yepquote:
Dat is ruk zeg... hopen dat ze dat snel zelf weer kan, lijkt me voor beide geen pretje zoquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Zkhh prima mevr crv gaat ook beter
Zwelling wat afgenomen linkerhand is "bruikbaar" maar moet nog helpen met douchen aankleden etc
Oh manquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:08 schreef Molo het volgende:
Iets doen?
Ik sta gewoon tot vijf uur volgepland met spreekuren draaien![]()
![]()
![]()
Daarna overdrachten schrijven, administratie afronden etc. Dus zal wel verrot zijn en bezorgpizza worden vanavond gok ik
En morgen de halve dag slapen en bbq bij vrienden, daar kijk ik wel ernstig naar uit
Toch best heftigquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:07 schreef crv het volgende:
[..]
Veel plezier dan
Zkhh prima mevr crv gaat ook beter
Zwelling wat afgenomen linkerhand is "bruikbaar" maar moet nog helpen met douchen aankleden etc
Gelukkig heel leuk werk en toffe collega's, dat scheeltquote:
nee iddquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ruk zeg... hopen dat ze dat snel zelf weer kan, lijkt me voor beide geen pretje zo
ach eerst 2 dagen is het rotstquote:
euh watquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:28 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Terrorsenner een trap onder z'n hol gegeven, kutbeest.
Morgen lekker vrij.
die combo lijkt me eerder ranzigquote:
Southern Comfort kan overal inquote:
ooh eens southern is lekker, maar lang niet overal inquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Southern Comfort kan overal in![]()
Van de week nog smoothies gemaakt met een scheut van die deliciousness.
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.quote:
Werd tijd. Goed bezig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.
Vanmorgen was Boor tijdens zijn ochtendwandeling (Boor liep netjes aan de lijn) het haasje. Vrouw pakte de hond vast maar die trok zich los en begon naar Boor te happen. Dus ik heb heel hard schreeuwend die hond een schop verkocht en de vrouw gezegd dat ze misschien eens op cursus moet.
Kutbeest.
ja begrijpelijk alleen eerder kutbazin dan hond, opvoeden etc en had je haar hard in der kut moeten schoppenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een Berner Sennen die geen kans ongemoeid laat andere honden aan te vallen. De eigenaresse weet dat, maar laat 'm toch loslopen.
Vanmorgen was Boor tijdens zijn ochtendwandeling (Boor liep netjes aan de lijn) het haasje. Vrouw pakte de hond vast maar die trok zich los en begon naar Boor te happen. Dus ik heb heel hard schreeuwend die hond een schop verkocht en de vrouw gezegd dat ze misschien eens op cursus moet.
Kutbeest.
Helemaal nooit geprobeerd, ik drink normaal gewoon whisky maar voor southern maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh eens southern is lekker, maar lang niet overal in
er zijn tegenwoordig wel heel veel whisky/honing likeuren bijgekomen dat is
lochan ora is voor de nummer 1 whiksy likeurquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal nooit geprobeerd, ik drink normaal gewoon whisky maar voor southern maak ik een uitzondering
Terwijl die hond in de mijne hapt? Don't think so. Die hond heeft een schop gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja begrijpelijk alleen eerder kutbazin dan hond, opvoeden etc en had je haar hard in der kut moeten schoppen
begrijpelijk zeg ik toch , ik vind alleen dat zij de schop in principe verdiendquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl die hond in de mijne hapt? Don't think so. Die hond heeft een schop gehad.
Die hond ook. Een normale sociale hond grijpt geen andere honden. En het kan goed zijn dat zij de hond niet van jongs af aan heeft en dat de hond dat gedrag al vertoonde.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
begrijpelijk zeg ik toch , ik vind alleen dat zij de schop in principe verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |