Laat me raden: het was jouw kroeg?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex vrouw had zulke mooie borsten dat ze altijd gratis bier kreeg in de kroeg
Nopes, dat bordje hangt in O'Sheas in Eindhoven, ik denk dat JB het bordje wel kent maar die zal haar shirtje wel aangehouden hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Laat me raden: het was jouw kroeg?
wtf?! Dus als iemand je tieten ziet, heb je een open relatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Wist niet dat je van het open relatie voyeuristische cuckolding was, US.
Dibsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Dus als iemand je tieten ziet, heb je een open relatie?
Het zijn haar tieten, niet de mijnequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Wist niet dat je van het open relatie voyeuristische cuckolding was, US.
Als ze met andere mannen praat al.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Dus als iemand je tieten ziet, heb je een open relatie?
ik heb het nooit gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, dat bordje hangt in O'Sheas in Eindhoven, ik denk dat JB het bordje wel kent maar die zal haar shirtje wel aangehouden hebben
ik heb in totaal ruim 3 jaar borstvoeding gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Ben nu wel brandend nieuwsgierig naar die van JB
Lachen we samen eerst een kwartier (nou ja half uurtje dan) en neuken elkaar daarna tegen de klippen omhoog, geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb in totaal ruim 3 jaar borstvoeding gegeven
zo erg is t gelukkig ook weer nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lachen we samen eerst een kwartier (nou ja half uurtje dan) en neuken elkaar daarna tegen de klippen omhoog, geen probleem
Jij meer dan ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel dames uit dit topic zou uitstraling inmiddels hebben gehad?
Zullen er best een paar zijn toch?
Zie je welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo erg is t gelukkig ook weer niet
hij heeft nu geen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel dames uit dit topic zou uitstraling inmiddels hebben gehad?
Zullen er best een paar zijn toch?
quote:
I don't care if Monday's bluequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft nu geen tijd![]()
Want hij is verliefd
Lokaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus 0?
Vind ik moeilijk te geloven.
Vrijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je Loka niet gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |