quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:25 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, een jongen van 13 met een mening over andere mensen.
Je klaagt over jezelf begrijp ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen een racist en een nationalist.![]()
ach ja, users hier die geobsedeerd zijn door een stukje kaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:25 schreef Kaas- het volgende:
Ach ja, een jongen van 13 met een mening over andere mensen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach ja, users hier die geobsedeerd zijn door een stukje kaas.
Booslim muchquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Ik: (kom aan haar nek) (dreigend) Dan vlieg jij op straat, begrepen?
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
TS trekt hopelijk nog wel bij, vele 13 jarigen reageren zo, anders is speciaal onderwijs altijd nog een optie.
Begrijpbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.
ik denk eerder minder turken als je het mij vraagt. vooral turken geven grote problemen hiero.quote:
Bijna. Gebruinde bodybuilder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:03 schreef Pharkus het volgende:
Helaas is hier geen vlog van. Ik voorspel een verlegen rood aangelopen puitenkoppie dat stotterend zijn zusje de les probeert te lezen.
kijk eens aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:07 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ok, dat bruin is nog niet helemaal waar. Maar komt wel nog paar dagen in de zon lopen.
Ben nu 17, ken iemand die er nog niet mee om kan gaan dat ik op negerinnnen val. Die gozer wordt binnenkort ook 17. Het trekt dus niet altijd bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:00 schreef PolitiekGeaard het volgende:
TS trekt hopelijk nog wel bij, vele 13 jarigen reageren zo, anders is speciaal onderwijs altijd nog een optie.
HenkieVdV sowieso.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
TS vergeet dat Nederland ook nog een gedeelte in het Caribisch gebied heeft.
TS sowieso.
ik dacht dat jij veel ouder was dan 17 joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ben nu 17, ken iemand die er nog niet mee om kan gaan dat ik op negerinnnen val. Die gozer wordt binnenkort ook 17. Het trekt dus niet altijd bij.
Nee joh. Ben gewoon nog een jong persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij veel ouder was dan 17 joh.
dat had ik sereus echt niet gedacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee joh. Ben gewoon nog een jong persoon.
omg! jij bent gewoon 29! dat had ik echt niet verwacht van jou. ik dacht dat je veel jonger was joh.quote:
doe maar 30.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
omg! jij bent gewoon 29! dat had ik echt niet verwacht van jou. ik dacht dat je veel jonger was joh.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat had ik sereus echt niet van jou verwacht....niet lullig bedoelt hoor.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef matthias24 het volgende:
[..]ik zit op dit moment met een hele gemeene grijne achter mijn PC.
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan tante Boca.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Kinders, wie het eerst slaapt krijgt morgen een lolly van tante Boca.
boeit me geen reetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
beledigd? omdat ik dacht dat jij nog maar een een klein kind was?
Ik zou het toch maar doen anders ga ik je haartjes knippen. En ik kan niet recht knippen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan tante Boca.
ooh shit meen je dat nou? nu ben ik wel heel erg bang hoor. meschien knip je me oren er ook wel af. ik sta echt helemaal te trillen van angst hier tante Boca.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar doen anders ga ik je haartjes knippen. En ik kan niet recht knippen.
Of ik ga met jou de spinnenwebben in de meterkast te lijf. Maar leuk wordt het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit meen je dat nou? nu ben ik wel heel erg bang hoor. meschien knip je me oren er ook wel af. ik sta echt helemaal te trillen van angst hier tante Boca.
Dat ze de moeite nog genomen hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hallo! ik heb vroeger op het speciaal onderwijs gezeten hoor.
ooh shit! straks krijg ik nog een vogelspin in me nek! dan moet ik naar het ziekenhuis toe vanwege een spinenbeet. gadver.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of ik ga met jou de spinnenwebben in de meterkast te lijf. Maar leuk wordt het niet.
ja dat had ik ook liever gedaan dan naar school gaan. ik was heel slecht met leren. ik heb in al die jaren op school eigenlijk nog steeds weinig geleerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
Kijk je bent een leuk ventje. Jij krijgt de lolly.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit! straks krijg ik nog een vogelspin in me nek! dan moet ik naar het ziekenhuis toe vanwege een spinenbeet. gadver.dat wil ik helemaal niet.
YES! dank je wel tante boa. ik hou van lolly's.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk je bent een leuk ventje. Jij krijgt de lolly.
Jij krijgt een echte JA/NEE stickerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
YES! dank je wel tante boa. ik hou van lolly's.
mag ik ook een sticker?
Jullie hebben er vast ook een op de brievenbus, ga maar kijken!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
een echte ja/nee sticker? wat is dat voor soort sticker?
ik ga nu meteen kijken.......... en daarna ga ik in me blootje naar de tuin van me buren en ga ik daar een dansje doen....midden in hun tuin. dat zullen ze vast heel gezellig vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie hebben er vast ook een op de brievenbus, ga maar kijken!
en jij bent een poepchinees, doei.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:41 schreef tailfox het volgende:
TS is racist het was gewoon een Nederlandse jongen
Je bent een snoepje *zoensmiley*quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ga nu meteen kijken.......... en daarna ga ik in me blootje naar de tuin van me buren en ga ik daar een dansje doen....midden in hun tuin. dat zullen ze vast heel gezellig vinden.
Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Mijn zus kreeg enkele dagen geleden op FB onder een foto commentaar van een neger uit haar klas
Ik zei: wie is dat?
Zij: jouw zaken niet
Vandaag zie ik dat ze daar privé mee chatte
Ik: Dat is toch jouw vriend niet hé?
Zij: Nee.
Ik: ZEKER??
Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Zij: Klootzak!! Racist!!!
![]()
Klacht: mensen die het verschil niet kennen tussen een racist en een nationalist.![]()
Klacht2: zusjes![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog genomen hebben.
Ik had je direct met een hesje en een schoffel het plantsoen in gestuurd
Ik heb net de politie gebeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:21 schreef berko13 het volgende:
Zij: JA!!! en dan nog wat als dat wel zou zijn dan is dat MIJN KEUZE !!
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maak je toch geen zorgen of je zus een relatie met een neger heeft. Dat soort relaties duurt toch meestal maar een half jaar. Enig nadeel is dat je een mokka-kleurig neefje er aan overhoud.
Daar trots op zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha, mijn zusje krijgt ook een mokka-kleurig neefje of nichtje
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Ali-Chemicali het volgende:
TS wordt gecuckold door zijn eigen zus
Met een neger
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.quote:
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hoe kan je daar trots op zijn ff serieus.
Jij hebt niet laten bezwangeren...
Haten op intercultureel daten, maar zo'n gloddiggende asian mag weer welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
混血quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:53 schreef berko13 het volgende:
[..]
Never gonna happen. Ze weet dat ze dan verstoten wordt door haar ouders, haar broer en mezelf. Intercultureel daten past niet binnen onze gezinscultuur met uitzondering van een lieve, feminiene Aziatische dame.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:57 schreef Igen het volgende:
[..]
混血
Vervuiling van rein Aziatisch bloed. Bah.
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?quote:
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.quote:
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Je weet hoe het in de Aziatische cultuur is hè. Je kan daar niet gewoon een familielid uitkotsen. Een dochter die met een of andere vadsige blanke komt aanzetten is ook een onuitwisbaar symbool voor het falen van de opvoeding door de ouders. De enige oplossing is Harakiri met het hele gezin samen. Wil je dat op je geweten hebben?
Bij een vrouw ligt dat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Jij bent blank neem ik aan. Dan is het toch als jij een aziatisch meisje wilt hetzelfde als dat je zusje een neger wilt. Ik snap dat niet. Ik ga zelf ook intercultureel, dan ga ik het een ander ook niet verbieden.
Mij boeit het echt niet. Ik vind dat je moet trouwen met iemand die je leuk vindt, of hij/zij nou blank, zwart of geel is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:08 schreef berko13 het volgende:
[..]
Bij een vrouw ligt dat anders.
[ afbeelding ]
Blanke vrouwen zijn heel slechte echtgenoten met zwarte en Aziatische mannen. Zij hebben een witte man nodig om hen op het rechte pad te houden. Dat bewijzen deze statistieken uit Amerika.
Het gaat om het principe. Buitenlands bloed is vies, toch? Bovendien is het christendom een invasieve godsdienst waar de Aziatische culturen zich tegen zouden moeten verzetten voor het behoud van de eigen identiteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:06 schreef berko13 het volgende:
[..]
Die ouders moeten zich geen zorgen maken ik ben een brave en Godvrezende echtgenoot.
Is geld voor hun niet sowieso het hoofdargument voor de keus met wie ze willen trouwen? Ongeacht de huidskleur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tenzij je je portemonnee omgekeerd houdt boven hun hoofd. Je geld is de enige reden waarom ze een blanke trouwen. Het is hard, maar de waarheidKijk er wel mee uit op straat, want als ik een chineesje zie met een blanke jongen heb ik al zo mijn vermoedens. Ict en sociaal niet capabel.
Ziekelijke obsessie heb jij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou trots zijn op mijn eigen kinderen. En nee, ik ben gewoon een jongen die met een zwart meisje wilt. Dan krijg je nou eenmaal een donker kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |