Zaterdagavond weer terug, 3 dagen dus nogquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer zit de vakantie er helaas weer op??
Miauw Murphyquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik had net weer een typisch '-Miauw--ding'...
Dus ik sta met mijn gammele bankpasje te pinnen bij de AH en het lukte allemaal maar net met het scheurtje dat net onder de chip doorloopt. Bedacht me wel dat ik nu écht een andere pinpas moet aanvragen. Vervolgens wilde ik mijn OV-chipkaart opladen maar het apparaat liep vast, heul raar. Omdat het niet lukte om m'n OV-chip op te laden besloot ik maar geld te pinnen. Ik stak mijn pas erin en die heb ik vervolgens nooit meer terug gezien. Daarna wel de melding 'Deze automaat is buiten gebruik'![]()
Ik moest lopend naar mijn werk want mijn band is ook lek
Jawel hoorquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik had net weer een typisch '-Miauw--ding'...
Dus ik sta met mijn gammele bankpasje te pinnen bij de AH en het lukte allemaal maar net met het scheurtje dat net onder de chip doorloopt. Bedacht me wel dat ik nu écht een andere pinpas moet aanvragen. Vervolgens wilde ik mijn OV-chipkaart opladen maar het apparaat liep vast, heul raar. Omdat het niet lukte om m'n OV-chip op te laden besloot ik maar geld te pinnen. Ik stak mijn pas erin en die heb ik vervolgens nooit meer terug gezien. Daarna wel de melding 'Deze automaat is buiten gebruik'![]()
Ik moest lopend naar mijn werk want mijn band is ook lek
geen idee eigenlijk nogquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Wat staat er op de planning vandaag?
Bedankt! En mooi dat het aan de betere hand is (har harquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Zkhh prima mevr crv gaat ook beter
Zwelling wat afgenomen linkerhand is "bruikbaar" maar moet nog helpen met douchen aankleden etc
De longen uit je lijf lopen en dat op je laatste dagquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:08 schreef Molo het volgende:
Iets doen?
Ik sta gewoon tot vijf uur volgepland met spreekuren draaien![]()
![]()
![]()
Daarna overdrachten schrijven, administratie afronden etc. Dus zal wel verrot zijn en bezorgpizza worden vanavond gok ik
En morgen de halve dag slapen en bbq bij vrienden, daar kijk ik wel ernstig naar uit
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Stukkie richting de bergen vanmiddag misschien
vast wel, maar of dat gezond is..quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik ergens pure cafeïne infuus krijgen?
volgens mij is het dan exit muissiequote:Op woensdag 4 mei 2016 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik ergens pure cafeïne infuus krijgen?
Zij kan anders prima ontvangen lijkt mijquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat wordt niet zoenen dit weekend..
En nog een paar dingen niet....
precies jouw laatste zin..... Daar zijn er helaas te verl vanquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. Is ook vervelend. Ik laat Boor ook niet overal loslopen. Op het strand, het bos en de polder wel. Verder loopt hij aan de lijn.
Een lange lijn heb ik ook, maar dat vind ik ondingen. Heb nu een rollijn (ook een onding, maar minder
) en dat werkt goed.
Boor is hetzelfde. Heel sociaal en alleen uit zelfverdediging agressief. Maar niet iedere hond is zo en dat is imo ook geen probleem, mits de baasjes ermee om kunnen gaan. En dat kan die mevrouw duidelijk niet.
Ik heb geen herpes aan m'n kut hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat wordt niet zoenen dit weekend..
En nog een paar dingen niet....
Morgen eens zovirax halen, kijken of dat helpt.quote:
Waarom gaan jullie er gelijk vanuit dat ik alles bedoel met die nog een paar dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen herpes aan m'n kut hoor.
Maar idd. Dat is wel bagger verder.
Dat zei ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen herpes aan m'n kut hoor.
Maar idd. Dat is wel bagger verder.
Ben je al te laat mee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen eens zovirax halen, kijken of dat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |