Ik ben niet zo jong meer dus ik ga zo slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dan mag Tailfox die nu draaien!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog een raar verzoekje ingediend
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebbenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Geen logica en variatie zijn twee dingen die niet zo heel nauw verbonden zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Het is in ieder geval afwisselend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vloog volgens mij net hier langs..quote:
Als niet voetballiefhebber mag jij dat...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het helemaal gemist verder vandaag, even inhalen een uurtje leedvermaak.
Mijn UFO was het niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vloog volgens mij net hier langs..
Heel hoog in de lucht wat driehoekjes met witte en rode lampjes om de complete omtrek, waar er eentje ineens een duik maakte.
Meestal hoor/weet ik het wel als er oefeningen zijn hier.
Wel aan de radler?quote:
ik wil er een tempo van makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee nee.... ik weet wel beter(heel subtiel toch)
Ik zou stoppen na de jingle, ja...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |