ach, je bent zo oud als dat je er uitziet hoe je je voeltquote:
Nou ik zou geen 21 meer willen zijn, tenzij met de kennis die ik nu heb.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt niet? Ik voel mij net 21 soms. Jonge god en zo.
Heerlijk hoor.
Na een nachtje gebrekkige slaap voel ik me net zo oud als Nelly Frijdaquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je bent zo oud als dat je er uitziet hoe je je voelt
leeft die nog?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik zou geen 21 meer willen zijn, tenzij met de kennis die ik nu heb.
[..]
Na een nachtje gebrekkige slaap voel ik me net zo oud als Nelly Frijda![]()
Maar ik word vaak jonger geschat dan ik ben, dus dat is best ok.
Tja misschien maar wel he.quote:
Ha, neequote:
Oh zo irritant! Ja zeker bellenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja misschien maar wel he.
[ afbeelding ]
Ik heb zeven van de bovenste besteld.
Nu vermoed ik dat ze er misschien net geen zeven hadden en ik kan wachten tot ze meer binnen hebben.
Ze hebben wel de slechtste foto gekozen trouwens. Niemand ziet er goed uit vanuit dat perspectief.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar jouw interesses lagen Gianni...
[ afbeelding ]
De andere foto die ik heb word je ook niet vrolijk van....quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben wel de slechtste foto gekozen trouwens. Niemand ziet er goed uit vanuit dat perspectief.
Nee, de benen wijd, bloemetjesjurk pose. Ik kan hem ff niet meer vinden.. vaag, dacht dat ik hem nog wel had staan bij imgur.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de benen wijd, bloemetjesjurk pose. Ik kan hem ff niet meer vinden.. vaag, dacht dat ik hem nog wel had staan bij imgur.
Die is uitgevonden door mijn beste vriendin in de jaren 90.quote:
dit gelooft niemandquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is uitgevonden door mijn beste vriendin in de jaren 90.
Echt
Is jouw vriendin Katrien Duckquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is uitgevonden door mijn beste vriendin in de jaren 90.
Echt
de wattes?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat mijn fourniturenkraam niet op de markt.
erg vervelend als dat gebeurt..quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat mijn fourniturenkraam niet op de markt.
De kraam waar je garen, bandjes, kantjes, naalden, knopen, etc. haalt.quote:
Het is waarquote:
Best welquote:
Ik schrok ook ff!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Jemig wist niet dat dat mens al zo bejaard was
wereldramp zul je bedoelenquote:
jemig echt zo'n oma term, niets voor zo'n jonkie als jijquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kraam waar je garen, bandjes, kantjes, naalden, knopen, etc. haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |