Ik heb mijn raam open, gaat goedkomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De wekker nog op 2 uur zetten voor Smokey.![]()
Voor je het weetquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes tail, maar ik ga maar eens naar bed.. was vandaag ook iets van half 4 ofzo
Dat... is nog een aardig understatement... als je naar de 'teksten' luistert van wat jong Nederland nu leuk vindquote:
Voer voor psychologen, inderdaad. Ronduit zwakzinnig is it.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat... is nog een aardig understatement... als je naar de 'teksten' luistert van wat jong Nederland nu leuk vind
J&S zit er niet in vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voer voor psychologen, inderdaad. Ronduit zwakzinnig is it.
Happy Nation; een nummer waar een paar maanden geleden een vette, nieuwe remix van is verschenen.
Check.quote:
Geen idee. Maar ik wil zeker eens een thema-show rond remixers gaan maken. En daar zitten J&S dan zeker bij.quote:
Ik moest wel even lachen om deze remixquote:
Dank je voor het draaien Tailquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Jongens ik ga naar bed hierna dit is het laatste nummertje.
volgende week ben ik er natuurlijk weer om de nieuwe week in te luiden.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Ja top! Gaat dat nog lukken voor de kerst dit jaar?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik wil zeker eens een thema-show rond remixers gaan maken. En daar zitten J&S dan zeker bij.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Heer en dame, hartelijk dank en slaap lekker.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef tailfox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |