quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
Ik heb net de politie gebeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Ik: (kom aan haar nek) (dreigend) Dan vlieg jij op straat, begrepen?
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.
Daar trots op zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtje
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Ali-Chemicali het volgende:
TS wordt gecuckold door zijn eigen zus
Met een neger
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.quote:
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.
Jij hebt niet laten bezwangeren...
Haten op intercultureel daten, maar zo'n gloddiggende asian mag weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
混血quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:57 schreef Igen het volgende:
[..]
混血
Vervuiling van rein Aziatisch bloed. Bah.
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?quote:
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.quote:
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Bij een vrouw ligt dat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.
Mij boeit het echt niet. Ik vind dat je moet trouwen met iemand die je leuk vindt, of hij/zij nou blank, zwart of geel is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:08 schreef berko13 het volgende:
[..]
Bij een vrouw ligt dat anders.
[ afbeelding ]
Blanke vrouwen zijn heel slechte echtgenoten met zwarte en Aziatische mannen. Zij hebben een witte man nodig om hen op het rechte pad te houden. Dat bewijzen deze statistieken uit Amerika.
Het gaat om het principe. Buitenlands bloed is vies, toch? Bovendien is het christendom een invasieve godsdienst waar de Aziatische culturen zich tegen zouden moeten verzetten voor het behoud van de eigen identiteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:06 schreef berko13 het volgende:
[..]
Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.
Is geld voor hun niet sowieso het hoofdargument voor de keus met wie ze willen trouwen? Ongeacht de huidskleur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheidKijk er wel mee uit op straat, want als ik een chineesje zie met een blanke jongen heb ik al zo mijn vermoedens. Ict en sociaal niet capabel.
Ziekelijke obsessie heb jij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |