steeds als ik aan jouw baby denk zie ik n baby met n grijze pluk voor mequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
33 weken al joh, dus gaat goed kommen jeweetz
wat?quote:
Ook wel herkenbaar. Ook balen wanneer je een keer het geluk aan je zijde hebt...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo gewend aan chaos in mijn hoofd dat ik het niet fijn vind als het rustig is.
Oh dat heb ik echt nooit. Zelfs al doe ik niks, hoef ik niks en life is good.. Dan nog, fullspeed altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef RockNijnjtje het volgende:
Ik ben zo gewend aan chaos in mijn hoofd dat ik het niet fijn vind als het rustig is.
hahaha, nou ja, het zóu kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steeds als ik aan jouw baby denk zie ik n baby met n grijze pluk voor meslaat neeeergens op
een klap voor uwen harsesquote:
that would be weirdquote:
oh nou lekker danquote:
Dat nummerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef Molo het volgende:
Koos vraagt echt vrijwel direct of die ooraids uit mag
dat zou dan wel weer mooi passend zijnquote:
* Molo lebbert gezicht dan maar af om goed te makenquote:
gemis in je opvoedingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt nog nooit gedronken
nope zitten nog met z'n 4 en bij een show. Pas 22:08 hierquote:
en jij hebt geskipt, good for youquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope zitten nog met z'n 4 en bij een show. Pas 22:08 hier
met van die schaafplekken op je bipsquote:
Nope. Dingen doen.quote:
dingen doen? Whyyyyyy????quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Dingen doen.
Teruglezen.
Concluderen dat Joosie mij blijkbaar al aan een sjeik beloofd heeft.
dat is nog knap lastig voor normale prijs en in mijn maat en zulksquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Molo zoekt.
Aflevering 55 part II. Zwangerschapsbruiloftsjurk
Ik bedoel dan ook BBC kookbakkers en Star Trek kijken en poezen knuffelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
dingen doen? Whyyyyyy????
Je hebt vakantie gek mens!
ah dan is het goed, ik dacht aan administratie ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook BBC kookbakkers en Star Trek kijken en poezen knuffelen
Dat had ik vandaag eigk moeten doenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ah dan is het goed, ik dacht aan administratie ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |