SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 08-05-2016 23:00:02 ]
"Even aan zijn moeder vragen"?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Potver @ TT, dat snapt Tailfox toch niet, die is daar veel te jong voor
Cheer him up...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
jawellllquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Owja, de YT generatiequote:
Nooit gezien.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Te zien bij Wormerveer vanuit de trein:
(en op dat bordje boven het toegangshek staat "The Pin-up Club")
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Te zien bij Wormerveer vanuit de trein:
(en op dat bordje boven het toegangshek staat "The Pin-up Club")
[ afbeelding ]
Ja richting Zaandam, net na het station aan de rechterkant.quote:
Tail gaat wat Amsterdamse biertjes krijgen, als dat niet helptquote:
dan heb ik nog een henkelientje die verdwaald is op FOK!. ach weet waar ze woontquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tail gaat wat Amsterdamse biertjes krijgen, als dat niet helpt
Daar staan nog meer van dat soort typische gebouwen, als ik het goed heb.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja richting Zaandam, net na het station aan de rechterkant.
En als je in de andere richting gaat: net omgekeerd natuurlijk
Ik zou beginnen met zoeken in R&Pquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan heb ik nog een henkelientje die verdwaald is op FOK!. ach weet waar ze woont
ik ben niet verdwaald!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan heb ik nog een henkelientje die verdwaald is op FOK!. ach weet waar ze woont
De Ijwit was niet geheel onaardig. Heb die een paar dagen geleden weer eens op.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tail gaat wat Amsterdamse biertjes krijgen, als dat niet helpt
Er staan maar een paar gebouwtjes daar. Ik denk trouwens niet dat je het vanaf het station al kan zien.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Daar staan nog meer van dat soort typische gebouwen, als ik het goed heb.
Kom regelmatig op het station daar, zal eens opletten...
Een UI ingesteldquote:
Amateurquote:
Nu ga ik extra opletten...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan maar een paar gebouwtjes daar. Ik denk trouwens niet dat je het vanaf het station al kan zien.
Goed opgevoed door Tailfox, die op zijn beurt weer door de UI-politie in het gareel is gebracht.quote:
Ze hebben nu ook IPA en zo. Ik blijf de 'ouwe' IJtjes (natte, zatte, columbus & struijs) het lekkerst vindenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Ijwit was niet geheel onaardig. Heb die een paar dagen geleden weer eens op.
Dat pakket van jou destijds was
Als Tail de engste is dan zal het wel meevallenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo, allemaal enge mannen hier op de site!
quote:
Tail is een schatjequote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Als Tail de engste is dan zal het wel meevallen
IPA is hipstermeuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook IPA en zo. Ik blijf de 'ouwe' IJtjes (natte, zatte, columbus & struijs) het lekkerst vinden
Vorige week dus?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Als Tail de engste is dan zal het wel meevallen
Er zijn er diverse, die allemaal op verschillende momenten aflopen...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
Mad, is de Whiskyveiling nog actief? Zit nu eindelijk weer eens achter een laptop...
Ach, zolang ze niet in KLB komt is er weinig aan de hand tochquote:
Ik doelde op je goede doel veilig waar je onlangs een link van had.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er diverse, die allemaal op verschillende momenten aflopen...
Meest betrouwbaar is www.whiskyauction.com in Duitsland.
Goedkoper is www.scottischwhiskyauction.com, maar die zijn qua provisie/kosten veel duurder...
Ow, die.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik doelde op je goede doel veilig waar je onlangs een link van had.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zolang ze niet in KLB komt is er weinig aan de hand toch
IPA heeft inderdaad goed geleden onder "hipsterficatie" ja. Maar van alle biertjes die ik heb gedronken, ongeacht type, was de Russian River - Pliny the Elder echt de beste. Wow.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
IPA is hipstermeuk.
Als ik het goed herinner vond ik de Struijs een van de betere. Maar da's een bier of 600-700 geleden.
Met knopjes spelen is lekker.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Tail denkt ook.... .de biertjes heb ik nu binnen, nu mag ik weer 'rotzooien' met de pitch
beetje vernieuwingquote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Tail denkt ook.... .de biertjes heb ik nu binnen, nu mag ik weer 'rotzooien' met de pitch
Ben ik blij dat ik geen DJ controller in huis hebquote:
Nog niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen DJ controller in huis heb
Jammerquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Henkelientje, kun jij tail geen pitchstraf geven?
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Henkelientje, kun jij tail geen pitchkstraf geven?
quote:
quote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
Henkelientje, kun jij tail geen pitchstraf geven?
QFT en guploosquote:
Dat vooralquote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dat ook de volgende shows zo mag blijven!
Ken ik nog niet. Maar de imperial IPAs zijn gelukkig beter te makken dan "normale" IPAs.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
IPA heeft inderdaad goed geleden onder "hipsterficatie" ja. Maar van alle biertjes die ik heb gedronken, ongeacht type, was de Russian River - Pliny the Elder echt de beste. Wow.
Ander aggregaat fixenquote:
1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dat ook de volgende shows zo mag blijven!
Op dagen als vandaag lopen er genoeg poesjes door het Zaanse...quote:
Is smokey al terug?quote:
Beter een zwaluw in de hand dan de kastanjes uit het vuur halen, zeg ik wel eensquote:
Neequote:
quote:
Logisch.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Nou ja ik weet dat ie er snel weer is hoor, daar niet van .. Maar toch he
jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Nou ja ik weet dat ie er snel weer is hoor, daar niet van .. Maar toch he
Hmm, die ken ik allebei niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ken ik nog niet. Maar de imperial IPAs zijn gelukkig beter te makken dan "normale" IPAs.
Ik geef heel weinig bieren 5/5 sterren in Untappd, maar twee daarvan zijn Nieuw Ligt Grand Cru en Librijebier. Van de eerste heb ik nu 1x2005, 6x2010 en 6x2013 staan en van de laatste 3 grote flessen uit 2014.
* Fogel gaat daar zuinig op zijn
Do Not save for a rainy dayquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik allebei niet.
Op de laatste opmerking: zie de randtekst van het etiket van de Pliny the Elder
[ afbeelding ]
Whehe, ik ben meer van de mout en dat ontwikkeld zich positief in tegenstelling tot hop. Dus die opmerking op het etiket snap ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bier krijgt bij mij zelden de kans om oud te wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Rondom overal tekst over dat je het vooral niet oud moet laten worden!
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bier krijgt bij mij zelden de kans om oud te worden
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet nog goed toen ik hem gekocht had (je moet er ook een beetje tegenaan lopen, dit heb je niet overal en altijd liggen) naar huis was gegaan, in de koelkast gesmeten en na een uurtje koelen ofzo hem gelijk gedronken had.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Rondom overal tekst over dat je het vooral niet oud moet laten worden!
De tempo he, niet de pitchquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen ik hem gekocht had (je moet er ook een beetje tegenaan lopen, dit heb je niet overal en altijd liggen) naar huis was gegaan, in de koelkast gesmeten en na een uurtje koelen ofzo hem gelijk gedronken had.
Geen idee... probeer 's?quote:
Best geinig biertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Hmm, ik weet in ieder geval dat ik het met nog iemand anders gedronken heb (geloof ik), maar da's wel lang terug.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En heb je nog weewr een keer dat Bat out of hell kunnen bemachtigen, of was dat echt iets eenmaligs, die 666 flesjes?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
Batman: My nipples explode with delight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht, ik ga meequote:
Whehehe ja wij hebben 'm samen gedronken, samen met nog wat andere biertjes. Toen was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes, maar dat heeft het wel getriggerd, en met name dus DÁT biertje!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, ik weet in ieder geval dat ik het met nog iemand anders gedronken heb (geloof ik), maar da's wel lang terug.
Nu ben ik eigenlijk helemaal niet meer zo geïnteresseerd in bier.
Dat hoop ik wel, anders is er echt iets mis met Tailquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Henkelientje er was, dan is ze nu ongetwijfeld weggerend.
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja wij hebben 'm samen gedronken, samen met nog wat andere biertjes. Toen was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes, maar dat heeft het wel getriggerd, en met name dus DÁT biertje!
Ik steun hem in goede en slechte tijde... nummersquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Henkelientje er was, dan is ze nu ongetwijfeld weggerend.
Beter voor onze bloeddruk dat hij geen slechte nummers meer draaitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Ik steun hem in goede en slechte tijde... nummers
Effe pissenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
Ik heb last van mijn korte termijn ehhh.....
wat moest ik nou doen?
wachten en terug bellenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
Ik heb last van mijn korte termijn ehhh.....
wat moest ik nou doen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijf je keer in de lucht en dan zo toch nog je show om zeep helpen.
waarop wachten, wie terugbellen?quote:
Is dat het befaamde MM-filter?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet het verdikkeme zelfs tijdens mijn Top of Flops nog voor elkaar te krijgen géén JB te draaien
Hoi Sfeermakerquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond. Van Justin Biebert naar psytrance, gewoon omdat het kan
Ik vind het in ieder geval prachtigquote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Sfeermaker
Radio49 hè, het enige radio station in NL waar DJ's dit soort JB fouten op deze manier proberen te herstellen
En dan heb ik ook nog een raar verzoekje ingediendquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond. Van Justin Biebert naar psytrance, gewoon omdat het kan
MadMaster heeft er niets mee te maken hoorquote:
Absoluutquote:
Mijn filter is veel uitgebreider...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MadMaster heeft er niets mee te maken hoor
Ik weet niet wat er precies gebeurt trouwens, maar soms tijdens een voorbereiding heb ik plots wél weer een JB folder, maar na afloop is mijn harddisk die kwijt
Ik ben niet zo jong meer dus ik ga zo slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dan mag Tailfox die nu draaien!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog een raar verzoekje ingediend
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebbenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Geen logica en variatie zijn twee dingen die niet zo heel nauw verbonden zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Het is in ieder geval afwisselend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vloog volgens mij net hier langs..quote:
Als niet voetballiefhebber mag jij dat...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het helemaal gemist verder vandaag, even inhalen een uurtje leedvermaak.
Mijn UFO was het niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vloog volgens mij net hier langs..
Heel hoog in de lucht wat driehoekjes met witte en rode lampjes om de complete omtrek, waar er eentje ineens een duik maakte.
Meestal hoor/weet ik het wel als er oefeningen zijn hier.
Wel aan de radler?quote:
ik wil er een tempo van makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee nee.... ik weet wel beter(heel subtiel toch)
Ik zou stoppen na de jingle, ja...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebben
Die blijft dan ook netjes op de grond... Ik pakte mijn verrekijker nog, maar die moest ik nog scherpstellen, en toen waren ze overgevlogenquote:
Punk ja!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
Zal ik maar doorgaan?volgens mij wilt niemand verder
Mr. MadMaster, magquote:
Ik heb geen gemalen koffie meer, dus gaarnequote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mr. MadMaster, mag
http://i.imgur.com/7fmeKYh.jpg/img] er in de OP bij?
Wild Dog, mmmmquote:
Wel handjes af van de pitchknop danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
Zal ik maar doorgaan?volgens mij wilt niemand verder
Ik dacht echt dat het Punk was!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dat je zo hard is bijgebleven zeg!
Oh, 5 AM saint hehe.
Da's de show banner zelfquote:
Sure...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mr. MadMaster, mag
[ afbeelding ] er in de OP bij?
Auto-refresh, zag het topic verspringen dus scrolde naar bovenquote:
Mazzel!quote:
Mafze, Madquote:
Fire, water burn!quote:
quote:
en half 12 dat je er uit kwamquote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes tail, maar ik ga maar eens naar bed.. was vandaag ook iets van half 4 ofzo
ik was half 5 thuis en moest 8 uur al werken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes tail, maar ik ga maar eens naar bed.. was vandaag ook iets van half 4 ofzo
Valt toch wel mee?quote:
Jij bent nog jong en jeugdigquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was half 5 thuis en moest 8 uur al werken.
slaap lekker
Had ik ook wel nodigquote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en half 12 dat je er uit kwamslaap lekker Knok
Jonkiequote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was half 5 thuis en moest 8 uur al werken.
slaap lekker
quote:
dat duurt nog veelste langquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jonkie![]()
Wacht maar tot je bij de 30 komt
Ik heb mijn raam open, gaat goedkomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De wekker nog op 2 uur zetten voor Smokey.![]()
Voor je het weetquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dat... is nog een aardig understatement... als je naar de 'teksten' luistert van wat jong Nederland nu leuk vindquote:
Voer voor psychologen, inderdaad. Ronduit zwakzinnig is it.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat... is nog een aardig understatement... als je naar de 'teksten' luistert van wat jong Nederland nu leuk vind
J&S zit er niet in vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voer voor psychologen, inderdaad. Ronduit zwakzinnig is it.
Happy Nation; een nummer waar een paar maanden geleden een vette, nieuwe remix van is verschenen.
Check.quote:
Geen idee. Maar ik wil zeker eens een thema-show rond remixers gaan maken. En daar zitten J&S dan zeker bij.quote:
Ik moest wel even lachen om deze remixquote:
Dank je voor het draaien Tailquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Jongens ik ga naar bed hierna dit is het laatste nummertje.
volgende week ben ik er natuurlijk weer om de nieuwe week in te luiden.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Ja top! Gaat dat nog lukken voor de kerst dit jaar?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil zeker eens een thema-show rond remixers gaan maken. En daar zitten J&S dan zeker bij.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Heer en dame, hartelijk dank en slaap lekker.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
morgen ook gewoon het 1e uur op school.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
HEY! Stopt Tail er nu al mee?
Oh, 't is al half twaalf.
Thanks tail!!
ik ben alleeeennnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer en dame, hartelijk dank en slaap lekker.
Braaf zo *schouderklopje geef*quote:
`1e uur, is dat 08;00, 09:00quote:
Och armquote:
Mooi, dan hoop ik ook al op het werk te zijnquote:
Pfffrrtttquote:
Het is dat ik vannacht niet geslapen heb maar ach.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pfffrrttt![]()
Bij ons was het eerste uur al om 8:35!
Je bent nog jongquote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Het is dat ik vannacht niet geslapen heb maar ach.
Moet te doen zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik WIST dat het anders zou klinken als 11 daar mee aan komt zetten.
[..]
Ja top! Gaat dat nog lukken voor de kerst dit jaar?
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
*Muis het ook wel mooi geweest vindt en lekker slapen gaat![]()
Slaap lekker, muisje.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
*Muis het ook wel mooi geweest vindt en lekker slapen gaat![]()
Ga je daar op bureau slapen?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Ik ben inmiddels op de kantoorlocatie waar ik morgen ga werken aanwezig
Doe ikquote:Op maandag 9 mei 2016 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stuur je me wel even een DM dan als het zo ver is?
En ik heb nog steeds vakantie 😊quote:
Jah, 't is alweer lekker warmquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jah, 't is alweer lekker warm
Nog maar even van genieten; komend weekend is het weer kut.
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:
"De Nederlandse zomer is mijn favoriete dag van het jaar."
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:
"De Nederlandse zomer is mijn favoriete dag van het jaar."
quote:
8:15 was het bij onsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pfffrrttt![]()
Bij ons was het eerste uur al om 8:35!
quote:
Dat m'n moeder al die uren uitval geloofde...quote:
Dat is mooiquote:Op maandag 9 mei 2016 13:34 schreef knokkels het volgende:
Filmpje gekeken, half in slaap hoorde ik Smokey wel, dus hij is in de buurt
Heerlijk fout makkelijk wegkijkende actiefilmquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heerlijk fout makkelijk wegkijkende actiefilm
Deze lijst is incompleet.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Maar waar ken ik die hoofdrolspeler nou van
Lastig, zelfs na IMDB weet ik het niet zeker.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Maar waar ken ik die hoofdrolspeler nou van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |