quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik allebei niet.
Op de laatste opmerking: zie de randtekst van het etiket van de Pliny the Elder
[ afbeelding ]
Ik weet nog goed toen ik hem gekocht had (je moet er ook een beetje tegenaan lopen, dit heb je niet overal en altijd liggen) naar huis was gegaan, in de koelkast gesmeten en na een uurtje koelen ofzo hem gelijk gedronken had.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Rondom overal tekst over dat je het vooral niet oud moet laten worden!
De tempo he, niet de pitchquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen ik hem gekocht had (je moet er ook een beetje tegenaan lopen, dit heb je niet overal en altijd liggen) naar huis was gegaan, in de koelkast gesmeten en na een uurtje koelen ofzo hem gelijk gedronken had.
Geen idee... probeer 's?quote:
Best geinig biertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Hmm, ik weet in ieder geval dat ik het met nog iemand anders gedronken heb (geloof ik), maar da's wel lang terug.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En heb je nog weewr een keer dat Bat out of hell kunnen bemachtigen, of was dat echt iets eenmaligs, die 666 flesjes?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
Batman: My nipples explode with delight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht, ik ga meequote:
Whehehe ja wij hebben 'm samen gedronken, samen met nog wat andere biertjes. Toen was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes, maar dat heeft het wel getriggerd, en met name dus DÁT biertje!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, ik weet in ieder geval dat ik het met nog iemand anders gedronken heb (geloof ik), maar da's wel lang terug.
Nu ben ik eigenlijk helemaal niet meer zo geïnteresseerd in bier.
Dat hoop ik wel, anders is er echt iets mis met Tailquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Henkelientje er was, dan is ze nu ongetwijfeld weggerend.
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja wij hebben 'm samen gedronken, samen met nog wat andere biertjes. Toen was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes, maar dat heeft het wel getriggerd, en met name dus DÁT biertje!
Ik steun hem in goede en slechte tijde... nummersquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Henkelientje er was, dan is ze nu ongetwijfeld weggerend.
Beter voor onze bloeddruk dat hij geen slechte nummers meer draaitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Ik steun hem in goede en slechte tijde... nummers
Effe pissenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
Ik heb last van mijn korte termijn ehhh.....
wat moest ik nou doen?
wachten en terug bellenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
Ik heb last van mijn korte termijn ehhh.....
wat moest ik nou doen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijf je keer in de lucht en dan zo toch nog je show om zeep helpen.
waarop wachten, wie terugbellen?quote:
Is dat het befaamde MM-filter?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet het verdikkeme zelfs tijdens mijn Top of Flops nog voor elkaar te krijgen géén JB te draaien
Hoi Sfeermakerquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond. Van Justin Biebert naar psytrance, gewoon omdat het kan
Ik vind het in ieder geval prachtigquote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Sfeermaker
Radio49 hè, het enige radio station in NL waar DJ's dit soort JB fouten op deze manier proberen te herstellen
En dan heb ik ook nog een raar verzoekje ingediendquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Goedenavond. Van Justin Biebert naar psytrance, gewoon omdat het kan
MadMaster heeft er niets mee te maken hoorquote:
Absoluutquote:
Mijn filter is veel uitgebreider...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MadMaster heeft er niets mee te maken hoor
Ik weet niet wat er precies gebeurt trouwens, maar soms tijdens een voorbereiding heb ik plots wél weer een JB folder, maar na afloop is mijn harddisk die kwijt
Ik ben niet zo jong meer dus ik ga zo slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dan mag Tailfox die nu draaien!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog een raar verzoekje ingediend
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebbenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Geen logica en variatie zijn twee dingen die niet zo heel nauw verbonden zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Het is in ieder geval afwisselend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vloog volgens mij net hier langs..quote:
Als niet voetballiefhebber mag jij dat...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het helemaal gemist verder vandaag, even inhalen een uurtje leedvermaak.
Mijn UFO was het niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vloog volgens mij net hier langs..
Heel hoog in de lucht wat driehoekjes met witte en rode lampjes om de complete omtrek, waar er eentje ineens een duik maakte.
Meestal hoor/weet ik het wel als er oefeningen zijn hier.
Wel aan de radler?quote:
ik wil er een tempo van makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee nee.... ik weet wel beter(heel subtiel toch)
Ik zou stoppen na de jingle, ja...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebben
Die blijft dan ook netjes op de grond... Ik pakte mijn verrekijker nog, maar die moest ik nog scherpstellen, en toen waren ze overgevlogenquote:
Punk ja!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
Zal ik maar doorgaan?volgens mij wilt niemand verder
Mr. MadMaster, magquote:
Ik heb geen gemalen koffie meer, dus gaarnequote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mr. MadMaster, mag
http://i.imgur.com/7fmeKYh.jpg/img] er in de OP bij?
Wild Dog, mmmmquote:
Wel handjes af van de pitchknop danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
Zal ik maar doorgaan?volgens mij wilt niemand verder
Ik dacht echt dat het Punk was!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dat je zo hard is bijgebleven zeg!
Oh, 5 AM saint hehe.
Da's de show banner zelfquote:
Sure...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mr. MadMaster, mag
[ afbeelding ] er in de OP bij?
Auto-refresh, zag het topic verspringen dus scrolde naar bovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |