SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.quote:
boh van die chemische haribo banaantjesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.
Ik had laatst vodka citroen ijsquote:
Tja, ze draaide zich om in de slaapkamer en hij was net achter der gaan liggen....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oi, arm hondje, die bijt echt niet zomaar
En arme mevrouw, maar die had kunnen uitkijken
mensen moeten niet praten over eten voor het op Isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst vodka citroen ijs. Was best lekker tot iemand zei dat het er uitzag als iets wat die ochtend uit z'n dick gekomen was.
t lampiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, ze draaide zich om in de slaapkamer en hij was net achter der gaan liggen....
zegt misschien meer over de "dick" dan het iksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst vodka citroen ijs. Was best lekker tot iemand zei dat het er uitzag als iets wat die ochtend uit z'n dick gekomen was.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee maar hij was zelf ook enorm van zijn stukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lampieis die verder niet stuk?
Been there, done that: nah.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
zegt misschien meer over de "dick" dan het iks
nou ja, dat danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet niet of ik het echt bocht zou willen noemen maar het staat tot whisky als een snoepbanaantje tot een banaan.
du weisstquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrouwen met grote kwarktassen
ahw t prullie, die van ons kan ook n halve dag sip doen als je met n boze stem tegen haar praat. Laat staan met zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar hij was zelf ook enorm van zijn stuk
my milkshake brings all the boys to the yardquote:
Aerosmithquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Essje, LDG, Marijke, Me-Mo, Miauw, Molo, Rockknien, Samzz en Saisai. KSC harem is zo samen te stellen![]()
![]()
![]()
Tuk ze allen
Goed nummer.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Essje, LDG, Marijke, Me-Mo, Miauw, Molo, Rockknien, Samzz en Saisai. KSC harem is zo samen te stellen![]()
![]()
![]()
Tuk ze allen
en billennnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
my milkshake brings all the boys to the yard
lijkt me n vrij vermoeiende en Zeer aanwezige haremquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
![]()
![]()
Tuk ze allen
en dat is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel rock maar niet mijn favoriete band.
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me n vrij vermoeiende en Zeer aanwezige haremsterkte haha
quote:
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van geld. inclusief de zachte g van Nora Dalalquote:
ik hou niet zo van zoetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.Zo houd ik ze wel tevreden
vieze feederquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.Zo houd ik ze wel tevreden
Hoequote:
het gitaartje aan t begin denkquote:
uhuhquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van geld. inclusief de zachte g van Nora Dalal
Jij weet het misschien niet. Maar bij die dame die Doekoe inzingt (Nora Dalal, dus) heb ik in de klas gezetenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vies?Dat tweede zal ik nochontkennen noch bevestigen
Die stillquote:
*noteert*quote:
ja wist ik wel, ik heb een nutteloze feitenbrein en nou net dat heb ik onthouden van toen je dat een keer zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij weet het misschien niet. Maar bij die dame die Doekoe inzingt (Nora Dalal, dus) heb ik in de klas gezeten
die arme jongen is voor t leven getekend daarna.. Moet je dat nou wel doen mowwwloowwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Joosie te schoon is voor mij
Check die Carlton van The Fresh Prince links op dat plaatje dan.quote:
Is ook een soort opvoeding toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die arme jongen is voor t leven getekend daarna.. Moet je dat nou wel doen mowwwlooww
Ga je naar Dynamo dit jaar??quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn jas was met mij op een festival. Er werd gerookt op het festival. Mijn jas was in bed. Mijn bed ruikt naar rook. F e e s t.
Carlton na 300 gram crack door zijn neus en 6 aidshoertjes bedoel jequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check die Carlton van The Fresh Prince links op dat plaatje dan.
je jas was in bedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn jas was met mij op een festival. Er werd gerookt op het festival. Mijn jas was in bed. Mijn bed ruikt naar rook. F e e s t.
of ptss in de wordingquote:
dat heb ik dus echt nog nooit gedronkenquote:
Nee. Kwam erachter dat Dominator op dezelfde dag isquote:
denk niet dat EMDR therapie daarvoor werktquote:
Nu dubbel zo armquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb je erin geninjaedit. Dussss nog steeds arm?
dat is echt een aanraderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt nog nooit gedronken
ik denk dat niks werkt. Ja in een hoekje zitten huilen met een trommel chocoladekoekjes misschien...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
denk niet dat EMDR therapie daarvoor werkt
Oh dat sowieso! Maar nee, ik heb zeg maar overdag al m'n spullen op bed liggen. Als ik ga slapen gaat dit naar m'n bureaustoel. Volgende dag weer alles op bed. Je kent het welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je jas was in bed? Dat was vast n mooi feestje!
Okee, Jammer. Ik ga welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Kwam erachter dat Dominator op dezelfde dag is.
en laat die ruime 2 kilo koeken nu precies op zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat niks werkt. Ja in een hoekje zitten huilen met een trommel chocoladekoekjes misschien...
die studentenlevenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat sowieso! Maar nee, ik heb zeg maar overdag al m'n spullen op bed liggen. Als ik ga slapen gaat dit naar m'n bureaustoel. Volgende dag weer alles op bed. Je kent het wel. Toch
... Hoop ik
...
ik denk dat LDG altijd netjes alles op hangertjes doet, op kleur en grootte gesorteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat sowieso! Maar nee, ik heb zeg maar overdag al m'n spullen op bed liggen. Als ik ga slapen gaat dit naar m'n bureaustoel. Volgende dag weer alles op bed. Je kent het wel. Toch
... Hoop ik
...
Ik doe dat ook, maar het rek is volquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat LDG altijd netjes alles op hangertjes doet, op kleur en grootte gesorteerd
yeah laatste dag en dan lekker in de Zon chillen (en af en toe n beetje kotsen. Of is dat ondertussen over?)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
en laat die ruime 2 kilo koeken nu precies op zijn![]()
echt te bizar hoeveel mensen vandaag gevroten hebben(ik had van alles gebakken omdat morgen laatste werkdag en vandaag van meeste teams afscheid nemen)
ja sowiesoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat LDG altijd netjes alles op hangertjes doet, op kleur en grootte gesorteerd
Ik ben ook zo netjes hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, maar het rek is vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nee kotsen gaat full blown door helaaschquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yeah laatste dag en dan lekker in de Zon chillen (en af en toe n beetje kotsen. Of is dat ondertussen over?)
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben ook zo netjes hoorMensen zijn überhaupt niet gemaakt om netjes te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zelfs de meest erge OCD'ers die ik ken zijn met sommige spullen heftig rommelig
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Damn das wel pittig dan, gelukkig al ruim over de helft ondertussen, land in zichtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
nee kotsen gaat full blown door helaasch
Maar dat is wel het plan ja
Eerst week slapen en dan lekker verder kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Chaos in het hoofd, chaos in de kast/auto/badkamer ect
mijn zusje is wel zo netjes maar dat is dan ook gewoon een enge OCD autistquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen zijn überhaupt niet gemaakt om netjes te zijn. Zelfs de meest erge OCD'ers die ik ken zijn met sommige spullen heftig rommelig
.
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Chaos in het hoofd, chaos in de kast/auto/badkamer ect
33 weken al joh, dus gaat goed kommen jeweetzquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Damn das wel pittig dan, gelukkig al ruim over de helft ondertussen, land in zicht
* Molo deelt bekbuts uit aan LDGquote:
steeds als ik aan jouw baby denk zie ik n baby met n grijze pluk voor mequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
33 weken al joh, dus gaat goed kommen jeweetz
wat?quote:
Ook wel herkenbaar. Ook balen wanneer je een keer het geluk aan je zijde hebt...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo gewend aan chaos in mijn hoofd dat ik het niet fijn vind als het rustig is.
Oh dat heb ik echt nooit. Zelfs al doe ik niks, hoef ik niks en life is good.. Dan nog, fullspeed altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef RockNijnjtje het volgende:
Ik ben zo gewend aan chaos in mijn hoofd dat ik het niet fijn vind als het rustig is.
hahaha, nou ja, het zóu kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steeds als ik aan jouw baby denk zie ik n baby met n grijze pluk voor meslaat neeeergens op
een klap voor uwen harsesquote:
that would be weirdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |