En dat is juist oa.wat er zo mooi aan isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Other than that is Disney me veel te ouderwetsch moralistisch
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Ja, duh. Het zijn kinderfilmsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
You're cookie dough in Disney's handsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat is juist oa.wat er zo mooi aan is
"Simba, jij bent mij vergeten."quote:
Kom danquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Om maar even het dag-thema te herhalen:
Heb lief
Lion King moet je in het Engels gezien hebben. James Earl Fucking Jones.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Alle Disney moet in de OV-versie. Daar is zoveel zorg uitgegaan naar de juist stem bij het personage.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lion King moet je in het Engels gezien hebben. James Earl Fucking Jones.
Van de week puss in boots gekeken. (Een ei dat in de hemel wil komen met een bonenstaak, en daar een gouden latex pak aantrekt om een kuiken te stelen wat gouden eieren poept. Wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lion King moet je in het Engels gezien hebben. James Earl Fucking Jones.
Daar zijn de meningen dan over verdeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat is juist oa.wat er zo mooi aan is
Totoro is ook een kinderfilm en die houdt zich daar verre vanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, duh. Het zijn kinderfilms
Iets vanuit Amerika op onze beeldbuis moralistisch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik waardeer jou extra hierdoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Totoro is ook een kinderfilm en die houdt zich daar verre van
Dat Disney sprookje heb ik nog niet gezien! Hoe heet die?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso is Disney direct verantwoordelijk voor het prinsesjesgedrag van de huidige generatie mislukte vrouwen die totaal niets zelf voor elkaar krijgt en werkeloos of onderaan de ladder met een zak chips en een kopje muntthee op de bank zit te wachten op hun droomprins
Ghibli zie ik niet als kinderfilms eigenlijk..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
[..]
Totoro is ook een kinderfilm en die houdt zich daar verre van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |