Oh manquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:08 schreef Molo het volgende:
Iets doen?
Ik sta gewoon tot vijf uur volgepland met spreekuren draaien![]()
![]()
![]()
Daarna overdrachten schrijven, administratie afronden etc. Dus zal wel verrot zijn en bezorgpizza worden vanavond gok ik
En morgen de halve dag slapen en bbq bij vrienden, daar kijk ik wel ernstig naar uit
Toch best heftigquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Zkhh prima mevr crv gaat ook beter
Zwelling wat afgenomen linkerhand is "bruikbaar" maar moet nog helpen met douchen aankleden etc
Gelukkig heel leuk werk en toffe collega's, dat scheeltquote:
nee iddquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ruk zeg... hopen dat ze dat snel zelf weer kan, lijkt me voor beide geen pretje zo
ach eerst 2 dagen is het rotstquote:
euh watquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:28 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Terrorsenner een trap onder z'n hol gegeven, kutbeest.
Morgen lekker vrij.
die combo lijkt me eerder ranzigquote:
Southern Comfort kan overal inquote:
ooh eens southern is lekker, maar lang niet overal inquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Southern Comfort kan overal in![]()
Van de week nog smoothies gemaakt met een scheut van die deliciousness.
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.quote:
Werd tijd. Goed bezig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.
Vanmorgen was Boor tijdens zijn ochtendwandeling (Boor liep netjes aan de lijn) het haasje. Vrouw pakte de hond vast maar die trok zich los en begon naar Boor te happen. Dus ik heb heel hard schreeuwend die hond een schop verkocht en de vrouw gezegd dat ze misschien eens op cursus moet.
Kutbeest.
ja begrijpelijk alleen eerder kutbazin dan hond, opvoeden etc en had je haar hard in der kut moeten schoppenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.
Vanmorgen was Boor tijdens zijn ochtendwandeling (Boor liep netjes aan de lijn) het haasje. Vrouw pakte de hond vast maar die trok zich los en begon naar Boor te happen. Dus ik heb heel hard schreeuwend die hond een schop verkocht en de vrouw gezegd dat ze misschien eens op cursus moet.
Kutbeest.
Helemaal nooit geprobeerd, ik drink normaal gewoon whisky maar voor southern maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh eens southern is lekker, maar lang niet overal in
er zijn tegenwoordig wel heel veel whisky/honing likeuren bijgekomen dat is
lochan ora is voor de nummer 1 whiksy likeurquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal nooit geprobeerd, ik drink normaal gewoon whisky maar voor southern maak ik een uitzondering
Terwijl die hond in de mijne hapt? Don't think so. Die hond heeft een schop gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja begrijpelijk alleen eerder kutbazin dan hond, opvoeden etc en had je haar hard in der kut moeten schoppen
begrijpelijk zeg ik toch , ik vind alleen dat zij de schop in principe verdiendquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl die hond in de mijne hapt? Don't think so. Die hond heeft een schop gehad.
Die hond ook. Een normale sociale hond grijpt geen andere honden. En het kan goed zijn dat zij de hond niet van jongs af aan heeft en dat de hond dat gedrag al vertoonde.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
begrijpelijk zeg ik toch , ik vind alleen dat zij de schop in principe verdiend
in het vorige dorp waar ik woonde idem en op plekken waar we wandelen met zkh ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kutbeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Misschien ook maar eens scoren, ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
lochan ora is voor de nummer 1 whiksy likeur
ik begin langzaam door miijn collectie single malts heen te raken nu
Ik ben heel vergevingsgezind, ik heb zelf een herplaatser dus ik weet dat t niet allemaal altijd koek en ei is, daarnaast, hond, luistert niet altijd perfect. Geen probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
in het vorige dorp waar ik woonde idem en op plekken waar we wandelen met zkh ook
Nu is ook regelmatig rambo erbij, dat helpt dan wel
Ik loop tegenwoordigbewust met een wandelstok
Heb er dus al eens 1 verrot geslagen op een herder
Kan dat soort mensen wel neerknuppelen. Altijd is het kommentaar "hij doet niks" .... Yeah right
een mens moet toch standaard altijd 8 single malts op voorraad hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens scoren, ben benieuwd.
Ik heb nog een fles Craigellachie en fles Bowmore, dan zijn de mijne ook op
nee er zijn leukere manieren om de dag te beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hond ook. Een normale sociale hond grijpt geen andere honden. En het kan goed zijn dat zij de hond niet van jongs af aan heeft en dat de hond dat gedrag al vertoonde.
Doet er verder niet toe. Was geen leuk begin van de morgen.
Is bij mij een beetje net als chips, gewoon beter niet in huis hebben dan gaat het ook niet op.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mens moet toch standaard altijd 8 single malts op voorraad hebben?
rum en wodka heb ik ook in huis. maar rum drink ik meestal alleen in de zomer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is bij mij een beetje net als chips, gewoon beter niet in huis hebben dan gaat het ook niet op.
Mijn drankvoorraad is bescheiden, Southern Comfort, Rum, Wodka en twee single malts
ik had er vaak een stuk of 20, nu is dit over en bijna opquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mens moet toch standaard altijd 8 single malts op voorraad hebben?
Mooi spul wel, maar inderdaad, zo goed als opquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vaak een stuk of 20, nu is dit over en bijna op![]()
[ afbeelding ]
het eind is in zichtquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vaak een stuk of 20, nu is dit over en bijna op![]()
[ afbeelding ]
rum en wodka is sowieso meestal voor in de mix. Screwdrivers in de zomerquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rum en wodka heb ik ook in huis. maar rum drink ik meestal alleen in de zomer.
en dan vaak in de mix..
de tamdhu en longmorn zijn echtquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi spul wel, maar inderdaad, zo goed als op
I guess soquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee er zijn leukere manieren om de dag te beginnen
studeer je voor donald duck, met al die pech die je aantrekt de laatste tijd
ik heb nu zo'n fles wodka met zo'n grasspriet erin. die is niet echt geschikt om te mixen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
rum en wodka is sowieso meestal voor in de mix. Screwdrivers in de zomer![]()
En heb meestal ook nog bourbon in de zomer voor whiskey sours
waar ik het over heb zijn ook vaak zoals ze hier noemen hoffhondenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben heel vergevingsgezind, ik heb zelf een herplaatser dus ik weet dat t niet allemaal altijd koek en ei is, daarnaast, hond, luistert niet altijd perfect. Geen probleem.
Maar deze hond valt al járen andere honden aan. Ik snap niet dat je zoiets los laat lopen.
Ik snap het. Is ook vervelend. Ik laat Boor ook niet overal loslopen. Op het strand, het bos en de polder wel. Verder loopt hij aan de lijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:40 schreef crv het volgende:
[..]
waar ik het over heb zijn ook vaak zoals ze hier noemen hoffhonden
Ik loop met joey altijd aan een lange lijn zodat ik hem bij me kan halen. Op het moment dat er andee honden zijn luisteren ze niet meer
En joey is vriendelijk naar andere toe ook mannetjes totdat de ander agressief verdrag vertoont dan wordt ie ook aggressief en wij kunnen het er weer uit trainnen
de honden van david hasselhoffquote:
Erfhonden vermoed ik.quote:
ja beter, straks zijn het honden van koninklijke bloede of dergelijkquote:
Ah zo. Maar juist die moeten goed opgevoed zijn. Anders zijn ze ronduit gevaarlijk.quote:
Ja, ik ook. Daarom fiets ik een bepaalde route niet meer. Die border valt zonder blozen m'n hond aan, achtervolgt auto's en fietsers. Is gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Voxs het volgende:
Zo'n hekel aan als je langs fietst en zo'n hond achtervolgt je.
Snap niet dat mensen hun hond niet op hun erf houden dan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom fiets ik een bepaalde route niet meer. Die border valt zonder blozen m'n hond aan, achtervolgt auto's en fietsers. Is gewoon gevaarlijk.
Dan moet je je erf afsluiten en dat kost meer geld dan eens in de zoveel jaar een nieuwe hond kopen omdat de andere is doodgeredenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen hun hond niet op hun erf houden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |