Dat is het zeker. Geen geld is geen huwelijk voor de arme ict'erquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Is geld voor hun niet sowieso het hoofdargument voor de keus met wie ze willen trouwen? Ongeacht de huidskleur.
Mag toch gewoon trots er op zijn? Ik ben iemand die gewoon met trots hand in hand met mijn vrouw door de stad zou lopen. Met een stel leuke kinderen ernaast.quote:
Nee dat je zus zich door uitheemse laat uitwonenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mag toch gewoon trots er op zijn? Ik ben iemand die gewoon met trots hand in hand met mijn vrouw door de stad zou lopen. Met een stel leuke kinderen ernaast.
Boeit mij dat. Als ik een negerin mag, mag mijn zusje een neger. Liefde hou je niet tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:20 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Nee dat je zus zich door uitheemse laat uitwonen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Boeit mij dat. Als ik een negerin mag, mag mijn zusje een neger. Liefde hou je niet tegen
Nou ja, niet elke vrouw gaat voor het grote geld hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:17 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Geen geld is geen huwelijk voor de arme ict'er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 00:49:29 ]
Precies. Het schijnt dat die aziaten materialistisch as fuck zijn. De eropeanen merken dat pas aan hun importbruid als ze getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, niet elke vrouw gaat voor het grote geld hoor.
Maar bijv. in China heb ik dat gevoel wel. Ik ken daar iemand die calligrafie heeft geleerd, maar het is moeilijk om daar geld mee te verdienen. En die komt dus niet eens aan een vriendinnetje. Een macho-vriend van z'n broer runt een bedrijfje en rijdt in een SUV en is natuurlijk allang getrouwd.
En wat als het een neger betreft die een kloostermonnik is?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
gastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:04 schreef Nachtwens het volgende:
Als het je uitmaakt wat de huidskleur van de vriend van je zusje is dan ben je inderdaad een racist.
En als je dat niet snapt en je probeert te verschuilen achter 'ik ben nationalist' dan ben je ook nog eens zo achterlijk als een zak stenen. Maar dat zie je wel vaker bij racisten. Altijd, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:04 schreef Nachtwens het volgende:
dan ben je ook nog eens zo achterlijk als een zak stenen. Maar dat zie je wel vaker bij racisten. Altijd, eigenlijk.
I rest my case.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
gast
Je wilt toch niet dat je zus wordt geneukt door een neger
Komt je nieuwe zwager over de vloer is gelijk je televisie weg en staat er een wietplantage op zolder
Er zijn genoeg goede negers anders zoals Barrack Obama, Neil deGrasse Tyson, Stephen Hawking etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
gast
Je wilt toch niet dat je zus wordt geneukt door een neger
Komt je nieuwe zwager over de vloer is gelijk je televisie weg en staat er een wietplantage op zolder
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:11 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede negers anders zoals [...] Stephen Hawking etc.
Die reactie was enigzins sarcastisch bedoeld uiteraard, maar ik zou het niet heel tof vinden als m'n zusje met bepaalde figuren thuis komt omdat de kans op gezeik procentueel hoger is.quote:
Racist!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Mijn zus kreeg enkele dagen geleden op FB onder een foto commentaar van een neger uit haar klas
Ik zei: wie is dat?
Zij: jouw zaken niet
Vandaag zie ik dat ze daar privé mee chatte
Ik: Dat is toch jouw vriend niet hé?
Zij: Nee.
Ik: ZEKER??
Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Ik: (kom aan haar nek) (dreigend) Dan vlieg jij op straat, begrepen?
Zij: Klootzak!! Racist!!!
![]()
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen een racist en een nationalist.![]()
Klacht2: zusjes![]()
Wat een onzin. Zoals HexHunter al zei, je hebt een scheef beeld. Huidskleur is totaal niet relevant als het gaat om moeilijke relaties, dat is per persoon verschillend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:14 schreef SR4 het volgende:
[..]
Die reactie was enigzins sarcastisch bedoeld uiteraard, maar ik zou het niet heel tof vinden als m'n zusje met bepaalde figuren thuis komt omdat de kans op gezeik procentueel hoger is.
Ik heb het ook niet over huidskleur maar bij bepaalde personen van zekere afkomsten uit lagere sociale klassen haal je meer ellende dan vreugde binnen. Als je het toch op huidskleur wil gooien: ik heb liever dat ze thuis komt met een fatsoenlijk geklede, normaal sprekende gekleurde man dan een hood rat mocro die als een gangster probeert te praten en een bontkraag+pet draagt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:16 schreef Nachtwens het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zoals HexHunter al zei, je hebt een scheef beeld. Huidskleur is totaal niet relevant als het gaat om moeilijke relaties, dat is per persoon verschillend.
Iedereen die gezond verstand heeft, zal het met je eens zijn. Van die kansloze figuren over de vloer wordt niemand blij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:20 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over huidskleur maar bij bepaalde personen van zekere afkomsten uit lagere sociale klassen haal je meer ellende dan vreugde binnen. Als je het toch op huidskleur wil gooien: ik heb liever dat ze thuis komt met een fatsoenlijk geklede, normaal sprekende gekleurde man dan een hood rat mocro die als een gangster probeert te praten en een bontkraag+pet draagt.
Ik ga met veel mensen van diverse afkomsten, sociale klasses, culturen en religies om dus je 'ja maar je weet niet waar je het over hebt' gaat niet op.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen die gezond verstand heeft, zal het met je eens zijn. Van die kansloze figuren over de vloer wordt niemand blij.
Ik hoop dat mijn kinderen ook thuis komen met iemand die ambitieus is en bereid is aan zijn/haar toekomst te werken...
Het is een ontzettend vooroordeel dat je individuen uit wil sluiten omdat er relatief binnen een subgroep wat meer problemen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat dus.
Het getuigt van een enorm gebrek aan mensenkennis als je niet erkent dat in sommige groepen kansloze figuren oververtegenwoordigd zijn.
Het getuigt van een enorm gebrek aan respect voor je familie als je er niets aan doet als je zus met zo iemand een relatie opbouwt. "ja maar ze mag haar eigen keuzes maken"!!! ja uiteraard, maar liefde maakt blind en dus moet je soms helpen.
Als je m'n reactie hebt gelezen zou je zien dat ik afging op het gedrag van mensen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is een ontzettend vooroordeel dat je individuen uit wil sluiten omdat er relatief binnen een subgroep wat meer problemen zijn.
Wat een vreemde logica houden sommige mensen in dit topic toch aan om hun racisme te verbloemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |