SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 08-05-2016 23:00:02 ]
"Even aan zijn moeder vragen"?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Potver @ TT, dat snapt Tailfox toch niet, die is daar veel te jong voor
Cheer him up...quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
jawellllquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Owja, de YT generatiequote:
Nooit gezien.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Te zien bij Wormerveer vanuit de trein:
(en op dat bordje boven het toegangshek staat "The Pin-up Club")
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Te zien bij Wormerveer vanuit de trein:
(en op dat bordje boven het toegangshek staat "The Pin-up Club")
[ afbeelding ]
Ja richting Zaandam, net na het station aan de rechterkant.quote:
Tail gaat wat Amsterdamse biertjes krijgen, als dat niet helptquote:
dan heb ik nog een henkelientje die verdwaald is op FOK!. ach weet waar ze woontquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tail gaat wat Amsterdamse biertjes krijgen, als dat niet helpt
Daar staan nog meer van dat soort typische gebouwen, als ik het goed heb.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja richting Zaandam, net na het station aan de rechterkant.
En als je in de andere richting gaat: net omgekeerd natuurlijk
Ik zou beginnen met zoeken in R&Pquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan heb ik nog een henkelientje die verdwaald is op FOK!. ach weet waar ze woont
ik ben niet verdwaald!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan heb ik nog een henkelientje die verdwaald is op FOK!. ach weet waar ze woont
De Ijwit was niet geheel onaardig. Heb die een paar dagen geleden weer eens op.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tail gaat wat Amsterdamse biertjes krijgen, als dat niet helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |