Volgens mij heb je niet goed begrepen wat hij bedoelde. (Althans zo heb ik het geïnterpreteerd).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is een ontzettend vooroordeel dat je individuen uit wil sluiten omdat er relatief binnen een subgroep wat meer problemen zijn.
Wat een vreemde logica houden sommige mensen in dit topic toch aan om hun racisme te verbloemen.
Hem niet goed begrepen wat is er nu fout te begrijpen aan zijn generaliserende en racistiche post van 8:08.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed begrepen wat hij bedoelde. (Althans zo heb ik het geïnterpreteerd).
Hij zei liever een normaal sprekende gekleurde man dan een mocro straatrat. Daarmee lijkt hij te wijzen op een verschil in sociale klasse dan afkomst. Ik ga er daarom vanuit dat SR4 ook een Marokkaan zou accepteren indien hij een goede opleiding volgt, werkt en gewoon 'normaal' doet.
In de context van het topic en gezien de smilies ging ik ervan uit dat hij een andere fokkers taalgebruik imiteerde...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hem niet goed begrepen wat is er nu fout te begrijpen aan zijn generaliserende en racistiche post van 8:08.
Geen idee waar je het over hebt. Ik ben geen racist en ben ook niet aan het trollen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Fatoeman is aan het trollen of is zijn account bij stormfront weer geblokkeerd?
Zo iemand? Wat voor iemand? Enige wat we weten is dat het een neger is. Verder heeft TS geen woord gerept over de sociale klasse of ambities van deze neger.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:39 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat dus.
Het getuigt van een enorm gebrek aan mensenkennis als je niet erkent dat in sommige groepen kansloze figuren oververtegenwoordigd zijn.
Het getuigt van een enorm gebrek aan respect voor je familie als je er niets aan doet als je zus met zo iemand een relatie opbouwt. "ja maar ze mag haar eigen keuzes maken"!!! ja uiteraard, maar liefde maakt blind en dus moet je soms helpen.
Het Arysche Rasch dient ook zuiver te blijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo iemand? Wat voor iemand? Enige wat we weten is dat het een neger is. Verder heeft TS geen woord gerept over de sociale klasse of ambities van deze neger.
TS stoort zich niet aan de sociale klasse of ambities van de neger, maar aan het feit dat het een neger is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:16 schreef Nachtwens het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zoals HexHunter al zei, je hebt een scheef beeld. Huidskleur is totaal niet relevant als het gaat om moeilijke relaties, dat is per persoon verschillend.
En vind je jezelf nu een internet held als je zulke ongepaste opmerkingen maakt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef SR4 het volgende:
[..]
Het Arysche Rasch dient ook zuiver te blijven.
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En vind je jezelf nu een internet held als je zulke ongepaste opmerkingen maakt?
Waarom staat de zwart zwart en geel geel combinatie er niet bij? Zou het zomaar zijn dat deze huwelijken nog langer stand houden als de wit wit en ze dat maar uit hun selectieve plaatje hebben gehouden. Als ik dat plaatje zo bekijk moet jij je aziatische deerne maar uit je hoofd zetten en wel met een negerin gaan trouwen want dan zijn de meest stabiele relaties.quote:
Wrs. te kleine aantallen om iets zinnigs te kunnen zeggen. Kan zijn omdat zwarten en aziaten in de VS allebei een minderheid zijn en dat de combi minderheid-minderheid dus sowieso kleine aantallen heeft. En/of omdat veel aziaten zelf racistisch zijn en alleen een gemengd huwelijk met een lichtere kleur dan zichzelf willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom staat de zwart zwart en geel geel combinatie er niet bij?
Uit die statistieken kun je wel afleiden dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn. Niet alle Marokkanen zijn criminelen, maar zij zijn wel oververtegenwoordigd in criminaliteit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is statistiek. Daarmee kun je niks over individuele mensen zeggen.
Maar je kan niet zeggen 'het Marokkaanse vriendje van m'n zus is dus ook een crimineel'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef SR4 het volgende:
[..]
Uit die statistieken kun je wel afleiden dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn. Niet alle Marokkanen zijn criminelen, maar zij zijn wel oververtegenwoordigd in criminaliteit.
25% van de marrokanen is ooit in aanraking geweest met de politie. Geen troll.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef SR4 het volgende:
[..]
Uit die statistieken kun je wel afleiden dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn. Niet alle Marokkanen zijn criminelen, maar zij zijn wel oververtegenwoordigd in criminaliteit.
Nee, maar wel 'procentueel is de kans groter dat Mohammed een crimineel is dan Klaas'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen 'het Marokkaanse vriendje van m'n zus is dus ook een crimineel'.
Ik neem die cijfers niet al te serieus omdat de politie ook bewezen aan racial profiling doet, maar het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
25% van de marrokanen is ooit in aanraking geweest met de politie. Geen troll.
Ja, en? Daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:28 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nee, maar wel 'procentueel is de kans groter dat Mohammed een crimineel is dan Klaas'.
Nem.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, en? Daar gaat dit topic toch niet over?
Ja, en? Daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef Igen het volgende:
Daarnaast geldt het ook alleen als alle omstandigheden gelijk zijn en je de persoon niet kent. De kans dat Aboutaleb een crimineel is, is natuurlijk niet groter dan de kans dat Holleeder een crimineel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |