Dat vooralquote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dat ook de volgende shows zo mag blijven!
Ken ik nog niet. Maar de imperial IPAs zijn gelukkig beter te makken dan "normale" IPAs.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
IPA heeft inderdaad goed geleden onder "hipsterficatie" ja. Maar van alle biertjes die ik heb gedronken, ongeacht type, was de Russian River - Pliny the Elder echt de beste. Wow.
Ander aggregaat fixenquote:
1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Dat dat ook de volgende shows zo mag blijven!
Op dagen als vandaag lopen er genoeg poesjes door het Zaanse...quote:
Is smokey al terug?quote:
Beter een zwaluw in de hand dan de kastanjes uit het vuur halen, zeg ik wel eensquote:
Neequote:
quote:
Logisch.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Nou ja ik weet dat ie er snel weer is hoor, daar niet van .. Maar toch he
jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
Nou ja ik weet dat ie er snel weer is hoor, daar niet van .. Maar toch he
Hmm, die ken ik allebei niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ken ik nog niet. Maar de imperial IPAs zijn gelukkig beter te makken dan "normale" IPAs.
Ik geef heel weinig bieren 5/5 sterren in Untappd, maar twee daarvan zijn Nieuw Ligt Grand Cru en Librijebier. Van de eerste heb ik nu 1x2005, 6x2010 en 6x2013 staan en van de laatste 3 grote flessen uit 2014.
* Fogel gaat daar zuinig op zijn
Do Not save for a rainy dayquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik allebei niet.
Op de laatste opmerking: zie de randtekst van het etiket van de Pliny the Elder
[ afbeelding ]
Whehe, ik ben meer van de mout en dat ontwikkeld zich positief in tegenstelling tot hop. Dus die opmerking op het etiket snap ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik allebei niet.
Op de laatste opmerking: zie de randtekst van het etiket van de Pliny the Elder
[ afbeelding ]
Bier krijgt bij mij zelden de kans om oud te wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Rondom overal tekst over dat je het vooral niet oud moet laten worden!
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bier krijgt bij mij zelden de kans om oud te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |