SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.quote:
boh van die chemische haribo banaantjesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.
Ik had laatst vodka citroen ijsquote:
Tja, ze draaide zich om in de slaapkamer en hij was net achter der gaan liggen....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oi, arm hondje, die bijt echt niet zomaar
En arme mevrouw, maar die had kunnen uitkijken
mensen moeten niet praten over eten voor het op Isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst vodka citroen ijs. Was best lekker tot iemand zei dat het er uitzag als iets wat die ochtend uit z'n dick gekomen was.
t lampiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, ze draaide zich om in de slaapkamer en hij was net achter der gaan liggen....
zegt misschien meer over de "dick" dan het iksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst vodka citroen ijs. Was best lekker tot iemand zei dat het er uitzag als iets wat die ochtend uit z'n dick gekomen was.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee maar hij was zelf ook enorm van zijn stukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lampieis die verder niet stuk?
Been there, done that: nah.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
zegt misschien meer over de "dick" dan het iks
nou ja, dat danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.
du weisstquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrouwen met grote kwarktassen
ahw t prullie, die van ons kan ook n halve dag sip doen als je met n boze stem tegen haar praat. Laat staan met zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar hij was zelf ook enorm van zijn stuk
my milkshake brings all the boys to the yardquote:
Aerosmithquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Essje, LDG, Marijke, Me-Mo, Miauw, Molo, Rockknien, Samzz en Saisai. KSC harem is zo samen te stellen![]()
![]()
![]()
Tuk ze allen
Goed nummer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Essje, LDG, Marijke, Me-Mo, Miauw, Molo, Rockknien, Samzz en Saisai. KSC harem is zo samen te stellen![]()
![]()
![]()
Tuk ze allen
en billennnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
my milkshake brings all the boys to the yard
lijkt me n vrij vermoeiende en Zeer aanwezige haremquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
![]()
![]()
Tuk ze allen
en dat is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel rock maar niet mijn favoriete band.
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me n vrij vermoeiende en Zeer aanwezige haremsterkte haha
quote:
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van geld. inclusief de zachte g van Nora Dalalquote:
ik hou niet zo van zoetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.Zo houd ik ze wel tevreden
vieze feederquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.Zo houd ik ze wel tevreden
Hoequote:
het gitaartje aan t begin denkquote:
uhuhquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van geld. inclusief de zachte g van Nora Dalal
Jij weet het misschien niet. Maar bij die dame die Doekoe inzingt (Nora Dalal, dus) heb ik in de klas gezetenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vies?Dat tweede zal ik nochontkennen noch bevestigen
Die stillquote:
*noteert*quote:
ja wist ik wel, ik heb een nutteloze feitenbrein en nou net dat heb ik onthouden van toen je dat een keer zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij weet het misschien niet. Maar bij die dame die Doekoe inzingt (Nora Dalal, dus) heb ik in de klas gezeten
die arme jongen is voor t leven getekend daarna.. Moet je dat nou wel doen mowwwloowwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Joosie te schoon is voor mij
Check die Carlton van The Fresh Prince links op dat plaatje dan.quote:
Is ook een soort opvoeding toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die arme jongen is voor t leven getekend daarna.. Moet je dat nou wel doen mowwwlooww
Ga je naar Dynamo dit jaar??quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn jas was met mij op een festival. Er werd gerookt op het festival. Mijn jas was in bed. Mijn bed ruikt naar rook. F e e s t.
Carlton na 300 gram crack door zijn neus en 6 aidshoertjes bedoel jequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check die Carlton van The Fresh Prince links op dat plaatje dan.
je jas was in bedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn jas was met mij op een festival. Er werd gerookt op het festival. Mijn jas was in bed. Mijn bed ruikt naar rook. F e e s t.
of ptss in de wordingquote:
dat heb ik dus echt nog nooit gedronkenquote:
Nee. Kwam erachter dat Dominator op dezelfde dag isquote:
denk niet dat EMDR therapie daarvoor werktquote:
Nu dubbel zo armquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb je erin geninjaedit. Dussss nog steeds arm?
dat is echt een aanraderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt nog nooit gedronken
ik denk dat niks werkt. Ja in een hoekje zitten huilen met een trommel chocoladekoekjes misschien...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
denk niet dat EMDR therapie daarvoor werkt
Oh dat sowieso! Maar nee, ik heb zeg maar overdag al m'n spullen op bed liggen. Als ik ga slapen gaat dit naar m'n bureaustoel. Volgende dag weer alles op bed. Je kent het welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je jas was in bed? Dat was vast n mooi feestje!
Okee, Jammer. Ik ga welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Kwam erachter dat Dominator op dezelfde dag is.
en laat die ruime 2 kilo koeken nu precies op zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat niks werkt. Ja in een hoekje zitten huilen met een trommel chocoladekoekjes misschien...
die studentenlevenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat sowieso! Maar nee, ik heb zeg maar overdag al m'n spullen op bed liggen. Als ik ga slapen gaat dit naar m'n bureaustoel. Volgende dag weer alles op bed. Je kent het wel. Toch
... Hoop ik
...
ik denk dat LDG altijd netjes alles op hangertjes doet, op kleur en grootte gesorteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat sowieso! Maar nee, ik heb zeg maar overdag al m'n spullen op bed liggen. Als ik ga slapen gaat dit naar m'n bureaustoel. Volgende dag weer alles op bed. Je kent het wel. Toch
... Hoop ik
...
Ik doe dat ook, maar het rek is volquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat LDG altijd netjes alles op hangertjes doet, op kleur en grootte gesorteerd
yeah laatste dag en dan lekker in de Zon chillen (en af en toe n beetje kotsen. Of is dat ondertussen over?)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
en laat die ruime 2 kilo koeken nu precies op zijn![]()
echt te bizar hoeveel mensen vandaag gevroten hebben(ik had van alles gebakken omdat morgen laatste werkdag en vandaag van meeste teams afscheid nemen)
ja sowiesoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat LDG altijd netjes alles op hangertjes doet, op kleur en grootte gesorteerd
Ik ben ook zo netjes hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, maar het rek is vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nee kotsen gaat full blown door helaaschquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yeah laatste dag en dan lekker in de Zon chillen (en af en toe n beetje kotsen. Of is dat ondertussen over?)
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben ook zo netjes hoorMensen zijn überhaupt niet gemaakt om netjes te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zelfs de meest erge OCD'ers die ik ken zijn met sommige spullen heftig rommelig
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Damn das wel pittig dan, gelukkig al ruim over de helft ondertussen, land in zichtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
nee kotsen gaat full blown door helaasch
Maar dat is wel het plan ja
Eerst week slapen en dan lekker verder kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Chaos in het hoofd, chaos in de kast/auto/badkamer ect
mijn zusje is wel zo netjes maar dat is dan ook gewoon een enge OCD autistquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen zijn überhaupt niet gemaakt om netjes te zijn. Zelfs de meest erge OCD'ers die ik ken zijn met sommige spullen heftig rommelig
.
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Chaos in het hoofd, chaos in de kast/auto/badkamer ect
33 weken al joh, dus gaat goed kommen jeweetzquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Damn das wel pittig dan, gelukkig al ruim over de helft ondertussen, land in zicht
* Molo deelt bekbuts uit aan LDGquote:
steeds als ik aan jouw baby denk zie ik n baby met n grijze pluk voor mequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
33 weken al joh, dus gaat goed kommen jeweetz
wat?quote:
Ook wel herkenbaar. Ook balen wanneer je een keer het geluk aan je zijde hebt...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo gewend aan chaos in mijn hoofd dat ik het niet fijn vind als het rustig is.
Oh dat heb ik echt nooit. Zelfs al doe ik niks, hoef ik niks en life is good.. Dan nog, fullspeed altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef RockNijnjtje het volgende:
Ik ben zo gewend aan chaos in mijn hoofd dat ik het niet fijn vind als het rustig is.
hahaha, nou ja, het zóu kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steeds als ik aan jouw baby denk zie ik n baby met n grijze pluk voor meslaat neeeergens op
een klap voor uwen harsesquote:
that would be weirdquote:
oh nou lekker danquote:
Dat nummerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef Molo het volgende:
Koos vraagt echt vrijwel direct of die ooraids uit mag
dat zou dan wel weer mooi passend zijnquote:
* Molo lebbert gezicht dan maar af om goed te makenquote:
gemis in je opvoedingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt nog nooit gedronken
nope zitten nog met z'n 4 en bij een show. Pas 22:08 hierquote:
en jij hebt geskipt, good for youquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope zitten nog met z'n 4 en bij een show. Pas 22:08 hier
met van die schaafplekken op je bipsquote:
Nope. Dingen doen.quote:
dingen doen? Whyyyyyy????quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Dingen doen.
Teruglezen.
Concluderen dat Joosie mij blijkbaar al aan een sjeik beloofd heeft.
dat is nog knap lastig voor normale prijs en in mijn maat en zulksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Molo zoekt.
Aflevering 55 part II. Zwangerschapsbruiloftsjurk
Ik bedoel dan ook BBC kookbakkers en Star Trek kijken en poezen knuffelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
dingen doen? Whyyyyyy????
Je hebt vakantie gek mens!
ah dan is het goed, ik dacht aan administratie ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook BBC kookbakkers en Star Trek kijken en poezen knuffelen
Dat had ik vandaag eigk moeten doenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ah dan is het goed, ik dacht aan administratie ofzo
Tuk ze!quote:
quote:
zekerquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
Na 23:00 loopt het een beetje dood hier op het complex dus meestal op tijd in bed. Toffe vakantie
Geen kekke nachtclub waar je de vrouw nog naartoe kunt ontvoeren?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
Na 23:00 loopt het een beetje dood hier op het complex dus meestal op tijd in bed. Toffe vakantie
slaap lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen kekke nachtclub waar je de vrouw nog naartoe kunt ontvoeren?
Bedwaarts
geheid wel een paar kilometer verderopquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen kekke nachtclub waar je de vrouw nog naartoe kunt ontvoeren?
Bedwaarts
Alohaquote:Op woensdag 4 mei 2016 06:14 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer eens een nacht door kunnen slapen, jeej![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:14 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb eindelijk weer eens een nacht door kunnen slapen, jeej![]()
![]()
hoezo hyper? Ga je doen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aloha![]()
Ik niet. Te hyper voor vanavond en morgen
Vandaag reisdag? Veel plezierquote:Op woensdag 4 mei 2016 06:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aloha![]()
Ik niet. Te hyper voor vanavond en morgen
Meh... wakker gehouden door uw succubus?quote:
Dagje, scratch that, halve dag effectief in en rondom Londen vertoevenquote:
Vanavondquote:
Gok dat er van studeren weinig terecht komt door het 'hiep hoi ik ga naar Londen' gevoelquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dagje, scratch that, halve dag effectief in en rondom Londen vertoevenHoe is het nu met zkh en mw CRV?
[..]
VanavondEerst nog een ochtend werken, middag studie en dan hop hop on the bus
Veel plezier danquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dagje, scratch that, halve dag effectief in en rondom Londen vertoevenHoe is het nu met zkh en mw CRV?
[..]
VanavondEerst nog een ochtend werken, middag studie en dan hop hop on the bus
yepquote:
Dat is ruk zeg... hopen dat ze dat snel zelf weer kan, lijkt me voor beide geen pretje zoquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Zkhh prima mevr crv gaat ook beter
Zwelling wat afgenomen linkerhand is "bruikbaar" maar moet nog helpen met douchen aankleden etc
Oh manquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:08 schreef Molo het volgende:
Iets doen?
Ik sta gewoon tot vijf uur volgepland met spreekuren draaien![]()
![]()
![]()
Daarna overdrachten schrijven, administratie afronden etc. Dus zal wel verrot zijn en bezorgpizza worden vanavond gok ik
En morgen de halve dag slapen en bbq bij vrienden, daar kijk ik wel ernstig naar uit
Toch best heftigquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Zwelling wat afgenomen linkerhand is "bruikbaar" maar moet nog helpen met douchen aankleden etc
Gelukkig heel leuk werk en toffe collega's, dat scheeltquote:
nee iddquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ruk zeg... hopen dat ze dat snel zelf weer kan, lijkt me voor beide geen pretje zo
ach eerst 2 dagen is het rotstquote:
euh watquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:28 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Terrorsenner een trap onder z'n hol gegeven, kutbeest.
Morgen lekker vrij.
die combo lijkt me eerder ranzigquote:
Southern Comfort kan overal inquote:
ooh eens southern is lekker, maar lang niet overal inquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Southern Comfort kan overal in![]()
Van de week nog smoothies gemaakt met een scheut van die deliciousness.
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.quote:
Werd tijd. Goed bezig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.
Vanmorgen was Boor tijdens zijn ochtendwandeling (Boor liep netjes aan de lijn) het haasje. Vrouw pakte de hond vast maar die trok zich los en begon naar Boor te happen. Dus ik heb heel hard schreeuwend die hond een schop verkocht en de vrouw gezegd dat ze misschien eens op cursus moet.
Kutbeest.
ja begrijpelijk alleen eerder kutbazin dan hond, opvoeden etc en had je haar hard in der kut moeten schoppenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.
Vanmorgen was Boor tijdens zijn ochtendwandeling (Boor liep netjes aan de lijn) het haasje. Vrouw pakte de hond vast maar die trok zich los en begon naar Boor te happen. Dus ik heb heel hard schreeuwend die hond een schop verkocht en de vrouw gezegd dat ze misschien eens op cursus moet.
Kutbeest.
Helemaal nooit geprobeerd, ik drink normaal gewoon whisky maar voor southern maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh eens southern is lekker, maar lang niet overal in
er zijn tegenwoordig wel heel veel whisky/honing likeuren bijgekomen dat is
lochan ora is voor de nummer 1 whiksy likeurquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal nooit geprobeerd, ik drink normaal gewoon whisky maar voor southern maak ik een uitzondering
Terwijl die hond in de mijne hapt? Don't think so. Die hond heeft een schop gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja begrijpelijk alleen eerder kutbazin dan hond, opvoeden etc en had je haar hard in der kut moeten schoppen
begrijpelijk zeg ik toch , ik vind alleen dat zij de schop in principe verdiendquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl die hond in de mijne hapt? Don't think so. Die hond heeft een schop gehad.
Die hond ook. Een normale sociale hond grijpt geen andere honden. En het kan goed zijn dat zij de hond niet van jongs af aan heeft en dat de hond dat gedrag al vertoonde.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
begrijpelijk zeg ik toch , ik vind alleen dat zij de schop in principe verdiend
in het vorige dorp waar ik woonde idem en op plekken waar we wandelen met zkh ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kutbeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Misschien ook maar eens scoren, ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
lochan ora is voor de nummer 1 whiksy likeur
ik begin langzaam door miijn collectie single malts heen te raken nu
Ik ben heel vergevingsgezind, ik heb zelf een herplaatser dus ik weet dat t niet allemaal altijd koek en ei is, daarnaast, hond, luistert niet altijd perfect. Geen probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
in het vorige dorp waar ik woonde idem en op plekken waar we wandelen met zkh ook
Nu is ook regelmatig rambo erbij, dat helpt dan wel
Ik loop tegenwoordigbewust met een wandelstok
Heb er dus al eens 1 verrot geslagen op een herder
Kan dat soort mensen wel neerknuppelen. Altijd is het kommentaar "hij doet niks" .... Yeah right
een mens moet toch standaard altijd 8 single malts op voorraad hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens scoren, ben benieuwd.
Ik heb nog een fles Craigellachie en fles Bowmore, dan zijn de mijne ook op
nee er zijn leukere manieren om de dag te beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hond ook. Een normale sociale hond grijpt geen andere honden. En het kan goed zijn dat zij de hond niet van jongs af aan heeft en dat de hond dat gedrag al vertoonde.
Doet er verder niet toe. Was geen leuk begin van de morgen.
Is bij mij een beetje net als chips, gewoon beter niet in huis hebben dan gaat het ook niet op.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mens moet toch standaard altijd 8 single malts op voorraad hebben?
rum en wodka heb ik ook in huis. maar rum drink ik meestal alleen in de zomer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is bij mij een beetje net als chips, gewoon beter niet in huis hebben dan gaat het ook niet op.
Mijn drankvoorraad is bescheiden, Southern Comfort, Rum, Wodka en twee single malts
ik had er vaak een stuk of 20, nu is dit over en bijna opquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mens moet toch standaard altijd 8 single malts op voorraad hebben?
Mooi spul wel, maar inderdaad, zo goed als opquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vaak een stuk of 20, nu is dit over en bijna op![]()
[ afbeelding ]
het eind is in zichtquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vaak een stuk of 20, nu is dit over en bijna op![]()
[ afbeelding ]
rum en wodka is sowieso meestal voor in de mix. Screwdrivers in de zomerquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rum en wodka heb ik ook in huis. maar rum drink ik meestal alleen in de zomer.
en dan vaak in de mix..
de tamdhu en longmorn zijn echtquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi spul wel, maar inderdaad, zo goed als op
I guess soquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee er zijn leukere manieren om de dag te beginnen
studeer je voor donald duck, met al die pech die je aantrekt de laatste tijd
ik heb nu zo'n fles wodka met zo'n grasspriet erin. die is niet echt geschikt om te mixen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
rum en wodka is sowieso meestal voor in de mix. Screwdrivers in de zomer![]()
En heb meestal ook nog bourbon in de zomer voor whiskey sours
waar ik het over heb zijn ook vaak zoals ze hier noemen hoffhondenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben heel vergevingsgezind, ik heb zelf een herplaatser dus ik weet dat t niet allemaal altijd koek en ei is, daarnaast, hond, luistert niet altijd perfect. Geen probleem.
Maar deze hond valt al járen andere honden aan. Ik snap niet dat je zoiets los laat lopen.
Ik snap het. Is ook vervelend. Ik laat Boor ook niet overal loslopen. Op het strand, het bos en de polder wel. Verder loopt hij aan de lijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:40 schreef crv het volgende:
[..]
waar ik het over heb zijn ook vaak zoals ze hier noemen hoffhonden
Ik loop met joey altijd aan een lange lijn zodat ik hem bij me kan halen. Op het moment dat er andee honden zijn luisteren ze niet meer
En joey is vriendelijk naar andere toe ook mannetjes totdat de ander agressief verdrag vertoont dan wordt ie ook aggressief en wij kunnen het er weer uit trainnen
Erfhonden vermoed ik.quote:
ja beter, straks zijn het honden van koninklijke bloede of dergelijkquote:
Ah zo. Maar juist die moeten goed opgevoed zijn. Anders zijn ze ronduit gevaarlijk.quote:
Ja, ik ook. Daarom fiets ik een bepaalde route niet meer. Die border valt zonder blozen m'n hond aan, achtervolgt auto's en fietsers. Is gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Voxs het volgende:
Zo'n hekel aan als je langs fietst en zo'n hond achtervolgt je.
Snap niet dat mensen hun hond niet op hun erf houden dan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom fiets ik een bepaalde route niet meer. Die border valt zonder blozen m'n hond aan, achtervolgt auto's en fietsers. Is gewoon gevaarlijk.
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgeredenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen hun hond niet op hun erf houden dan.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgereden.
Ik moet wel eens postbezorgen bij een Roma-kampje. Daar loopt ook een hond rond die me de hele tijd blijft achtervolgen, gelukkig stopt hij wel als ik het kampje verlaat. 1 keer hing ie zelfs aan mijn broekspijpquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Voxs het volgende:
Zo'n hekel aan als je langs fietst en zo'n hond achtervolgt je.
hahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgereden.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
brr..moedig van je dat je gewoon blijft bezorgenquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet wel eens postbezorgen bij een Roma-kampje. Daar loopt ook een hond rond die me de hele tijd blijft achtervolgen, gelukkig stopt hij wel als ik het kampje verlaat. 1 keer hing ie zelfs aan mijn broekspijp
Is echt, hoor. Die man heeft in een paar jaar tijd al een aantal honden verloren.quote:
Botte hondelul ben je danquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt, hoor. Die man heeft in een paar jaar tijd al een aantal honden verloren.
Ik kom daar niet zo heel vaak. Ik heb geen vaste wijk en word dus ingezet daar waar ze iemand nodig hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
brr..moedig van je dat je gewoon blijft bezorgen
dan is een hek na verloop van tijd toch goedkoperquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt, hoor. Die man heeft in een paar jaar tijd al een aantal honden verloren.
Blijkbaar nog steeds nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is een hek na verloop van tijd toch goedkoper
quote:
mag ik hier om lachen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik had net weer een typisch '-Miauw--ding'...
Dus ik sta met mijn gammele bankpasje te pinnen bij de AH en het lukte allemaal maar net met het scheurtje dat net onder de chip doorloopt. Bedacht me wel dat ik nu écht een andere pinpas moet aanvragen. Vervolgens wilde ik mijn OV-chipkaart opladen maar het apparaat liep vast, heul raar. Omdat het niet lukte om m'n OV-chip op te laden besloot ik maar geld te pinnen. Ik stak mijn pas erin en die heb ik vervolgens nooit meer terug gezien. Daarna wel de melding 'Deze automaat is buiten gebruik'![]()
Ik moest lopend naar mijn werk want mijn band is ook lek
Zaterdagavond weer terug, 3 dagen dus nogquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer zit de vakantie er helaas weer op??
Miauw Murphyquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Dus ik sta met mijn gammele bankpasje te pinnen bij de AH en het lukte allemaal maar net met het scheurtje dat net onder de chip doorloopt. Bedacht me wel dat ik nu écht een andere pinpas moet aanvragen. Vervolgens wilde ik mijn OV-chipkaart opladen maar het apparaat liep vast, heul raar. Omdat het niet lukte om m'n OV-chip op te laden besloot ik maar geld te pinnen. Ik stak mijn pas erin en die heb ik vervolgens nooit meer terug gezien. Daarna wel de melding 'Deze automaat is buiten gebruik'![]()
Jawel hoorquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
geen idee eigenlijk nogquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Wat staat er op de planning vandaag?
Bedankt! En mooi dat het aan de betere hand is (har harquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
De longen uit je lijf lopen en dat op je laatste dagquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:08 schreef Molo het volgende:
Iets doen?
Ik sta gewoon tot vijf uur volgepland met spreekuren draaien![]()
![]()
![]()
Daarna overdrachten schrijven, administratie afronden etc. Dus zal wel verrot zijn en bezorgpizza worden vanavond gok ik
En morgen de halve dag slapen en bbq bij vrienden, daar kijk ik wel ernstig naar uit
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Stukkie richting de bergen vanmiddag misschien
vast wel, maar of dat gezond is..quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik ergens pure cafeïne infuus krijgen?
volgens mij is het dan exit muissiequote:Op woensdag 4 mei 2016 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik ergens pure cafeïne infuus krijgen?
Zij kan anders prima ontvangen lijkt mijquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat wordt niet zoenen dit weekend..
En nog een paar dingen niet....
precies jouw laatste zin..... Daar zijn er helaas te verl vanquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. Is ook vervelend. Ik laat Boor ook niet overal loslopen. Op het strand, het bos en de polder wel. Verder loopt hij aan de lijn.
Een lange lijn heb ik ook, maar dat vind ik ondingen. Heb nu een rollijn (ook een onding, maar minder
) en dat werkt goed.
Boor is hetzelfde. Heel sociaal en alleen uit zelfverdediging agressief. Maar niet iedere hond is zo en dat is imo ook geen probleem, mits de baasjes ermee om kunnen gaan. En dat kan die mevrouw duidelijk niet.
Ik heb geen herpes aan m'n kut hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat wordt niet zoenen dit weekend..
En nog een paar dingen niet....
Morgen eens zovirax halen, kijken of dat helpt.quote:
Waarom gaan jullie er gelijk vanuit dat ik alles bedoel met die nog een paar dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen herpes aan m'n kut hoor.
Maar idd. Dat is wel bagger verder.
Dat zei ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen herpes aan m'n kut hoor.
Maar idd. Dat is wel bagger verder.
Ben je al te laat mee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen eens zovirax halen, kijken of dat helpt.
U bent familie van ene Murphy?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Omdat er geen Murphy in zatquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De film Jacky Brown was niks trouwens...
Hoe oud ben jij? Jij eerst!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij verschilden toch niet zo gek veel qua leeftijd?
Ja, ik eet altijd gezond, dus ik ziek t wel uit. Ben sowieso flink verkouden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je al te laat mee.
Sowieso helpt dat soort zooi amper.
Weerstand weer omhoog krijgen werkt het snelst. Dus goede nachtrust en gezond voedsel.
Dus vrijdag pas?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
Grrr. Die ladegrepen zijn nog steeds niet verzonden. Voor 21:00 besteld volgende dag in huis m'n reet.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe het was om 33 te zijn
Ik zou ze nu alvast bellenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anybody's guess op het moment. Als ze vandaag niet verzonden worden maar eens even bellen.
Nou ik zou geen 21 meer willen zijn, tenzij met de kennis die ik nu heb.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt niet? Ik voel mij net 21 soms. Jonge god en zo.
Heerlijk hoor.
Na een nachtje gebrekkige slaap voel ik me net zo oud als Nelly Frijdaquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je bent zo oud als dat je er uitziet hoe je je voelt
leeft die nog?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik zou geen 21 meer willen zijn, tenzij met de kennis die ik nu heb.
[..]
Na een nachtje gebrekkige slaap voel ik me net zo oud als Nelly Frijda![]()
Maar ik word vaak jonger geschat dan ik ben, dus dat is best ok.
Tja misschien maar wel he.quote:
Ha, neequote:
Oh zo irritant! Ja zeker bellenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja misschien maar wel he.
[ afbeelding ]
Ik heb zeven van de bovenste besteld.
Nu vermoed ik dat ze er misschien net geen zeven hadden en ik kan wachten tot ze meer binnen hebben.
Ze hebben wel de slechtste foto gekozen trouwens. Niemand ziet er goed uit vanuit dat perspectief.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar jouw interesses lagen Gianni...
[ afbeelding ]
De andere foto die ik heb word je ook niet vrolijk van....quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben wel de slechtste foto gekozen trouwens. Niemand ziet er goed uit vanuit dat perspectief.
Nee, de benen wijd, bloemetjesjurk pose. Ik kan hem ff niet meer vinden.. vaag, dacht dat ik hem nog wel had staan bij imgur.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de benen wijd, bloemetjesjurk pose. Ik kan hem ff niet meer vinden.. vaag, dacht dat ik hem nog wel had staan bij imgur.
Die is uitgevonden door mijn beste vriendin in de jaren 90.quote:
dit gelooft niemandquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is uitgevonden door mijn beste vriendin in de jaren 90.
Echt
Is jouw vriendin Katrien Duckquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is uitgevonden door mijn beste vriendin in de jaren 90.
Echt
de wattes?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat mijn fourniturenkraam niet op de markt.
erg vervelend als dat gebeurt..quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat mijn fourniturenkraam niet op de markt.
De kraam waar je garen, bandjes, kantjes, naalden, knopen, etc. haalt.quote:
Het is waarquote:
Best welquote:
Ik schrok ook ff!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Jemig wist niet dat dat mens al zo bejaard was
wereldramp zul je bedoelenquote:
jemig echt zo'n oma term, niets voor zo'n jonkie als jijquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kraam waar je garen, bandjes, kantjes, naalden, knopen, etc. haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |