Normaal niet nee, maar Totoro wel echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ghibli zie ik niet als kinderfilms eigenlijk..
Oooh Jappenliefjes, tijd dat ze dat als psychische afwijking erkennen of minimaal als landverraad gaan beschouwenquote:
Geen hartje terug, ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoi, bruh![]()
Vandaag wezen sightsee-en
Maar brah, je weet toch, altijd lobi voor jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen hartje terug, ok.
App me vanavond maar.
Geen hartjes voor nodig wil je zeggen? Ze zijn altijd aanwezig, al dan niet onzichtbaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar brah, je weet toch, altijd lobi voor jou?
Lobi, nigga.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen hartjes voor nodig wil je zeggen? Ze zijn altijd aanwezig, al dan niet onzichtbaar?lobiiiiii.
Hmmm Indiaas. Nu wil ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nu restaurantje uitzoeken voor vanavond, heb zin in in Indiaas.
Voortaan betere afspraken makenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl. Ik denk: oppassen vanavond, kinderen naar bed en op de bank tv kijken bij hen thuis..
Worden ze hier gedropt en mag/moet ik ze op houden tot 10 uur
Waarom moet ik nu weer aan oppasseks denkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl. Ik denk: oppassen vanavond, kinderen naar bed en op de bank tv kijken bij hen thuis..
Worden ze hier gedropt en mag/moet ik ze op houden tot 10 uur
Janies wordt in natura betaald door jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu weer aan oppasseks denken
Nou ja ik heb wel een kleintjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janies wordt in natura betaald door jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |