Deezertje is daar niet clever genoeg voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Deezertje die alvast alpha gaat doen voor het geval hij wel gaat scoren
Ach dat er voor deze generatie kinderen ook weer nieuwe films komen en dat ze hun nieuwe helden hebben, is niet erg toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hebben nu echt niks meer, dus gaan ze maar een Frozen Zomerfestijn ofzo organiseren in Disneyland.
Disney Pixarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach dat er voor deze generatie kinderen ook weer nieuwe films komen en dat ze hun nieuwe helden hebben, is niet erg toch?
Ik hou van Disney filmsEr zitten vaak van die mooie simpele boodschappen in die misschien wel een beetje vergeten worden soms
Het is wel een beetje veel van hetzelfde. Hij moet wat meer variatie aanbrengen in zijn posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om z'n analyses. :$
Er loopt hier best een kjoet meisje rond, hoe kom ik in haar broekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Ja ben ik, de kindertjes hebben wijze raad nodig lees ik snel eventjes tussendoor? vraag maar raak en laat mijn antwoord je leven verbeteren
Oh dan moet je gewoon naar hem toe, het regelen en hem vertellen waar hij niet op moet klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Net een pagina-lange e-mail gestuurd naar mijn oud-oom die hulp nodig had en vroeg hoe je bestanden en/of mail kan beveiligen. Hij is 85 geloof ik. Ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg. Had namelijk op een zo simpel mogelijke manier wat vragen nog gesteld over wat hij precies gebruikt qua programma's .
In het meisje zelf komen is meestal fijner leert de ervaring.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er loopt hier best een kjoet meisje rond, hoe kom ik in haar broekje?
Cute meisjes zijn hier helemaal niet, zijn allemaal 4/10 t/m 6/10 en wanhopig promiscue, de meesten hebben psychische problemen en de rest is te dik voor hun leeftijd, nextquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er loopt hier best een kjoet meisje rond, hoe kom ik in haar broekje?
Dat is heul geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cute meisjes zijn hier helemaal niet, zijn allemaal 4/10 t/m 6/10 en wanhopig promiscue, de meesten hebben psychische problemen en de rest is te dik voor hun leeftijd, next
dang, where the babes atquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cute meisjes zijn hier helemaal niet, zijn allemaal 4/10 t/m 6/10 en wanhopig promiscue, de meesten hebben psychische problemen en de rest is te dik voor hun leeftijd, next
Je pik uit je broek slingeren, haar verleidelijk aankijken en vragen of ze zin heeft in een ritje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is heul geen antwoord op mijn vraag
High risk, high reward, I like your thinkingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je pik uit je broek slingeren, haar verleidelijk aankijken en vragen of ze zin heeft in een ritje.
Vanavond al naar iemand toe, een vriend van mijn oma om te helpen met alle opzeggingen van abonnementen n.a.v. overlijden van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan moet je gewoon naar hem toe, het regelen en hem vertellen waar hij niet op moet klikken
Denk dat zoiets alleen werkt als je een echte Fok!ker bent...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je pik uit je broek slingeren, haar verleidelijk aankijken en vragen of ze zin heeft in een ritje.
"Hij doet nu niks meer, wil je even langskomen om te kijken?"quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vanavond al naar iemand toe, een vriend van mijn oma om te helpen met alle opzeggingen van abonnementen n.a.v. overlijden van zijn vrouw.![]()
Maar ben bang dat het inderdaad irl makkelijker is, maar misschien valt het mee... eerst maar eens kijken wat hij antwoord. Hoe digibeet hij is.
Nee. hij begon zelf ook beveiiging en wachtwoorden dus zo erg zal het niet zijn denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Hij doet nu niks meer, wil je even langskomen om te kijken?"
Sizequeenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denk dat zoiets alleen werkt als je een echte Fok!ker bent...
En Keizer Kuzcoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon alleen Miyazaki kijken, ja toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |