boeit me geen reetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
beledigd? omdat ik dacht dat jij nog maar een een klein kind was?
Ik zou het toch maar doen anders ga ik je haartjes knippen. En ik kan niet recht knippen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan tante Boca.
ooh shit meen je dat nou? nu ben ik wel heel erg bang hoor. meschien knip je me oren er ook wel af. ik sta echt helemaal te trillen van angst hier tante Boca.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar doen anders ga ik je haartjes knippen. En ik kan niet recht knippen.
Of ik ga met jou de spinnenwebben in de meterkast te lijf. Maar leuk wordt het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit meen je dat nou? nu ben ik wel heel erg bang hoor. meschien knip je me oren er ook wel af. ik sta echt helemaal te trillen van angst hier tante Boca.
Dat ze de moeite nog genomen hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.
ooh shit! straks krijg ik nog een vogelspin in me nek! dan moet ik naar het ziekenhuis toe vanwege een spinenbeet. gadver.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of ik ga met jou de spinnenwebben in de meterkast te lijf. Maar leuk wordt het niet.
ja dat had ik ook liever gedaan dan naar school gaan. ik was heel slecht met leren. ik heb in al die jaren op school eigenlijk nog steeds weinig geleerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
Kijk je bent een leuk ventje. Jij krijgt de lolly.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit! straks krijg ik nog een vogelspin in me nek! dan moet ik naar het ziekenhuis toe vanwege een spinenbeet. gadver.dat wil ik helemaal niet.
YES! dank je wel tante boa. ik hou van lolly's.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk je bent een leuk ventje. Jij krijgt de lolly.
Jij krijgt een echte JA/NEE stickerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
YES! dank je wel tante boa. ik hou van lolly's.
mag ik ook een sticker?
Jullie hebben er vast ook een op de brievenbus, ga maar kijken!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
een echte ja/nee sticker? wat is dat voor soort sticker?
ik ga nu meteen kijken.......... en daarna ga ik in me blootje naar de tuin van me buren en ga ik daar een dansje doen....midden in hun tuin. dat zullen ze vast heel gezellig vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie hebben er vast ook een op de brievenbus, ga maar kijken!
en jij bent een poepchinees, doei.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:41 schreef tailfox het volgende:
TS is racist het was gewoon een Nederlandse jongen
Je bent een snoepje *zoensmiley*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ga nu meteen kijken.......... en daarna ga ik in me blootje naar de tuin van me buren en ga ik daar een dansje doen....midden in hun tuin. dat zullen ze vast heel gezellig vinden.
Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Mijn zus kreeg enkele dagen geleden op FB onder een foto commentaar van een neger uit haar klas
Ik zei: wie is dat?
Zij: jouw zaken niet
Vandaag zie ik dat ze daar privé mee chatte
Ik: Dat is toch jouw vriend niet hé?
Zij: Nee.
Ik: ZEKER??
Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Ik: (kom aan haar nek) (dreigend) Dan vlieg jij op straat, begrepen?
Zij: Klootzak!! Racist!!!
![]()
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen een racist en een nationalist.![]()
Klacht2: zusjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |