Als er rassen bestaan betekent dat nog lang niet dat je 'je ras niet mag verraden'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:40 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, de wereld zou er ook beter uitzien als we geen oorlog hadden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Rassen bestaan en ik ben blij dat ik blank ben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Als er rassen bestaan betekent dat nog lang niet dat je 'je ras niet mag verraden'.
Maakt mij niet uit of ik zwart of blank zou zijn, als ik maar geen aziaat benquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
Rassen bestaan en ik ben blij dat ik blank ben.
Ik ook omdat blanken doorgaans niet gediscrimineerd worden, maar blank is geen betere kleur ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
De meeste landen die fatsoenlijk worden bestuurd worden voor het grootste deel bewoond door blanken of Aziaten. Het Westen is een bastion der beschaving vergeleken met Afrika.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ook omdat blanken doorgaans niet gediscrimineerd worden, maar blank is geen betere kleur ofzo.
Kijk, TS kan nog enigszins wegkomen met het argument dat hij vindt dat huidskleuren binnen de hokjes moeten blijven maar niet minderwaardig aan elkaar zijn, maar dit wat jij schrijft is gewoon puur racisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef SR4 het volgende:
[..]
De meeste landen die fatsoenlijk worden bestuurd worden voor het grootste deel bewoond door blanken of Aziaten. Het Westen is een bastion der beschaving vergeleken met Afrika.
Dat is niet racisme, dat is een feitelijke constatering. Kun je een paar voorbeelden geven van fatsoenlijk bestuurde landen met een democratisch politiek stelsen en een rechtsstaat met een meerderheid aan niet-blanken en niet-Aziaten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Kijk, TS kan nog enigszins wegkomen met het argument dat hij vindt dat huidskleuren binnen de hokjes moeten blijven maar niet minderwaardig aan elkaar zijn, maar dit wat jij schrijft is gewoon puur racisme.
Wakandaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat is niet racisme, dat is een feitelijke constatering. Kun je een paar voorbeelden geven van fatsoenlijk bestuurde landen met een democratisch politiek stelsen en een rechtsstaat met een meerderheid aan niet-blanken en niet-Aziaten?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef SR4 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiight.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
EDIT: Zeggen dat (bijna) alle beschaafde landen worden gerund door blanken en Aziaten is niet hetzelfde als "negers zijn minderwaardig", het ene ras vind ik niet meer of minder waard dan het andere.
Anders weerleg je het, is wat vruchtbaarder voor de discussie.quote:
Nee, ik ga helemaal niet discussiëren of racisme misschien feitelijk als correct onderbouwd kan worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Anders weerleg je het, is wat vruchtbaarder voor de discussie.
Ik ben blij dat ik blank ben omdat ik zo onderdeel uitmaak van de dominante groep en daardoor de kans veel kleiner is dat ik te maken krijg met discriminatie. Als "Klaas Jansen" krijg je nou eenmaal sneller een baan dan als "Mustafa El-Muhammed".quote:
Wat is er feitelijk incorrect aan de stelling dat de meeste fatsoenlijke landen worden gerund door blanken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik ga helemaal niet discussiëren of racisme misschien feitelijk als correct onderbouwd kan worden.
Denk jij dit echt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef SR4 het volgende:
[..]
Wat is er feitelijk incorrect aan de stelling dat de meeste fatsoenlijke landen worden gerund door blanken?
Ik kan me geen fatsoenlijk land bedenken dat gerund wordt door donkere mensen, Arabieren of berbers, nee. Marokko en Tunesië zijn dan nog uitzonderingen.quote:
Heb jij geschiedenis gehad op school?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik kan me geen fatsoenlijk land bedenken dat gerund wordt door donkere mensen, Arabieren of berbers, nee. Marokko en Tunesië zijn dan nog uitzonderingen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb jij geschiedenis gehad op school?
Wat houdt deze agenda volgens jou in? En waarom moeten nationalisten zich daartegen verzetten volgens jou?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef berko13 het volgende:
[..]
Omdat zij daarmee de zionistische aka cultureel marxistische agenda van de elite uitvoert.
Wij nationalisten moeten ons daar tegen verzetten.
Daar wou ik niet over beginnen maar wel geinig dat je het zelf ter sprake brengt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
Jazeker.
Laat me raden, je gaat nu over de driehoekshandel en Nederlands-Indië beginnen en verkondigen dat we allemaal zo slecht zijn bla bla, uiteraard vergeten we even dat in Afrika slavenhandel al normaal was voordat onze voorvaderen geldspecerijen roken.
Wees dan iets specifiekerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar wou ik niet over beginnen maar wel geinig dat je het zelf ter sprake brengt.
Doelde zelf meer op een andere geschiedenis. Eentje die zich blijft herhalen.
De USA nu al een jaar of 8.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik kan me geen fatsoenlijk land bedenken dat gerund wordt door donkere mensen, Arabieren of berbers, nee. Marokko en Tunesië zijn dan nog uitzonderingen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat houdt deze agenda volgens jou in? En waarom moeten nationalisten zich daartegen verzetten volgens jou?
Ik heb het over een meerderheid die zwart is. De VS hebben een gekleurde president, her en der ook wel gekleurde mensen in het bestuur maar daar houdt het ook wel op. Het grootste deel van de Amerikanen is nog steeds blank.quote:
Botswana, Namibië, Kaapverdië...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik heb het over een meerderheid die zwart is. De VS hebben een gekleurde president, her en der ook wel gekleurde mensen in het bestuur maar daar houdt het ook wel op. Het grootste deel van de Amerikanen is nog steeds blank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |