U bent familie van ene Murphy?quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik had net weer een typisch '-Miauw--ding'...
Dus ik sta met mijn gammele bankpasje te pinnen bij de AH en het lukte allemaal maar net met het scheurtje dat net onder de chip doorloopt. Bedacht me wel dat ik nu écht een andere pinpas moet aanvragen. Vervolgens wilde ik mijn OV-chipkaart opladen maar het apparaat liep vast, heul raar. Omdat het niet lukte om m'n OV-chip op te laden besloot ik maar geld te pinnen. Ik stak mijn pas erin en die heb ik vervolgens nooit meer terug gezien. Daarna wel de melding 'Deze automaat is buiten gebruik'![]()
Ik moest lopend naar mijn werk want mijn band is ook lek
Omdat er geen Murphy in zatquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De film Jacky Brown was niks trouwens...
ken ik niet.quote:
wij verschilden toch niet zo gek veel qua leeftijd?quote:
Hoe oud ben jij? Jij eerst!quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij verschilden toch niet zo gek veel qua leeftijd?
Ja, ik eet altijd gezond, dus ik ziek t wel uit. Ben sowieso flink verkouden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je al te laat mee.
Sowieso helpt dat soort zooi amper.
Weerstand weer omhoog krijgen werkt het snelst. Dus goede nachtrust en gezond voedsel.
Dus vrijdag pas?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
Grrr. Die ladegrepen zijn nog steeds niet verzonden. Voor 21:00 besteld volgende dag in huis m'n reet.
dat valt toch best meequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe het was om 33 te zijn
Ik zou ze nu alvast bellenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anybody's guess op het moment. Als ze vandaag niet verzonden worden maar eens even bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |