met al die grote verhalen lok ik hele kuddes vrouwen mijn bed in, nieuwsgierig hunkerend naar mijn enorme pik, dus dat is eerst meestal een kwartier samen lachen om mijn kleintje en daarna denken ze nou ach nu ik toch mijn benen wijd heb, voorruit dan maar
nou, ik zou oppassen tot tien uur, ze zijn drie en vier... Het logische zou zijn dat ze naar bed gaan hoorquote:
Beetje als een vrouw met een pushup bh en corrigerend ondergoed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, met al die grote verhalen lok ik hele kuddes vrouwen mijn bed in, nieuwsgierig hunkerend naar mijn enorme pik, dus dat is eerst meestal een kwartier samen lachen om mijn kleintje en daarna denken ze nou ach nu ik toch mijn benen wijd heb, voorruit dan maar
Foei Adoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou oppassen tot tien uur, ze zijn drie en vier... Het logische zou zijn dat ze naar bed gaan hoor![]()
En Ado had t afgesproken, niet ik
dat verwacht je toch gewoon, dan ga je toch niet nog n kwartier staan lachen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje als een vrouw met een pushup bh en corrigerend ondergoed.
Kwartiertje huilen en dan toch maar er bovenop.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat verwacht je toch gewoon, dan ga je toch niet nog n kwartier staan lachen?
als ik de vrouw was in dit verhaal, zou je er niet nog bovenop gaan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwartiertje huilen en dan toch maar er bovenop.
Eenmaal gehad, halve avond staan geilen op haar tieten, had ik eindelijk die bh los valt er een tiet zowat op de grond en de ander wijst naar het plafondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje als een vrouw met een pushup bh en corrigerend ondergoed.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenmaal gehad, halve avond staan geilen op haar tieten, had ik eindelijk die bh los valt er een tiet zowat op de grond en de ander wijst naar het plafond
En als ze waterpas liggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn borsten zijn btw niet geweldig, dus mocht ik ooit met iemand van jullie in bed belanden, dan weet je dat vast.
Ik zal ze voorzichtig behandelen schoonheidquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn borsten zijn btw niet geweldig, dus mocht ik ooit met iemand van jullie in bed belanden, dan weet je dat vast.
dat is fijn om te wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal ze voorzichtig behandelen schoonheid
Ik ga hem niet intikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, meestal heb ik er geen bij me om dat te checken
Slechte borsten?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw in bed gehad met slechte borsten. Twee keer echt epische tieten, dat zal ik nooit meer meemaken vrees ik.
Kwestie van smaak en anders gewoon haar bh aan laten houdenquote:
Je ex vrouw ging altijd topless?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex vrouw had zulke mooie borsten dat ze altijd gratis bier kreeg in de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |