Ja, ik ook. Daarom fiets ik een bepaalde route niet meer. Die border valt zonder blozen m'n hond aan, achtervolgt auto's en fietsers. Is gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Voxs het volgende:
Zo'n hekel aan als je langs fietst en zo'n hond achtervolgt je.
Snap niet dat mensen hun hond niet op hun erf houden dan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom fiets ik een bepaalde route niet meer. Die border valt zonder blozen m'n hond aan, achtervolgt auto's en fietsers. Is gewoon gevaarlijk.
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgeredenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen hun hond niet op hun erf houden dan.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgereden.
Ik moet wel eens postbezorgen bij een Roma-kampje. Daar loopt ook een hond rond die me de hele tijd blijft achtervolgen, gelukkig stopt hij wel als ik het kampje verlaat. 1 keer hing ie zelfs aan mijn broekspijpquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Voxs het volgende:
Zo'n hekel aan als je langs fietst en zo'n hond achtervolgt je.
hahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgereden.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
brr..moedig van je dat je gewoon blijft bezorgenquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet wel eens postbezorgen bij een Roma-kampje. Daar loopt ook een hond rond die me de hele tijd blijft achtervolgen, gelukkig stopt hij wel als ik het kampje verlaat. 1 keer hing ie zelfs aan mijn broekspijp
Is echt, hoor. Die man heeft in een paar jaar tijd al een aantal honden verloren.quote:
Botte hondelul ben je danquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt, hoor. Die man heeft in een paar jaar tijd al een aantal honden verloren.
Ik kom daar niet zo heel vaak. Ik heb geen vaste wijk en word dus ingezet daar waar ze iemand nodig hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
brr..moedig van je dat je gewoon blijft bezorgen
dan is een hek na verloop van tijd toch goedkoperquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is echt, hoor. Die man heeft in een paar jaar tijd al een aantal honden verloren.
Blijkbaar nog steeds nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is een hek na verloop van tijd toch goedkoper
quote:
mag ik hier om lachen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik had net weer een typisch '-Miauw--ding'...
Dus ik sta met mijn gammele bankpasje te pinnen bij de AH en het lukte allemaal maar net met het scheurtje dat net onder de chip doorloopt. Bedacht me wel dat ik nu écht een andere pinpas moet aanvragen. Vervolgens wilde ik mijn OV-chipkaart opladen maar het apparaat liep vast, heul raar. Omdat het niet lukte om m'n OV-chip op te laden besloot ik maar geld te pinnen. Ik stak mijn pas erin en die heb ik vervolgens nooit meer terug gezien. Daarna wel de melding 'Deze automaat is buiten gebruik'![]()
Ik moest lopend naar mijn werk want mijn band is ook lek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |