Er staan maar een paar gebouwtjes daar. Ik denk trouwens niet dat je het vanaf het station al kan zien.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Daar staan nog meer van dat soort typische gebouwen, als ik het goed heb.
Kom regelmatig op het station daar, zal eens opletten...
Een UI ingesteldquote:
Amateurquote:
Nu ga ik extra opletten...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan maar een paar gebouwtjes daar. Ik denk trouwens niet dat je het vanaf het station al kan zien.
Goed opgevoed door Tailfox, die op zijn beurt weer door de UI-politie in het gareel is gebracht.quote:
Ze hebben nu ook IPA en zo. Ik blijf de 'ouwe' IJtjes (natte, zatte, columbus & struijs) het lekkerst vindenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Ijwit was niet geheel onaardig. Heb die een paar dagen geleden weer eens op.
Dat pakket van jou destijds was
Als Tail de engste is dan zal het wel meevallenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo, allemaal enge mannen hier op de site!
quote:
Tail is een schatjequote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Als Tail de engste is dan zal het wel meevallen
IPA is hipstermeuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook IPA en zo. Ik blijf de 'ouwe' IJtjes (natte, zatte, columbus & struijs) het lekkerst vinden
Vorige week dus?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Henkelientje het volgende:
[..]
Als Tail de engste is dan zal het wel meevallen
Er zijn er diverse, die allemaal op verschillende momenten aflopen...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
Mad, is de Whiskyveiling nog actief? Zit nu eindelijk weer eens achter een laptop...
Ach, zolang ze niet in KLB komt is er weinig aan de hand tochquote:
Ik doelde op je goede doel veilig waar je onlangs een link van had.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er diverse, die allemaal op verschillende momenten aflopen...
Meest betrouwbaar is www.whiskyauction.com in Duitsland.
Goedkoper is www.scottischwhiskyauction.com, maar die zijn qua provisie/kosten veel duurder...
Ow, die.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik doelde op je goede doel veilig waar je onlangs een link van had.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zolang ze niet in KLB komt is er weinig aan de hand toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |