abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161972825
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
:D :')
pi_161972859
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:58 schreef berko13 het volgende:

[..]

#TRUMP2016
#GEERT2017
pi_161972896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef topdeck het volgende:

[..]

M I N D E R

M A R O K K A N E N

2 0 1 6

Context, context!
pi_161973039
Binnenkort loopt je zusje met halve neger kinderen rond. Die neger zal haar wel bezwangeren.
Ура для россии
pi_161973766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:

Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Ik: (kom aan haar nek) (dreigend) Dan vlieg jij op straat, begrepen?

Ik heb net de politie gebeld.
pi_161975758
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_161977077
TS wordt gecuckold door zijn eigen zus :')
Met een neger :D
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161977187
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtje
pi_161977250
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtje
Daar trots op zijn :')
pi_161977344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Daar trots op zijn :')
Ben ik zeker, maar ik ben een kerel.
pi_161977369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Ali-Chemicali het volgende:
TS wordt gecuckold door zijn eigen zus :')
Met een neger :D
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
pi_161977372
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ben ik zeker, maar ik ben een kerel.
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.
Jij hebt niet laten bezwangeren...
pi_161977448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.
Jij hebt niet laten bezwangeren...
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.
pi_161977475
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:

[..]

Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
Haten op intercultureel daten, maar zo'n gloddiggende asian mag weer wel :r
pi_161977478
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:

[..]

混血 :r

Vervuiling van rein Aziatisch bloed. Bah.
pi_161977500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:57 schreef Igen het volgende:

[..]

混血 :r

Vervuiling van rein Aziatisch bloed. Bah.
*O* *O*
pi_161977609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef berko13 het volgende:

[..]

*O* *O*
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
pi_161977624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef berko13 het volgende:

[..]

*O* *O*
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.
pi_161977699
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheid :') Kijk er wel mee uit op straat, want als ik een chineesje zie met een blanke jongen heb ik al zo mijn vermoedens. Ict en sociaal niet capabel.
pi_161977718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.
pi_161977759
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.
Bij een vrouw ligt dat anders.

Blanke vrouwen zijn heel slechte echtgenoten met zwarte en Aziatische mannen. Zij hebben een witte man nodig om hen op het rechte pad te houden. Dat bewijzen deze statistieken uit Amerika.
pi_161977875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:08 schreef berko13 het volgende:

[..]

Bij een vrouw ligt dat anders.

[ afbeelding ]

Blanke vrouwen zijn heel slechte echtgenoten met zwarte en Aziatische mannen. Zij hebben een witte man nodig om hen op het rechte pad te houden. Dat bewijzen deze statistieken uit Amerika.
Mij boeit het echt niet. Ik vind dat je moet trouwen met iemand die je leuk vindt, of hij/zij nou blank, zwart of geel is.
pi_161977890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:06 schreef berko13 het volgende:

[..]

Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.
Het gaat om het principe. Buitenlands bloed is vies, toch? Bovendien is het christendom een invasieve godsdienst waar de Aziatische culturen zich tegen zouden moeten verzetten voor het behoud van de eigen identiteit.

(Wist je bijv. dat de Japanners in het Edo-tijdperk alleen handel met Nederlanders en Engelsen dreven, maar de Portugezen eruit bonjourden omdat die hun christendom zaten op te dringen?)
pi_161977937
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:05 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheid :') Kijk er wel mee uit op straat, want als ik een chineesje zie met een blanke jongen heb ik al zo mijn vermoedens. Ict en sociaal niet capabel.
Is geld voor hun niet sowieso het hoofdargument voor de keus met wie ze willen trouwen? Ongeacht de huidskleur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 00:15:07 ]
pi_161978010
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 23:56 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.
Ziekelijke obsessie heb jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')