quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:25 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, een jongen van 13 met een mening over andere mensen.
Je klaagt over jezelf begrijp ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen een racist en een nationalist.![]()
ach ja, users hier die geobsedeerd zijn door een stukje kaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:25 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, een jongen van 13 met een mening over andere mensen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach ja, users hier die geobsedeerd zijn door een stukje kaas.
Booslim muchquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Ik: (kom aan haar nek) (dreigend) Dan vlieg jij op straat, begrepen?
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
TS trekt hopelijk nog wel bij, vele 13 jarigen reageren zo, anders is speciaal onderwijs altijd nog een optie.
Begrijpbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.
ik denk eerder minder turken als je het mij vraagt. vooral turken geven grote problemen hiero.quote:
Bijna. Gebruinde bodybuilder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef Pharkus het volgende:
Helaas is hier geen vlog van. Ik voorspel een verlegen rood aangelopen puitenkoppie dat stotterend zijn zusje de les probeert te lezen.
kijk eens aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ok, dat bruin is nog niet helemaal waar. Maar komt wel nog paar dagen in de zon lopen.
Ben nu 17, ken iemand die er nog niet mee om kan gaan dat ik op negerinnnen val. Die gozer wordt binnenkort ook 17. Het trekt dus niet altijd bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
TS trekt hopelijk nog wel bij, vele 13 jarigen reageren zo, anders is speciaal onderwijs altijd nog een optie.
HenkieVdV sowieso.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
TS vergeet dat Nederland ook nog een gedeelte in het Caribisch gebied heeft.
TS sowieso.
ik dacht dat jij veel ouder was dan 17 joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ben nu 17, ken iemand die er nog niet mee om kan gaan dat ik op negerinnnen val. Die gozer wordt binnenkort ook 17. Het trekt dus niet altijd bij.
Nee joh. Ben gewoon nog een jong persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij veel ouder was dan 17 joh.
dat had ik sereus echt niet gedacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee joh. Ben gewoon nog een jong persoon.
omg! jij bent gewoon 29! dat had ik echt niet verwacht van jou. ik dacht dat je veel jonger was joh.quote:
doe maar 30.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
omg! jij bent gewoon 29! dat had ik echt niet verwacht van jou. ik dacht dat je veel jonger was joh.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat had ik sereus echt niet van jou verwacht....niet lullig bedoelt hoor.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef matthias24 het volgende:
[..]ik zit op dit moment met een hele gemeene grijne achter mijn PC.
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan tante Boca.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Kinders, wie het eerst slaapt krijgt morgen een lolly van tante Boca.
boeit me geen reetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
beledigd? omdat ik dacht dat jij nog maar een een klein kind was?
Ik zou het toch maar doen anders ga ik je haartjes knippen. En ik kan niet recht knippen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan tante Boca.
ooh shit meen je dat nou? nu ben ik wel heel erg bang hoor. meschien knip je me oren er ook wel af. ik sta echt helemaal te trillen van angst hier tante Boca.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar doen anders ga ik je haartjes knippen. En ik kan niet recht knippen.
Of ik ga met jou de spinnenwebben in de meterkast te lijf. Maar leuk wordt het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit meen je dat nou? nu ben ik wel heel erg bang hoor. meschien knip je me oren er ook wel af. ik sta echt helemaal te trillen van angst hier tante Boca.
Dat ze de moeite nog genomen hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.
ooh shit! straks krijg ik nog een vogelspin in me nek! dan moet ik naar het ziekenhuis toe vanwege een spinenbeet. gadver.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of ik ga met jou de spinnenwebben in de meterkast te lijf. Maar leuk wordt het niet.
ja dat had ik ook liever gedaan dan naar school gaan. ik was heel slecht met leren. ik heb in al die jaren op school eigenlijk nog steeds weinig geleerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
Kijk je bent een leuk ventje. Jij krijgt de lolly.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit! straks krijg ik nog een vogelspin in me nek! dan moet ik naar het ziekenhuis toe vanwege een spinenbeet. gadver.dat wil ik helemaal niet.
YES! dank je wel tante boa. ik hou van lolly's.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk je bent een leuk ventje. Jij krijgt de lolly.
Jij krijgt een echte JA/NEE stickerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
YES! dank je wel tante boa. ik hou van lolly's.
mag ik ook een sticker?
Jullie hebben er vast ook een op de brievenbus, ga maar kijken!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
een echte ja/nee sticker? wat is dat voor soort sticker?
ik ga nu meteen kijken.......... en daarna ga ik in me blootje naar de tuin van me buren en ga ik daar een dansje doen....midden in hun tuin. dat zullen ze vast heel gezellig vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie hebben er vast ook een op de brievenbus, ga maar kijken!
en jij bent een poepchinees, doei.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:41 schreef tailfox het volgende:
TS is racist het was gewoon een Nederlandse jongen
Je bent een snoepje *zoensmiley*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ga nu meteen kijken.......... en daarna ga ik in me blootje naar de tuin van me buren en ga ik daar een dansje doen....midden in hun tuin. dat zullen ze vast heel gezellig vinden.
Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Mijn zus kreeg enkele dagen geleden op FB onder een foto commentaar van een neger uit haar klas
Ik zei: wie is dat?
Zij: jouw zaken niet
Vandaag zie ik dat ze daar privé mee chatte
Ik: Dat is toch jouw vriend niet hé?
Zij: Nee.
Ik: ZEKER??
Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Zij: Klootzak!! Racist!!!
![]()
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen een racist en een nationalist.![]()
Klacht2: zusjes![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
Ik heb net de politie gebeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.
Daar trots op zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtje
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Ali-Chemicali het volgende:
TS wordt gecuckold door zijn eigen zus
Met een neger
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.quote:
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.
Jij hebt niet laten bezwangeren...
Haten op intercultureel daten, maar zo'n gloddiggende asian mag weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
混血quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:57 schreef Igen het volgende:
[..]
混血
Vervuiling van rein Aziatisch bloed. Bah.
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?quote:
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.quote:
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Bij een vrouw ligt dat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.
Mij boeit het echt niet. Ik vind dat je moet trouwen met iemand die je leuk vindt, of hij/zij nou blank, zwart of geel is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:08 schreef berko13 het volgende:
[..]
Bij een vrouw ligt dat anders.
[ afbeelding ]
Blanke vrouwen zijn heel slechte echtgenoten met zwarte en Aziatische mannen. Zij hebben een witte man nodig om hen op het rechte pad te houden. Dat bewijzen deze statistieken uit Amerika.
Het gaat om het principe. Buitenlands bloed is vies, toch? Bovendien is het christendom een invasieve godsdienst waar de Aziatische culturen zich tegen zouden moeten verzetten voor het behoud van de eigen identiteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:06 schreef berko13 het volgende:
[..]
Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.
Is geld voor hun niet sowieso het hoofdargument voor de keus met wie ze willen trouwen? Ongeacht de huidskleur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheidKijk er wel mee uit op straat, want als ik een chineesje zie met een blanke jongen heb ik al zo mijn vermoedens. Ict en sociaal niet capabel.
Ziekelijke obsessie heb jij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.
Dat is het zeker. Geen geld is geen huwelijk voor de arme ict'erquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Is geld voor hun niet sowieso het hoofdargument voor de keus met wie ze willen trouwen? Ongeacht de huidskleur.
Mag toch gewoon trots er op zijn? Ik ben iemand die gewoon met trots hand in hand met mijn vrouw door de stad zou lopen. Met een stel leuke kinderen ernaast.quote:
Nee dat je zus zich door uitheemse laat uitwonenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mag toch gewoon trots er op zijn? Ik ben iemand die gewoon met trots hand in hand met mijn vrouw door de stad zou lopen. Met een stel leuke kinderen ernaast.
Boeit mij dat. Als ik een negerin mag, mag mijn zusje een neger. Liefde hou je niet tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Nee dat je zus zich door uitheemse laat uitwonen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Boeit mij dat. Als ik een negerin mag, mag mijn zusje een neger. Liefde hou je niet tegen
Nou ja, niet elke vrouw gaat voor het grote geld hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Geen geld is geen huwelijk voor de arme ict'er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 00:49:29 ]
Precies. Het schijnt dat die aziaten materialistisch as fuck zijn. De eropeanen merken dat pas aan hun importbruid als ze getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, niet elke vrouw gaat voor het grote geld hoor.
Maar bijv. in China heb ik dat gevoel wel. Ik ken daar iemand die calligrafie heeft geleerd, maar het is moeilijk om daar geld mee te verdienen. En die komt dus niet eens aan een vriendinnetje. Een macho-vriend van z'n broer runt een bedrijfje en rijdt in een SUV en is natuurlijk allang getrouwd.
En wat als het een neger betreft die een kloostermonnik is?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
gastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:04 schreef Nachtwens het volgende:
Als het je uitmaakt wat de huidskleur van de vriend van je zusje is dan ben je inderdaad een racist.
En als je dat niet snapt en je probeert te verschuilen achter 'ik ben nationalist' dan ben je ook nog eens zo achterlijk als een zak stenen. Maar dat zie je wel vaker bij racisten. Altijd, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:04 schreef Nachtwens het volgende:
dan ben je ook nog eens zo achterlijk als een zak stenen. Maar dat zie je wel vaker bij racisten. Altijd, eigenlijk.
I rest my case.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
gast
Je wilt toch niet dat je zus wordt geneukt door een neger
Komt je nieuwe zwager over de vloer is gelijk je televisie weg en staat er een wietplantage op zolder
Er zijn genoeg goede negers anders zoals Barrack Obama, Neil deGrasse Tyson, Stephen Hawking etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
gast
Je wilt toch niet dat je zus wordt geneukt door een neger
Komt je nieuwe zwager over de vloer is gelijk je televisie weg en staat er een wietplantage op zolder
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:11 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede negers anders zoals [...] Stephen Hawking etc.
Die reactie was enigzins sarcastisch bedoeld uiteraard, maar ik zou het niet heel tof vinden als m'n zusje met bepaalde figuren thuis komt omdat de kans op gezeik procentueel hoger is.quote:
Racist!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Mijn zus kreeg enkele dagen geleden op FB onder een foto commentaar van een neger uit haar klas
Ik zei: wie is dat?
Zij: jouw zaken niet
Vandaag zie ik dat ze daar privé mee chatte
Ik: Dat is toch jouw vriend niet hé?
Zij: Nee.
Ik: ZEKER??
![]()
Klacht2: zusjes![]()
Wat een onzin. Zoals HexHunter al zei, je hebt een scheef beeld. Huidskleur is totaal niet relevant als het gaat om moeilijke relaties, dat is per persoon verschillend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:14 schreef SR4 het volgende:
[..]
Die reactie was enigzins sarcastisch bedoeld uiteraard, maar ik zou het niet heel tof vinden als m'n zusje met bepaalde figuren thuis komt omdat de kans op gezeik procentueel hoger is.
Ik heb het ook niet over huidskleur maar bij bepaalde personen van zekere afkomsten uit lagere sociale klassen haal je meer ellende dan vreugde binnen. Als je het toch op huidskleur wil gooien: ik heb liever dat ze thuis komt met een fatsoenlijk geklede, normaal sprekende gekleurde man dan een hood rat mocro die als een gangster probeert te praten en een bontkraag+pet draagt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:16 schreef Nachtwens het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zoals HexHunter al zei, je hebt een scheef beeld. Huidskleur is totaal niet relevant als het gaat om moeilijke relaties, dat is per persoon verschillend.
Iedereen die gezond verstand heeft, zal het met je eens zijn. Van die kansloze figuren over de vloer wordt niemand blij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:20 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over huidskleur maar bij bepaalde personen van zekere afkomsten uit lagere sociale klassen haal je meer ellende dan vreugde binnen. Als je het toch op huidskleur wil gooien: ik heb liever dat ze thuis komt met een fatsoenlijk geklede, normaal sprekende gekleurde man dan een hood rat mocro die als een gangster probeert te praten en een bontkraag+pet draagt.
Ik ga met veel mensen van diverse afkomsten, sociale klasses, culturen en religies om dus je 'ja maar je weet niet waar je het over hebt' gaat niet op.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen die gezond verstand heeft, zal het met je eens zijn. Van die kansloze figuren over de vloer wordt niemand blij.
Ik hoop dat mijn kinderen ook thuis komen met iemand die ambitieus is en bereid is aan zijn/haar toekomst te werken...
Het is een ontzettend vooroordeel dat je individuen uit wil sluiten omdat er relatief binnen een subgroep wat meer problemen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat dus.
Het getuigt van een enorm gebrek aan mensenkennis als je niet erkent dat in sommige groepen kansloze figuren oververtegenwoordigd zijn.
Het getuigt van een enorm gebrek aan respect voor je familie als je er niets aan doet als je zus met zo iemand een relatie opbouwt. "ja maar ze mag haar eigen keuzes maken"!!! ja uiteraard, maar liefde maakt blind en dus moet je soms helpen.
Als je m'n reactie hebt gelezen zou je zien dat ik afging op het gedrag van mensen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is een ontzettend vooroordeel dat je individuen uit wil sluiten omdat er relatief binnen een subgroep wat meer problemen zijn.
Wat een vreemde logica houden sommige mensen in dit topic toch aan om hun racisme te verbloemen.
Volgens mij heb je niet goed begrepen wat hij bedoelde. (Althans zo heb ik het geïnterpreteerd).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is een ontzettend vooroordeel dat je individuen uit wil sluiten omdat er relatief binnen een subgroep wat meer problemen zijn.
Wat een vreemde logica houden sommige mensen in dit topic toch aan om hun racisme te verbloemen.
Hem niet goed begrepen wat is er nu fout te begrijpen aan zijn generaliserende en racistiche post van 8:08.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed begrepen wat hij bedoelde. (Althans zo heb ik het geïnterpreteerd).
Hij zei liever een normaal sprekende gekleurde man dan een mocro straatrat. Daarmee lijkt hij te wijzen op een verschil in sociale klasse dan afkomst. Ik ga er daarom vanuit dat SR4 ook een Marokkaan zou accepteren indien hij een goede opleiding volgt, werkt en gewoon 'normaal' doet.
In de context van het topic en gezien de smilies ging ik ervan uit dat hij een andere fokkers taalgebruik imiteerde...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hem niet goed begrepen wat is er nu fout te begrijpen aan zijn generaliserende en racistiche post van 8:08.
Geen idee waar je het over hebt. Ik ben geen racist en ben ook niet aan het trollen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Fatoeman is aan het trollen of is zijn account bij stormfront weer geblokkeerd?
Zo iemand? Wat voor iemand? Enige wat we weten is dat het een neger is. Verder heeft TS geen woord gerept over de sociale klasse of ambities van deze neger.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat dus.
Het getuigt van een enorm gebrek aan mensenkennis als je niet erkent dat in sommige groepen kansloze figuren oververtegenwoordigd zijn.
Het getuigt van een enorm gebrek aan respect voor je familie als je er niets aan doet als je zus met zo iemand een relatie opbouwt. "ja maar ze mag haar eigen keuzes maken"!!! ja uiteraard, maar liefde maakt blind en dus moet je soms helpen.
Het Arysche Rasch dient ook zuiver te blijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo iemand? Wat voor iemand? Enige wat we weten is dat het een neger is. Verder heeft TS geen woord gerept over de sociale klasse of ambities van deze neger.
TS stoort zich niet aan de sociale klasse of ambities van de neger, maar aan het feit dat het een neger is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:16 schreef Nachtwens het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zoals HexHunter al zei, je hebt een scheef beeld. Huidskleur is totaal niet relevant als het gaat om moeilijke relaties, dat is per persoon verschillend.
En vind je jezelf nu een internet held als je zulke ongepaste opmerkingen maakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het Arysche Rasch dient ook zuiver te blijven.
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En vind je jezelf nu een internet held als je zulke ongepaste opmerkingen maakt?
Waarom staat de zwart zwart en geel geel combinatie er niet bij? Zou het zomaar zijn dat deze huwelijken nog langer stand houden als de wit wit en ze dat maar uit hun selectieve plaatje hebben gehouden. Als ik dat plaatje zo bekijk moet jij je aziatische deerne maar uit je hoofd zetten en wel met een negerin gaan trouwen want dan zijn de meest stabiele relaties.quote:
Wrs. te kleine aantallen om iets zinnigs te kunnen zeggen. Kan zijn omdat zwarten en aziaten in de VS allebei een minderheid zijn en dat de combi minderheid-minderheid dus sowieso kleine aantallen heeft. En/of omdat veel aziaten zelf racistisch zijn en alleen een gemengd huwelijk met een lichtere kleur dan zichzelf willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom staat de zwart zwart en geel geel combinatie er niet bij?
Uit die statistieken kun je wel afleiden dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn. Niet alle Marokkanen zijn criminelen, maar zij zijn wel oververtegenwoordigd in criminaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is statistiek. Daarmee kun je niks over individuele mensen zeggen.
Maar je kan niet zeggen 'het Marokkaanse vriendje van m'n zus is dus ook een crimineel'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef SR4 het volgende:
[..]
Uit die statistieken kun je wel afleiden dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn. Niet alle Marokkanen zijn criminelen, maar zij zijn wel oververtegenwoordigd in criminaliteit.
25% van de marrokanen is ooit in aanraking geweest met de politie. Geen troll.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef SR4 het volgende:
[..]
Uit die statistieken kun je wel afleiden dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn. Niet alle Marokkanen zijn criminelen, maar zij zijn wel oververtegenwoordigd in criminaliteit.
Nee, maar wel 'procentueel is de kans groter dat Mohammed een crimineel is dan Klaas'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen 'het Marokkaanse vriendje van m'n zus is dus ook een crimineel'.
Ik neem die cijfers niet al te serieus omdat de politie ook bewezen aan racial profiling doet, maar het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
25% van de marrokanen is ooit in aanraking geweest met de politie. Geen troll.
Ja, en? Daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:28 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nee, maar wel 'procentueel is de kans groter dat Mohammed een crimineel is dan Klaas'.
Nem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, en? Daar gaat dit topic toch niet over?
Ja, en? Daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef Igen het volgende:
Daarnaast geldt het ook alleen als alle omstandigheden gelijk zijn en je de persoon niet kent. De kans dat Aboutaleb een crimineel is, is natuurlijk niet groter dan de kans dat Holleeder een crimineel is.
De gemengde huwelijken zullen nog kleinere aantallen zijn dus dat lijkt me niet het geval dat er minder data van die andere 2 combinaties zal zijn. Het is volgens mij weer typische selectieve statistiek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Wrs. te kleine aantallen om iets zinnigs te kunnen zeggen. Kan zijn omdat zwarten en aziaten in de VS allebei een minderheid zijn en dat de combi minderheid-minderheid dus sowieso kleine aantallen heeft. En/of omdat veel aziaten zelf racistisch zijn en alleen een gemengd huwelijk met een lichtere kleur dan zichzelf willen.
Mwa, schijnt dat er in amerika best veel gemengde huwelijken zijn. Overigens niet zo veel als normale huwelijken. Ik moet wel toegeven dat ik statistieken op dit vlak uit amerika niet heel erg betrouwaar vind, omdat amerika ook wel racistisch is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De gemengde huwelijken zullen nog kleinere aantallen zijn dus dat lijkt me niet het geval dat er minder data van die andere 2 combinaties zal zijn. Het is volgens mij weer typische selectieve statistiek.
Er zit nogal een verschil tussen een neger op je katoenplantage en een neger die je zus aan het neuken isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:34 schreef nietzman het volgende:
Als je een hekel hebt aan negers ben je sowieso geen nationalist. Een echte Hollander ziet daar gratis arbeidskrachten of handel in.
Oh sorry, ik had je post niet goed gelezen. Ik denk dat het plaatje gemengde huwelijken wil vergelijken met een blank-blank huwelijk als 'baseline', en niet het wespennest in wil gaan met statistieken dat mensen van bepaalde huidskleuren sowieso vaker scheiden enzo. Als je het grondig wil doen dan moet je ook correctie voor sociaal-economische factoren erbij gooien enz.enz. en dan ben je maar zo vier jaar met een wetenschappelijk werk bezig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De gemengde huwelijken zullen nog kleinere aantallen zijn dus dat lijkt me niet het geval dat er minder data van die andere 2 combinaties zal zijn. Het is volgens mij weer typische selectieve statistiek.
Heb je enig idee hoe groot de markt voor leuke halfbloedmeisjes is?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:47 schreef SR4 het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen een neger op je katoenplantage en een neger die je zus aan het neuken is
Een racist is iemand die neerkijkt op anderen op basis van ras.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:52 schreef vincenzo78 het volgende:
Ts heeft nog steeds niet uitgelegd wat het verschil is tussen een nationalist en racist.
Eigenlijk geniet ik wel van deze ironie. Hekel aan negers, maar zijn zus lijkt er van te houden. Zie je dit niet als een teken van de natuur of god of waar je ook in gelooft?
Jouw zusjes kind is niet jouw nageslachtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef berko13 het volgende:
[..]
Een racist is iemand die neerkijkt op anderen op basis van ras.
Een nationalist wil zijn identiteit en achtergrond graag behouden en doorgeven aan zijn nageslacht.
Ingaan op deze overduidelijke trollquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:52 schreef vincenzo78 het volgende:
Ts heeft nog steeds niet uitgelegd wat het verschil is tussen een nationalist en racist.
Eigenlijk geniet ik wel van deze ironie. Hekel aan negers, maar zijn zus lijkt er van te houden. Zie je dit niet als een teken van de natuur of god of waar je ook in gelooft?
Als nationalist is het een vernedering als je dichte familie dat niet is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jouw zusjes kind is niet jouw nageslacht
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef berko13 het volgende:
[..]
Als nationalist is het een vernedering als je dichte familie dat niet is.
Beetje triest als je je identiteit aan je huidskleur ontleent.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef berko13 het volgende:
[..]
Een nationalist wil zijn identiteit en achtergrond graag behouden en doorgeven aan zijn nageslacht.
Waarom zou het een vernedering zijn wanneer jouw zusje een relatie heeft met een goed geïntegreerde intelligente jongen die haar goed behandeld, maar toevallig een neger is?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef berko13 het volgende:
[..]
Als nationalist is het een vernedering als je dichte familie dat niet is.
Omdat zij daarmee de zionistische aka cultureel marxistische agenda van de elite uitvoert.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou het een vernedering zijn wanneer jouw zusje een relatie heeft met een goed geïntegreerde intelligente jongen die haar goed behandeld, maar toevallig een neger is?
Je ras verradenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Beetje triest als je je identiteit aan je huidskleur ontleent.
Hoe diep kun je zinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef berko13 het volgende:
[..]
Omdat zij daarmee de zionistische aka cultureel marxistische agenda van de elite uitvoert.
Wij nationalisten moeten ons daar tegen verzetten.
Dus een nationalist voelt zich superieur?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef berko13 het volgende:
[..]
De wereld zou er i.i.g. eerder beter dan slechter van worden als iedereen precies even poepbruin zou zijn.quote:
Ja, de wereld zou er ook beter uitzien als we geen oorlog hadden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:36 schreef Igen het volgende:
[..]
De wereld zou er i.i.g. eerder beter dan slechter van worden als iedereen precies even poepbruin zou zijn.
(Even afgezien van het nut van huidskleur vanwege het klimaat in bepaalde gebieden)
Als er rassen bestaan betekent dat nog lang niet dat je 'je ras niet mag verraden'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, de wereld zou er ook beter uitzien als we geen oorlog hadden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Rassen bestaan en ik ben blij dat ik blank ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Als er rassen bestaan betekent dat nog lang niet dat je 'je ras niet mag verraden'.
Maakt mij niet uit of ik zwart of blank zou zijn, als ik maar geen aziaat benquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
Rassen bestaan en ik ben blij dat ik blank ben.
Ik ook omdat blanken doorgaans niet gediscrimineerd worden, maar blank is geen betere kleur ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
De meeste landen die fatsoenlijk worden bestuurd worden voor het grootste deel bewoond door blanken of Aziaten. Het Westen is een bastion der beschaving vergeleken met Afrika.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ook omdat blanken doorgaans niet gediscrimineerd worden, maar blank is geen betere kleur ofzo.
Kijk, TS kan nog enigszins wegkomen met het argument dat hij vindt dat huidskleuren binnen de hokjes moeten blijven maar niet minderwaardig aan elkaar zijn, maar dit wat jij schrijft is gewoon puur racisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef SR4 het volgende:
[..]
De meeste landen die fatsoenlijk worden bestuurd worden voor het grootste deel bewoond door blanken of Aziaten. Het Westen is een bastion der beschaving vergeleken met Afrika.
Dat is niet racisme, dat is een feitelijke constatering. Kun je een paar voorbeelden geven van fatsoenlijk bestuurde landen met een democratisch politiek stelsen en een rechtsstaat met een meerderheid aan niet-blanken en niet-Aziaten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Kijk, TS kan nog enigszins wegkomen met het argument dat hij vindt dat huidskleuren binnen de hokjes moeten blijven maar niet minderwaardig aan elkaar zijn, maar dit wat jij schrijft is gewoon puur racisme.
Wakandaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat is niet racisme, dat is een feitelijke constatering. Kun je een paar voorbeelden geven van fatsoenlijk bestuurde landen met een democratisch politiek stelsen en een rechtsstaat met een meerderheid aan niet-blanken en niet-Aziaten?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiight.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
EDIT: Zeggen dat (bijna) alle beschaafde landen worden gerund door blanken en Aziaten is niet hetzelfde als "negers zijn minderwaardig", het ene ras vind ik niet meer of minder waard dan het andere.
Anders weerleg je het, is wat vruchtbaarder voor de discussie.quote:
Nee, ik ga helemaal niet discussiëren of racisme misschien feitelijk als correct onderbouwd kan worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Anders weerleg je het, is wat vruchtbaarder voor de discussie.
Ik ben blij dat ik blank ben omdat ik zo onderdeel uitmaak van de dominante groep en daardoor de kans veel kleiner is dat ik te maken krijg met discriminatie. Als "Klaas Jansen" krijg je nou eenmaal sneller een baan dan als "Mustafa El-Muhammed".quote:
Wat is er feitelijk incorrect aan de stelling dat de meeste fatsoenlijke landen worden gerund door blanken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik ga helemaal niet discussiëren of racisme misschien feitelijk als correct onderbouwd kan worden.
Denk jij dit echt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef SR4 het volgende:
[..]
Wat is er feitelijk incorrect aan de stelling dat de meeste fatsoenlijke landen worden gerund door blanken?
Ik kan me geen fatsoenlijk land bedenken dat gerund wordt door donkere mensen, Arabieren of berbers, nee. Marokko en Tunesië zijn dan nog uitzonderingen.quote:
Heb jij geschiedenis gehad op school?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik kan me geen fatsoenlijk land bedenken dat gerund wordt door donkere mensen, Arabieren of berbers, nee. Marokko en Tunesië zijn dan nog uitzonderingen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb jij geschiedenis gehad op school?
Wat houdt deze agenda volgens jou in? En waarom moeten nationalisten zich daartegen verzetten volgens jou?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef berko13 het volgende:
[..]
Omdat zij daarmee de zionistische aka cultureel marxistische agenda van de elite uitvoert.
Wij nationalisten moeten ons daar tegen verzetten.
Daar wou ik niet over beginnen maar wel geinig dat je het zelf ter sprake brengt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
Jazeker.
Laat me raden, je gaat nu over de driehoekshandel en Nederlands-Indië beginnen en verkondigen dat we allemaal zo slecht zijn bla bla, uiteraard vergeten we even dat in Afrika slavenhandel al normaal was voordat onze voorvaderen geldspecerijen roken.
Wees dan iets specifiekerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar wou ik niet over beginnen maar wel geinig dat je het zelf ter sprake brengt.
Doelde zelf meer op een andere geschiedenis. Eentje die zich blijft herhalen.
De USA nu al een jaar of 8.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik kan me geen fatsoenlijk land bedenken dat gerund wordt door donkere mensen, Arabieren of berbers, nee. Marokko en Tunesië zijn dan nog uitzonderingen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat houdt deze agenda volgens jou in? En waarom moeten nationalisten zich daartegen verzetten volgens jou?
Ik heb het over een meerderheid die zwart is. De VS hebben een gekleurde president, her en der ook wel gekleurde mensen in het bestuur maar daar houdt het ook wel op. Het grootste deel van de Amerikanen is nog steeds blank.quote:
Botswana, Namibië, Kaapverdië...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik heb het over een meerderheid die zwart is. De VS hebben een gekleurde president, her en der ook wel gekleurde mensen in het bestuur maar daar houdt het ook wel op. Het grootste deel van de Amerikanen is nog steeds blank.
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een nationalist accepteert doorgaans nog buitenlanders die zich inzetten voor het land. Een racist kijkt niet verder dan afkomst.
Landen die niet gekoloniseerd waren bedoel je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef SR4 het volgende:
[..]
De meeste landen die fatsoenlijk worden bestuurd worden voor het grootste deel bewoond door blanken of Aziaten. Het Westen is een bastion der beschaving vergeleken met Afrika.
Botswana en Namibië ontwikkeld noemenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Botswana, Namibië, Kaapverdië...
Je moet het natuurlijk wel eerlijk vergelijken, dus met andere landen die ook gekoloniseerd waren zoals India of Cambodja of Vietnam.
Heb je ook nog wat inhoudelijks te melden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:21 schreef SR4 het volgende:
[..]
Botswana en Namibië ontwikkeld noemen
En Kaapverdië heeft maar een half miljoen inwoners, als ik morgen het staatshoofd word lukt het me ook nog wel om de boel op orde te houden.
Mensen die wel kunnen werken maar dat niet willen veracht ik sowieso, de afkomst of huidskleur lijkt me dan totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een witte nietsnut is dus dan nog altijd beter dan zwarte nietsnut?
Als ik dit plaatje zo zie lijkt het mij dat de issue bij jou eigenlijk toch echt betrekking heeft op ras en niet op naties.quote:
Het plaatje heet 'White Genocide' (quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Blanke/kaukasische mensen afgezet tegenover de rest van de wereld?
Wat een slechte representatie zeg. Alles wat niet blank is wordt als zwart weg gestempeld. Ruim een derde van de wereld telt enkel Indiërs en Chinezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Het plaatje heet 'White Genocide' () dus dat zal het wel moeten voorstellen.
Eh, het idee dat rassen netjes binnen de lijntjes moeten blijven en niet met elkaar mogen mengen is (alhoewel verwerpelijk) op zichzelf nog niet racistisch. Racisme is het pas als je aan de huidskleur ook andere positieve / negatieve eigenschappen gaat koppelen. Bijvoorbeeld dat mensen met een donkere huidskleur geen land kunnen besturen o.i.d.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:38 schreef vincenzo78 het volgende:
Trouwens terugkomende op TS. TS noemt zichzelf nationalist, maar had vriend van zus al beoordeeld en veroordeeld zonder die persoon te kennen dus hij keek niet verder dan afkomst dus racist.
Nee nee ik ga niet mee in het herdefiniëren van racisme. Die new-age racisten hebben daar een handje van.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, het idee dat rassen netjes binnen de lijntjes moeten blijven en niet met elkaar mogen mengen is (alhoewel verwerpelijk) op zichzelf nog niet racistisch. Racisme is het pas als je aan de huidskleur ook andere positieve / negatieve eigenschappen gaat koppelen. Bijvoorbeeld dat mensen met een donkere huidskleur geen land kunnen besturen o.i.d.
Jij kan er anders ook wat van... met die overdreven focus op zwarte vrouwen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:09 schreef Fatoeman het volgende:
Heerlijk, hoe moeilijk mensen kunnen doen om een kleurtje
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Als TS serieus is lijkt me dit trouwens een gevalletje voor de kinderbescherming.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Die wordt pas fout als je met die stelling insinueert dat donkere mensen dit niet kunnen. Omdat je zo namelijk impliceert dat zij dat niet kunnen omdat ze zwart zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef SR4 het volgende:
Wat is er feitelijk incorrect aan de stelling dat de meeste fatsoenlijke landen worden gerund door blanken?
En ik zie enkel blanke figuren binnen het gebied waar ze altijd al hebben gezeten, Amerika buiten beschouwing gelaten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat een slechte representatie zeg. Alles wat niet blank is wordt als zwart weg gestempeld. Ruim een derde van de wereld telt enkel Indiërs en Chinezen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef vincenzo78 het volgende:
Is berko13 dezelfde dude die een tijdje geleden op zoek was naar onderdanige katholieke Aziatische dame?
Kinderbescherming?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Als TS serieus is lijkt me dit trouwens een gevalletje voor de kinderbescherming.
Ik heb medelijden met kinderen die opgroeien in een dergelijke verziekte omgeving. Wat dat betreft is het zusje van TS een slachtoffer vergelijkbaar met meisjes die opgroeien in streng fundamentalistische moslimgezinnen waar men er vergelijkbare technieken op nahoudt...
ben jij geen albanier?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het Arysche Rasch dient ook zuiver te blijven.
Ik ben niks aan het herdefiniëren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee nee ik ga niet mee in het herdefiniëren van racisme. Die new-age racisten hebben daar een handje van.
Bedankt voor de definities maar je bent nog niet ingegaan op het andere deel van mijn reactie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben niks aan het herdefiniëren.
ra·cis·me (het; o)
1 theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
2 discriminatie op grond van iemands ras
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.Vy4R_1YyreR
En voor de goeie orde:
dis·cri·mi·na·tie (de; v)
1 het maken van ongeoorloofd onderscheid: rassendiscriminatie
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.Vy4SUFYyreR
Als je aziaten superieur vindt vanwege hun IQ dan ben je een racist, als je geen ijsje verkoopt aan een zwarte klant dan ben je ook een racist, maar als je vindt dat de wereld het liefst een mozaïek ipv. een smeltkroes moet zijn (ik vind dat zelf trouwens niet!) dan ben je nog geen racist. Net zoals de schoolplicht en het pensioen ook geen leeftijdsdiscriminatie zijn - het is onderscheid maken op een relevant criterium.
Religekkie gespot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarom noem jij je in vredesnaam katholiek...
Katholicisme en nationalisme/racisme gaan niet samen. Heb je al eerder Handelingen 10,34-35 en Openbaring 7,9-10 gestuurd.
Racist is tegenwoordig een geuzennaam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog liever dat dan de zoveelste racist op Fok.
Bij sommige christenen is het gestoeld op Genesis, waarin God ieder volk zijn eigen plaats toebedeelde. Dat wordt vervolgens gekoppeld aan verschillende verboden voor het Joodse volk om met Niet-Joden te trouwen. Dat dat niets met de raciale afkomst van mensen te maken had, maar met andere geloven, wordt snel vergeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor de definities maar je bent nog niet ingegaan op het andere deel van mijn reactie.
Het idee dat rassen binnen de lijntjes moet blijven. Welke ideologie is dat? En waar is dat op gebaseerd?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Racist is tegenwoordig een geuzennaam.
Je bent ver heen als je zulke kul daadwerkelijk gelooft.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik geloof dat het 'segregatie' heet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor de definities maar je bent nog niet ingegaan op het andere deel van mijn reactie.
Het idee dat rassen binnen de lijntjes moet blijven. Welke ideologie is dat? En waar is dat op gebaseerd?
Dus je zus mag niet met een neger, omdat jij hem al afkeurt? Je kent hem nog niet eens? Of schrijf je hem nu al bepaalde eigenschappen toe zonder een woord met hem gewisseld te hebben.quote:
Segregatie was niet een ideologie. Het was een wettelijke regeling (rassensegregatie).quote:
De wettelijke segregatie in de VS was natuurlijk idd gebaseerd op het idee dat zwarten minderwaardig zijn en zich dus niet met het superieure blanke ras mogen mengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Segregatie was niet een ideologie. Het was een wettelijke regeling (rassensegregatie).
En segregatie impliceert zoals ik al eerder zei dat bij vermenging iets hogerwaardiger verloren gaat.
Hey we leven in een vrij land. Als je er zulke ideeën op nahoudt, be my guest, maar kom er wel eerlijk voor uit...
Onlangs werd er nog een SP'er veroordeelt omdat hij onterecht iemand een racist had genoemd. Dat is precies het punt, het wordt te pas en te onpas gebruikt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent ver heen als je zulke kul daadwerkelijk gelooft.
Dat de term aan inflatie onderhevig is maakt het nog geen geuzennaam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Onlangs werd er nog een SP'er veroordeelt omdat hij onterecht iemand een racist had genoemd. Dat is precies het punt, het wordt te pas en te onpas gebruikt.
Het gaat in dit topic over iemand die z'n 21-jarige zus op agressieve wijze bedreigt omdat ze mogelijk wat met een neger zou hebben, dit zonder ook maar iets over deze neger te weten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onlangs werd er nog een SP'er veroordeelt omdat hij onterecht iemand een racist had genoemd. Dat is precies het punt, het wordt te pas en te onpas gebruikt.
Segregatie impliceert al dat we groepen gescheiden houden omdat 'het' beter zou zijn. Segregatie = voorkomen van vermenging...niets meer en niet minder...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:46 schreef Igen het volgende:
[..]
De wettelijke segregatie in de VS was natuurlijk idd gebaseerd op het idee dat zwarten minderwaardig zijn en zich dus niet met het superieure blanke ras mogen mengen.
Maar dat wil niet zeggen dat dat voor elke vorm van segregatie geldt. Hoe je het idee van 'binnen de lijntjes' als ideologie moet noemen weet ik zo gauw niet. Maar om het dan maar gelijk 'racisme' te noemen alleen maar omdat je niet op het goeie woord komt...
Mijn stelling is dat het geen racisme is. Maar alsnog vind ik het verwerpelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Segregatie impliceert al dat we groepen gescheiden houden omdat 'het' beter zou zijn. Segregatie = voorkomen van vermenging...niets meer en niet minder...
Ik ken jou niet dus ik kan niet zeggen of het racisme is, want aan de ene kant zei je volgens mij dat het verwerpelijk was (of was dat iemand anders?), maar vervolgens heb je het over de lijntjes blijven. In mijn boekje van redeneren is dat in tegenspraak met elkaar. Dus wat is het nou? Vermenging wel of niet verwerpelijk en segregatie op afkomst wel of niet verwerpelijk?
Hele simpele vragen...maakt gelijk een hoop duidelijk..
Rassensegregatie want daar hebben het hier over is geen racisme, maar je vindt het wel verwerpelijk....hmmmquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat het geen racisme is. Maar alsnog vind ik het verwerpelijk.
Ik bedoel, stel de KKK gooien een neger op de brandstapel en zeggen van, "Het is niet slecht voor het milieu want we gebruiken hiervoor biodiesel". Dan hebben ze gelijk, maar dat betekent nog niet dat ze goed bezig zijn.
Ik ben het er niet mee eens, maar het is toch maar een mening? Iemand anders mag toch zeker wel een andere persoonlijke voorkeur hebben en bijv. dikke mensen mooi vinden, of dunne, of mensen met rood haar, of mensen met een dikke kont, of donkere mensen, of lichte mensen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Rassensegregatie want daar hebben het hier over is geen racisme, maar je vindt het wel verwerpelijk....hmmm
Rassensegregatie vind ik verwerpelijk en onwenselijk, want binnen de groepen worden meestal gevoelens van superioriteit versterkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens, maar het is toch maar een mening? Iemand anders mag toch zeker wel een andere persoonlijke voorkeur hebben en bijv. dikke mensen mooi vinden, of dunne, of mensen met rood haar, of mensen met een dikke kont, of donkere mensen, of lichte mensen...
Je kan toch niet meteen de racisme-kaart gaan gooien als iemand geen anoniem-blinde sollicitatie voor de vacatures "vrienden" en "partner" doet?
Dat is dan jouw redenatie, ik beweer niet dat donkere mensen dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wordt pas fout als je met die stelling insinueert dat donkere mensen dit niet kunnen. Omdat je zo namelijk impliceert dat zij dat niet kunnen omdat ze zwart zijn.
Een inferieure cultuur, "ik ben geen racist". Ja vriend, ja hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef SR4 het volgende:
Dat is dan jouw redenatie, ik beweer niet dat donkere mensen dat niet kunnen.
Wel zou het zo kunnen zijn dat door de lokale cultuur een fatsoenlijk land opbouwen onmogelijk is, maar daar heeft de huidskleur niet mee te maken.
Racist is geen geuzennaam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een culturele groep is niet hetzelfde als een ras. De Westerse cultuur is superieur aan de cultuur van een zekere stroming binnen een bepaald religie waar het normaal is om overspel te bestraffen met stenigen, homo's van rotsen af te gooien en vrouwen minderwaardig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een inferieure cultuur, "ik ben geen racist". Ja vriend, ja hoor.
Ohnee, dan mag het inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:44 schreef SR4 het volgende:
Een culturele groep is niet hetzelfde als een ras. De Westerse cultuur is superieur aan de cultuur van een zekere stroming binnen een bepaald religie waar het normaal is om overspel te bestraffen met stenigen, homo's van rotsen af te gooien en vrouwen minderwaardig zijn.
Dat is iets anders dan zeggen dat negers bij voorbaat niks kunnen.
Jij bent van mening dat iedere cultuur gelijk is aan elkaar?quote:
Die landen die jij benoemt, zijn meestal jaren gekoloniseerd geweest en zijn tijdens de dekolonisatie snel afgescheept. Zo creëer je de basis voor instabiele besturen...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat is dan jouw redenatie, ik beweer niet dat donkere mensen dat niet kunnen.
Wel zou het zo kunnen zijn dat door de lokale cultuur een fatsoenlijk land opbouwen onmogelijk is, maar daar heeft de huidskleur niet mee te maken.
De dekolonisatie is al een tijd voorbij en er is veel (financiële) hulp naar die landen gegaan, toch blijft het er een puinzooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die landen die jij benoemt, zijn meestal jaren gekoloniseerd geweest en zijn tijdens de dekolonisatie snel afgescheept. Zo creëer je de basis voor instabiele besturen...
Ik doe niet aan vingerwijzen maar ik geef een verklaring waarom die landen onbehoorlijk bestuur hebben.
Het is al zo lang geleden en we hebben jullie geld gegeven dus daarom moet er behoorlijk bestuur zijn. Is dat jouw redenatie?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:47 schreef SR4 het volgende:
[..]
De dekolonisatie is al een tijd voorbij en er is veel (financiële) hulp naar die landen gegaan, toch blijft het er een puinzooi.
Nee. Maar ik denk niet in extremen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:46 schreef SR4 het volgende:
Jij bent van mening dat iedere cultuur gelijk is aan elkaar?
Ik merk dat je in het hele topic al bezig bent om mij woorden in de mond te leggen en mijn woorden te verdraaien op een manier dat ik me niet terug kan vinden ik mijn vermeende argumenten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden en we hebben jullie geld gegeven dus daarom moet er behoorlijk bestuur zijn. Is dat jouw redenatie?
Nog geen 40 jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:47 schreef SR4 het volgende:
De dekolonisatie is al een tijd voorbij en er is veel (financiële) hulp naar die landen gegaan, toch blijft het er een puinzooi.
Imperialismequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog geen 40 jaar.Vervolgens hebben commercieële bedrijven zoals Shell hun kans gegrepen om indirect de macht over te nemen.
Nee ik versimpel en verhard jouw teksten om duidelijkheid te verkrijgen omdat jij je wilt verbergen in sluimertaal of eufemismen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:52 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik merk dat je in het hele topic al bezig bent om mij woorden in de mond te leggen en mijn woorden te verdraaien op een manier dat ik me niet terug kan vinden ik mijn vermeende argumenten.
Je bent nu iets aan het aanbidden wat de oorzaak is van alle ellende in de door jouw 'inferieure' genoemde staten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef SR4 het volgende:
Imperialisme
Maar goed, laten we ons richten op het Westen.
Dan was begrijpend lezen nooit je sterkste kant op school.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee ik versimpel en verhard jouw teksten om duidelijkheid te verkrijgen omdat jij je wilt verbergen in sluimertaal of eufemismen.
Mijn vorige post is precies hetzelfde wat jij zegt alleen verwoord ik duidelijker.
Lees nog maar eens na...
Imperialisme heeft ons veel gebracht. Zonder driehoekshandel en kolonisatie was het Westen nooit zo sterk geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent nu iets aan het aanbidden wat de oorzaak is van alle ellende in de door jouw 'inferieure' genoemde staten.
Dan ben je toch echt een speciaal kind.
Ten koste van andere culturen. Laten we het daar even over eens worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:58 schreef SR4 het volgende:
Imperialisme heeft ons veel gebracht. Zonder driehoekshandel en kolonisatie was het Westen nooit zo sterk geweest.
Akkoord, maar dat neemt niet weg dat het veel heeft opgeleverd en er toen andere normen en waarden waren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ten koste van andere culturen. Laten we het daar even over eens worden.
Ik heb zojuist het topic doorgelezen, maar volgens mij verwar jij mij met iemand anders, want voordat jij mij zojuist quote, had ik nog niks tegen je gezegd....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:52 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik merk dat je in het hele topic al bezig bent om mij woorden in de mond te leggen en mijn woorden te verdraaien op een manier dat ik me niet terug kan vinden ik mijn vermeende argumenten.
Je beschuldigt de verkeerde Sjakie!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:52 schreef SR4 het volgende:
[..]
wie is Albanees?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Maar ff voor mijn duidelijkheid...want niet al jouw reacties waren blijven hangen, maar het Arische ras dient zuiver te blijven en je bent een Albanees?
Hoezo denk je dat ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:06 schreef vincenzo78 het volgende:
Maar ff voor mijn duidelijkheid...want niet al jouw reacties waren blijven hangen, maar het Arische ras dient zuiver te blijven en je bent een Albanees?
Maar Arische ras dient zuiver te blijven? Ja of nee, want dan hoef ik er niet teveel woorden aan vuil te maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |