Ik ben niet zo jong meer dus ik ga zo slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dan mag Tailfox die nu draaien!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog een raar verzoekje ingediend
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebbenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Geen logica en variatie zijn twee dingen die niet zo heel nauw verbonden zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige die de variatie wel mee vind vallen?Het is in ieder geval afwisselend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vloog volgens mij net hier langs..quote:
Als niet voetballiefhebber mag jij dat...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het helemaal gemist verder vandaag, even inhalen een uurtje leedvermaak.
Mijn UFO was het niet hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die vloog volgens mij net hier langs..
Heel hoog in de lucht wat driehoekjes met witte en rode lampjes om de complete omtrek, waar er eentje ineens een duik maakte.
Meestal hoor/weet ik het wel als er oefeningen zijn hier.
Wel aan de radler?quote:
ik wil er een tempo van makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee nee.... ik weet wel beter(heel subtiel toch)
Ik zou stoppen na de jingle, ja...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, als jij mijn Top of Flop zou draaien zouden we na 30 seconden al de eindtune hebben
Die blijft dan ook netjes op de grond... Ik pakte mijn verrekijker nog, maar die moest ik nog scherpstellen, en toen waren ze overgevlogenquote:
Punk ja!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
Zal ik maar doorgaan?volgens mij wilt niemand verder
Mr. MadMaster, magquote:
Ik heb geen gemalen koffie meer, dus gaarnequote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mr. MadMaster, mag
http://i.imgur.com/7fmeKYh.jpg/img] er in de OP bij?
Wild Dog, mmmmquote:
Wel handjes af van de pitchknop danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
Zal ik maar doorgaan?volgens mij wilt niemand verder
Ik dacht echt dat het Punk was!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dat je zo hard is bijgebleven zeg!
Oh, 5 AM saint hehe.
Da's de show banner zelfquote:
Sure...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mr. MadMaster, mag
[ afbeelding ] er in de OP bij?
Auto-refresh, zag het topic verspringen dus scrolde naar bovenquote:
Mazzel!quote:
Mafze, Madquote:
Fire, water burn!quote:
quote:
en half 12 dat je er uit kwamquote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes tail, maar ik ga maar eens naar bed.. was vandaag ook iets van half 4 ofzo
ik was half 5 thuis en moest 8 uur al werken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes tail, maar ik ga maar eens naar bed.. was vandaag ook iets van half 4 ofzo
Valt toch wel mee?quote:
Jij bent nog jong en jeugdigquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was half 5 thuis en moest 8 uur al werken.
slaap lekker
Had ik ook wel nodigquote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en half 12 dat je er uit kwamslaap lekker Knok
Jonkiequote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was half 5 thuis en moest 8 uur al werken.
slaap lekker
quote:
dat duurt nog veelste langquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jonkie![]()
Wacht maar tot je bij de 30 komt
Ik heb mijn raam open, gaat goedkomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De wekker nog op 2 uur zetten voor Smokey.![]()
Voor je het weetquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dat... is nog een aardig understatement... als je naar de 'teksten' luistert van wat jong Nederland nu leuk vindquote:
Voer voor psychologen, inderdaad. Ronduit zwakzinnig is it.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat... is nog een aardig understatement... als je naar de 'teksten' luistert van wat jong Nederland nu leuk vind
J&S zit er niet in vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voer voor psychologen, inderdaad. Ronduit zwakzinnig is it.
Happy Nation; een nummer waar een paar maanden geleden een vette, nieuwe remix van is verschenen.
Check.quote:
Geen idee. Maar ik wil zeker eens een thema-show rond remixers gaan maken. En daar zitten J&S dan zeker bij.quote:
Ik moest wel even lachen om deze remixquote:
Dank je voor het draaien Tailquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Jongens ik ga naar bed hierna dit is het laatste nummertje.
volgende week ben ik er natuurlijk weer om de nieuwe week in te luiden.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Ja top! Gaat dat nog lukken voor de kerst dit jaar?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil zeker eens een thema-show rond remixers gaan maken. En daar zitten J&S dan zeker bij.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Heer en dame, hartelijk dank en slaap lekker.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
morgen ook gewoon het 1e uur op school.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
HEY! Stopt Tail er nu al mee?
Oh, 't is al half twaalf.
Thanks tail!!
ik ben alleeeennnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer en dame, hartelijk dank en slaap lekker.
Braaf zo *schouderklopje geef*quote:
`1e uur, is dat 08;00, 09:00quote:
Och armquote:
Mooi, dan hoop ik ook al op het werk te zijnquote:
Pfffrrtttquote:
Het is dat ik vannacht niet geslapen heb maar ach.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pfffrrttt![]()
Bij ons was het eerste uur al om 8:35!
Je bent nog jongquote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Het is dat ik vannacht niet geslapen heb maar ach.
Moet te doen zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik WIST dat het anders zou klinken als 11 daar mee aan komt zetten.
[..]
Ja top! Gaat dat nog lukken voor de kerst dit jaar?
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
*Muis het ook wel mooi geweest vindt en lekker slapen gaat![]()
Slaap lekker, muisje.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
*Muis het ook wel mooi geweest vindt en lekker slapen gaat![]()
Ga je daar op bureau slapen?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
Ik ben inmiddels op de kantoorlocatie waar ik morgen ga werken aanwezig
Doe ikquote:Op maandag 9 mei 2016 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stuur je me wel even een DM dan als het zo ver is?
En ik heb nog steeds vakantie 😊quote:
Jah, 't is alweer lekker warmquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jah, 't is alweer lekker warm
Nog maar even van genieten; komend weekend is het weer kut.
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:
"De Nederlandse zomer is mijn favoriete dag van het jaar."
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:
"De Nederlandse zomer is mijn favoriete dag van het jaar."
quote:
8:15 was het bij onsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pfffrrttt![]()
Bij ons was het eerste uur al om 8:35!
quote:
Dat m'n moeder al die uren uitval geloofde...quote:
Dat is mooiquote:Op maandag 9 mei 2016 13:34 schreef knokkels het volgende:
Filmpje gekeken, half in slaap hoorde ik Smokey wel, dus hij is in de buurt
Heerlijk fout makkelijk wegkijkende actiefilmquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heerlijk fout makkelijk wegkijkende actiefilm
Deze lijst is incompleet.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Maar waar ken ik die hoofdrolspeler nou van
Lastig, zelfs na IMDB weet ik het niet zeker.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Maar waar ken ik die hoofdrolspeler nou van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |