SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.quote:
boh van die chemische haribo banaantjesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.
Ik had laatst vodka citroen ijsquote:
Tja, ze draaide zich om in de slaapkamer en hij was net achter der gaan liggen....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oi, arm hondje, die bijt echt niet zomaar
En arme mevrouw, maar die had kunnen uitkijken
mensen moeten niet praten over eten voor het op Isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst vodka citroen ijs. Was best lekker tot iemand zei dat het er uitzag als iets wat die ochtend uit z'n dick gekomen was.
t lampiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, ze draaide zich om in de slaapkamer en hij was net achter der gaan liggen....
zegt misschien meer over de "dick" dan het iksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst vodka citroen ijs. Was best lekker tot iemand zei dat het er uitzag als iets wat die ochtend uit z'n dick gekomen was.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee maar hij was zelf ook enorm van zijn stukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lampieis die verder niet stuk?
Been there, done that: nah.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
zegt misschien meer over de "dick" dan het iks
nou ja, dat danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.
du weisstquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrouwen met grote kwarktassen
ahw t prullie, die van ons kan ook n halve dag sip doen als je met n boze stem tegen haar praat. Laat staan met zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar hij was zelf ook enorm van zijn stuk
my milkshake brings all the boys to the yardquote:
Aerosmithquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Essje, LDG, Marijke, Me-Mo, Miauw, Molo, Rockknien, Samzz en Saisai. KSC harem is zo samen te stellen![]()
![]()
![]()
Tuk ze allen
Goed nummer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Essje, LDG, Marijke, Me-Mo, Miauw, Molo, Rockknien, Samzz en Saisai. KSC harem is zo samen te stellen![]()
![]()
![]()
Tuk ze allen
en billennnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
my milkshake brings all the boys to the yard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |