Ja, het is niet alsof ik haar ga vragen wie ze allemaal gedaan heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij![]()
Ik bedoel andersom natuurlijk slimmerik
Nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:20 schreef Andromache het volgende:
Klerehasses, mijn ex zit in ESF met zijn VBL-ploegje mijn Songfestival-avondje te verpesten. Mag ik hier een DM-bom bestellen?
Ik vraag dat vrijwel meteen, in geuren en kleuren en met alle details als het even kan, ik ben daar vrij progressief en liberaal in, vind ik alleen maar leuk om daarover te praten, doet ook niets met mijn zelfvertrouwen of zoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is niet alsof ik haar ga vragen wie ze allemaal gedaan heeft.
Ja, en jij zegt dat ik er meer heb. Dus jij zou dan op 0 staan. Zou ik moeilijk te geloven vinden.
Verdammt noch mal. Maar men lijkt weer wat koest te gaan...quote:
Ligt ie er al uit?quote:
Ach wie weet helpt zijn deelname zijn zangcarrière om zeep. Was de deelname toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt eerder of ie achterloopt, best gedateerde sound..
Geldt dat niet voor het hele songfestival?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je er zo last van?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach wie weet helpt zijn deelname zijn zangcarrière om zeep. Was de deelname toch nog ergens goed voor
Ga even lekker ergens anders de zure hetero uithangen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor het hele songfestival?
Maryquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Biwijfje alert?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:
Ga even lekker ergens anders de zure hetero uithangen ja
Zou jij dat wel willen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn beste vriendin nooit gezoend
Nee, jij bent achterhaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor het hele songfestival?
Wel andere dingen mee gedaan? Of minder goede vriendinnen gezoend?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn beste vriendin nooit gezoend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |