Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt me n vrij vermoeiende en Zeer aanwezige haremsterkte haha
quote:
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van geld. inclusief de zachte g van Nora Dalalquote:
ik hou niet zo van zoetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.Zo houd ik ze wel tevreden
vieze feederquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste baksels voorschotelen.Zo houd ik ze wel tevreden
Hoequote:
het gitaartje aan t begin denkquote:
uhuhquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Doekoe iedereen houdt van geld. inclusief de zachte g van Nora Dalal
Jij weet het misschien niet. Maar bij die dame die Doekoe inzingt (Nora Dalal, dus) heb ik in de klas gezetenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vies?Dat tweede zal ik nochontkennen noch bevestigen
Die stillquote:
*noteert*quote:
ja wist ik wel, ik heb een nutteloze feitenbrein en nou net dat heb ik onthouden van toen je dat een keer zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij weet het misschien niet. Maar bij die dame die Doekoe inzingt (Nora Dalal, dus) heb ik in de klas gezeten
die arme jongen is voor t leven getekend daarna.. Moet je dat nou wel doen mowwwloowwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Joosie te schoon is voor mij
Check die Carlton van The Fresh Prince links op dat plaatje dan.quote:
Is ook een soort opvoeding toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die arme jongen is voor t leven getekend daarna.. Moet je dat nou wel doen mowwwlooww
Ga je naar Dynamo dit jaar??quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn jas was met mij op een festival. Er werd gerookt op het festival. Mijn jas was in bed. Mijn bed ruikt naar rook. F e e s t.
Carlton na 300 gram crack door zijn neus en 6 aidshoertjes bedoel jequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check die Carlton van The Fresh Prince links op dat plaatje dan.
je jas was in bedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn jas was met mij op een festival. Er werd gerookt op het festival. Mijn jas was in bed. Mijn bed ruikt naar rook. F e e s t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |