quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind amoureuze betrekkingen wel erg lief en romantisch klinken overigens
Het is geen geaardheid nee maar het emancipatie principe er achter werkt het zelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Polyamorie (?) is niet zoiets als homoseksualiteit denk ik hoor. Betekent niet dat ze per se meerdere liefjes moet hebben, kan over 20 jaar natuurlijk heel anders zijn
Hoe zijn we bij emancipatie terecht gekomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking over emancipatie
Amoureuze betrekkingen hebben is een eufemisme voor slet zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind amoureuze betrekkingen wel erg lief en romantisch klinken overigens
Jij begon over de Hokjesman en geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe zijn we bij emancipatie terecht gekomen?
Sletjesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Amoureuze betrekkingen hebben is een eufemisme voor slet zijn.
Dus als monogame single moet je altijd zin hebben in een nieuwe date voor een mogelijke monogame toekomst samen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is geen geaardheid nee maar het emancipatie principe er achter werkt het zelfde natuurlijk
En het is juist iets wat niet 'weg gaat' als je voorzien bent. Zelfs een poly iemand zonder relaties is nog steeds poly zo ver ik weet
Oh, ik las het echt heel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
YouTube skipt automatisch verder, meestal naar gerelateerde video's. Het volgende filmpje waren weer overactieve Aziaten. Nu vraag ik me af hoe lang dit al opstaat
Nee. Muts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus als monogame single moet je altijd zin hebben in een nieuwe date voor een mogelijke monogame toekomst samen?
Ja, maar toch klinkt het wel aanzienlijk beter. Zouden we vaker moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Amoureuze betrekkingen hebben is een eufemisme voor slet zijn.
Dit, polyamorie beschrijft een relatie, niet een persoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus als monogame single moet je altijd zin hebben in een nieuwe date voor een mogelijke monogame toekomst samen?
Niet helemaal, is ook een geaardheid,quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, polyamorie beschrijft een relatie, niet een persoon.
Dan steek je toch eerst een kaarsje aanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel trekken, maar niks amoureus hier hoor
Lieverd jij snapt het niet helemaal. Dus die vergelijking slaat nergens op. Daarom. Muts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Precies mijn punt schat.
Anders lees je even terug
Precies. Eerst een kopje thee en chocolade erbij. Kaarsje aan was ook een goede suggestie natuurlijk.quote:
Je kan je als persoon bij het ene beter voelen dan de ander. Fripsel is dus meer polyamoreus ingesteld, ik monogaam. Betekent niet dat het voor ons de enige optie is, alleen de voorkeurquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet helemaal, is ook een geaardheid,
nee. Echt een rare opmerkingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
nee het beschrijft een manier waarop je liefde en relaties ziet en beleeft. Ook zonder relatie sta je op die manier in het levenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, polyamorie beschrijft een relatie, niet een persoon.
daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je echt denkt dat liefde iets tussen 2 mensen is ben je toch gewoon niet poly?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan je als persoon bij het ene beter voelen dan de ander. Fripsel is dus meer polyamoreus ingesteld, ik monogaam. Betekent niet dat het voor ons de enige optie is, alleen de voorkeur
En ik heb twee relaties. Dus hoe misbruik ik de term dan nadat ik zeg dat ik geen behoefte heb aan nog een derde?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
nee het beschrijft een manier waarop je liefde en relaties ziet en beleeft. Ook zonder relatie sta je op die manier in het leven
Meer hoe je invulling geeft aan hoe jij relaties ziet en wil beleven denk ik. Natuurlijk neit de enige optie, maar is wel een soort van identiteit die er aan vast hangt, net als homo zijn, of van kleine kinderen houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan je als persoon bij het ene beter voelen dan de ander. Fripsel is dus meer polyamoreus ingesteld, ik monogaam. Betekent niet dat het voor ons de enige optie is, alleen de voorkeur
Lekker knus onder een dekentje kruipenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Eerst een kopje thee en chocolade erbij. Kaarsje aan was ook een goede suggestie natuurlijk.
Was dit een discussie? Shit, dacht dat we gewoon allemaal domme dingen aan het roepen warenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een discussie. In wezen is Fripsel poly, maar ze is op dit moment niet op zoek naar meer. Kan toch.
Alles hebben, niets geven. Egoistquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou denk ik best van meerdere mensen tegelijk kunnen houden. Kan alleen niet delen, dus dan houdt het op.
jamaar... moet.... in.... hokje....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was dit een discussie? Shit, dacht dat we gewoon allemaal domme dingen aan het roepen waren
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou denk ik best van meerdere mensen tegelijk kunnen houden. Kan alleen niet delen, dus dan houdt het op.
Ik denk dat het allemaal kan, maar dat ik te onzeker ben om polygaam te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je echt denkt dat liefde iets tussen 2 mensen is ben je toch gewoon niet poly?
Ik hoef straks pas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Idem hier, ik zit meer op het forum dan dat ik aan het werk ben.
Als Frips lekker twee pikken wil, omdat ze aan eentje niet genoeg heeft, is dat toch prima Ik heb ook genoeg aan een kutje. Hoe ik het wil noemen boeit dan in mijn ogen niet. Sommige mensen wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frips lekker twee pikken wil, omdat ze aan eentje niet genoeg heeft, is dat toch prima Ik heb ook genoeg aan een kutje. Hoe ik het wil noemen boeit dan in mijn ogen niet. Sommige mensen wel.
Zie het als die dronken wijven die een keer met hun beste vriendin hebben gezoend en dan als bi door het leven gaan. Ook super aandoenlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:42 schreef Fascination het volgende:
Op fok zitten en anderen beschuldigen van autisme. Mooi.
Hehehe.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als Frips lekker twee pikken wil, omdat ze aan eentje niet genoeg heeft, is dat toch prima Ik heb ook genoeg aan een kutje. Hoe ik het wil noemen boeit dan in mijn ogen niet. Sommige mensen wel.
Zie het als die dronken wijven die een keer met hun beste vriendin hebben gezoend en dan als bi door het leven gaan. Ook super aandoenlijk.
Wauw.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
gaat ie dat tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |