Allicht. Als het begint te pruttelen moet de worst erin.quote:
Haar vagijn, met veel pik. Duh.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze low maintenance waren
En ik kan het niet laten om me toch af te vragen wat je dan op probeert te vullen
Ik snap de invulling niet helemaal. Het punt van polyamorie is toch dat je openstaat voor alle vormen van relaties die mensen met zich mee brengenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ik kan net zoals in een monogame relatie niet in de toekomst kijkenIk vind het fijn wat ik nu heb en hoe het over een jaar is zie ik dan wel weer.
Maar ik hoef nu in ieder geval niemand te daten verder. Simpel toch.
Ik ben heel leukquote:
Feel the pressurequote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
En slechte TT CL. Ik had meer van je verwacht
Dat was bij haar dus duidelijk minder het gevalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
Ik ben heel leukmensen willen mij graag zo veel mogelijk zien
Bigamie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap de invulling niet helemaal. Het punt van polyamorie is toch dat je openstaat voor alle vormen van relaties die mensen met zich mee brengen
Klinkt meer als monogamie naast elkaar
Denk dat het punt van welke amorie/gamie dan ook gewoon is dat je het lekker voor jezelf invultquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
Ik snap de invulling niet helemaal. Het punt van polyamorie is toch dat je openstaat voor alle vormen van relaties die mensen met zich mee brengen
Klinkt meer als monogamie naast elkaar
Natuurlijk. Ik probeer de variant van Fripsel te begrijpenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat het punt van welke amorie/gamie dan ook gewoon is dat je het lekker voor jezelf invult
Ik wilde zeggen dat jezelf vullen weer een hele andere vorm is, maar het is nog voor 12enquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat het punt van welke amorie/gamie dan ook gewoon is dat je het lekker voor jezelf invult
Wow Yv.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jezelf vullen weer een hele andere vorm is, maar het is nog voor 12en
Yv komt los.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jezelf vullen weer een hele andere vorm is, maar het is nog voor 12en
Wat maakt de naam uit als ik het je net uitleg?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer de variant van Fripsel te begrijpen
sologamie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu Yv iedere week een paar voet penis krijgt, is ze ineens een vieze meid.quote:
Dat is ze altijd al geweest maar het viel een stuk minder opquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Yv iedere week een paar voet penis krijgt, is ze ineens een vieze meid.
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Yv iedere week een paar voet penis berijdt, is ze ineens een vieze meid.
Ze heeft het er maar "druk" mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze piemel gehaald bij de subway ja?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik benijd haar wel hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer pik eisen van je vent, is niet zo moeilijk allemaal.quote:
Dat het het niet is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat maakt de naam uit als ik het je net uitleg?
Gewoon je moment afwachten als hij Ainsley zit te kijken. Misschien heeft het hetzelfde effect als Nigella bij mijquote:
Het is wel het food-uurtje hier nuquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ze piemel gehaald bij de subway ja?
Ik heb niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer pik eisen van je vent, is niet zo moeilijk allemaal.
Of buiten de deur zoeken natuurlijk. Pik zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer pik eisen van je vent, is niet zo moeilijk allemaal.
Gaat niet om je lengte, maar hoeveelheidquote:
quote:
Je verlangt naar een footlong?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je moment afwachten als hij Ainsley zit te kijken. Misschien heeft het hetzelfde effect als Nigella bij mij
[..]
Het is wel het food-uurtje hier nu![]()
Als ik Ainsley over een bbq hoor praten word ik hardquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je moment afwachten als hij Ainsley zit te kijken. Misschien heeft het hetzelfde effect als Nigella bij mij
[..]
Het is wel het food-uurtje hier nu![]()
Pik over zelfs, als ik dit goed begrijpquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Of buiten de deur zoeken natuurlijk. Pik zat.
Hoe weet jij dat? :$quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat niet om je lengte, maar hoeveelheid
Is dat niet gewoon omdat je een aparte relatie met vlees eten hebt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Ainsley over een bbq hoor praten word ik hard
Omdat ik jou nog nooit heb horen klagen over lengtequote:
Helemaal niet. Enkel met Ainsleyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je een aparte relatie met vlees eten hebt?
Volgens mij zeg ik zelf ook altijd dat ik een open relatie heb. Een term die in z'n algemeenheid gebruikt word door mensen die hun relatie anders invullen dan monogaamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat het het niet is?
Niet dat ik niet vind dat je moet doen wat je wil en zo. Maar dat is iets anders
Maar misschien hou ik gewoon te veel van hokjes
Allemaal op zoek naar iets vastquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Pik over zelfs, als ik dit goed begrijp
R&P / Mannen meer behoefte aan een relatie?
Ik dacht dat je jezelf identificeerde als polyamoreus. En vooroordelen worden juist in stand gehouden als mensen die iets niet zijn het pretenderen te zijn omdat ze de missconcepties in de hand werken. Ik kan daar slecht tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik zelf ook altijd dat ik een open relatie heb. Een term die in z'n algemeenheid gebruikt word door mensen die hun relatie anders invullen dan monogaam![]()
Maar ik zag van de week een programma op NPO over vooroordelen in de Nederlandse samenleving, zo werd het aangekondigd geloof ik. En die aflevering ging over homoseksueel zijn. En daar deed iemand wel een mooie uitspraak. Hoe gek het eigenlijk wel niet is dat we bepaalde dingen moeten "tolleren" en dat het "geaccepteerd word" als je op hetzelfde geslacht valt bijvoorbeeld. Want uiteindelijk heb je gewoon lief, net als ieder ander. Dat zou toch genoeg moeten zijn?
En vanuit het idee dat er pas echt sprake van liefde is als je oprecht en eerlijk tegen elkaar bent, vind ik dat eigenlijk wel een hele mooie gedachte. Gewoon, je hebt lief.
Huh, dit volg ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:21 schreef Fripsel het volgende:
Ik was vergeten dat ik YouTube op had staan op de tv. Of eigenlijk ik zit er voor maar kijk niet. En nu ben ik van een Nederlandse Vlogster bij een Aziatische tv show gekomen. Ben benieuwd wat het volgende is![]()
Nou, ze heeft toch amoureuze betrekkingen met meerdere personen, dat is letterlijk wat het woord betekent, wat doe je nou moeilijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf identificeerde als polyamoreus. En vooroordelen worden juist in stand gehouden als mensen die iets niet zijn het pretenderen te zijn omdat ze de missconcepties in de hand werken. Ik kan daar slecht tegen
'Heb lief' is een tof ideaal en open en eerlijk zijn (ook naar jezelf) al helemaal
Was meer een algemene opmerking over emancipatiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ze heeft toch amoureuze betrekkingen met meerdere personen, dat is letterlijk wat het woord betekent, wat doe je nou moeilijk?
YouTube skipt automatisch verder, meestal naar gerelateerde video's. Het volgende filmpje waren weer overactieve Aziaten. Nu vraag ik me af hoe lang dit al opstaatquote:
Polyamorie (?) is niet zoiets als seksualiteit of genderidentiteit denk ik hoor. Betekent niet dat ze per se meerdere liefjes moet hebben, kan over 20 jaar natuurlijk heel anders zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf identificeerde als polyamoreus. En vooroordelen worden juist in stand gehouden als mensen die iets niet zijn het pretenderen te zijn omdat ze de missconcepties in de hand werken. Ik kan daar slecht tegen
'Heb lief' is een tof ideaal en open en eerlijk zijn (ook naar jezelf) al helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |