ik denk eerder minder turken als je het mij vraagt. vooral turken geven grote problemen hiero.quote:
Bijna. Gebruinde bodybuilder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef Pharkus het volgende:
Helaas is hier geen vlog van. Ik voorspel een verlegen rood aangelopen puitenkoppie dat stotterend zijn zusje de les probeert te lezen.
kijk eens aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ok, dat bruin is nog niet helemaal waar. Maar komt wel nog paar dagen in de zon lopen.
Ben nu 17, ken iemand die er nog niet mee om kan gaan dat ik op negerinnnen val. Die gozer wordt binnenkort ook 17. Het trekt dus niet altijd bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
TS trekt hopelijk nog wel bij, vele 13 jarigen reageren zo, anders is speciaal onderwijs altijd nog een optie.
HenkieVdV sowieso.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
TS vergeet dat Nederland ook nog een gedeelte in het Caribisch gebied heeft.
TS sowieso.
ik dacht dat jij veel ouder was dan 17 joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ben nu 17, ken iemand die er nog niet mee om kan gaan dat ik op negerinnnen val. Die gozer wordt binnenkort ook 17. Het trekt dus niet altijd bij.
Nee joh. Ben gewoon nog een jong persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij veel ouder was dan 17 joh.
dat had ik sereus echt niet gedacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee joh. Ben gewoon nog een jong persoon.
omg! jij bent gewoon 29! dat had ik echt niet verwacht van jou. ik dacht dat je veel jonger was joh.quote:
doe maar 30.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
omg! jij bent gewoon 29! dat had ik echt niet verwacht van jou. ik dacht dat je veel jonger was joh.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat had ik sereus echt niet van jou verwacht....niet lullig bedoelt hoor.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef matthias24 het volgende:
[..]ik zit op dit moment met een hele gemeene grijne achter mijn PC.
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan tante Boca.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Kinders, wie het eerst slaapt krijgt morgen een lolly van tante Boca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |