quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik allebei niet.
Op de laatste opmerking: zie de randtekst van het etiket van de Pliny the Elder
[ afbeelding ]
Ik weet nog goed toen ik hem gekocht had (je moet er ook een beetje tegenaan lopen, dit heb je niet overal en altijd liggen) naar huis was gegaan, in de koelkast gesmeten en na een uurtje koelen ofzo hem gelijk gedronken had.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Rondom overal tekst over dat je het vooral niet oud moet laten worden!
De tempo he, niet de pitchquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen ik hem gekocht had (je moet er ook een beetje tegenaan lopen, dit heb je niet overal en altijd liggen) naar huis was gegaan, in de koelkast gesmeten en na een uurtje koelen ofzo hem gelijk gedronken had.
Geen idee... probeer 's?quote:
Best geinig biertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Hmm, ik weet in ieder geval dat ik het met nog iemand anders gedronken heb (geloof ik), maar da's wel lang terug.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En heb je nog weewr een keer dat Bat out of hell kunnen bemachtigen, of was dat echt iets eenmaligs, die 666 flesjes?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
Batman: My nipples explode with delight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht, ik ga meequote:
Whehehe ja wij hebben 'm samen gedronken, samen met nog wat andere biertjes. Toen was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes, maar dat heeft het wel getriggerd, en met name dus DÁT biertje!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, ik weet in ieder geval dat ik het met nog iemand anders gedronken heb (geloof ik), maar da's wel lang terug.
Nu ben ik eigenlijk helemaal niet meer zo geïnteresseerd in bier.
Dat hoop ik wel, anders is er echt iets mis met Tailquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Henkelientje er was, dan is ze nu ongetwijfeld weggerend.
Als ik mij nog goed herinner had ik ook een Emelisse IRS Laphroaig barrel mee, en, maar die komt heel diep uit mijn achterhoofd, een 77 lager. Zou ook een Punk IPA of zelfs Hardcore IPA geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja wij hebben 'm samen gedronken, samen met nog wat andere biertjes. Toen was ik nog niet echt zo into speciaalbiertjes, maar dat heeft het wel getriggerd, en met name dus DÁT biertje!
Ik steun hem in goede en slechte tijde... nummersquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Als Henkelientje er was, dan is ze nu ongetwijfeld weggerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |