Hij trad laatst op in Deurningen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende: Braddie zou Zanger Rinus achterna moeten gaan, overdag werken in sociale werkplaats, avonds piano tokkelen en bakken met geld verdienen
allemaal gezellige mensen op feestjesquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
haal die straight edge zooi maar weg
ja en intussen wel volpompen met transvetquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
allemaal gezellige mensen op feestjes
wordt je daar transgender van?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en intussen wel volpompen met transvet
Gedumpt bij asiel?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Myrr het volgende:
Kan wel zeggen dat na drie dagen mijn kater eindelijk weg is.
Naar asiel gebracht? hahaha wat een hilariteit weerquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Myrr het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naar asiel gebracht? hahaha wat een hilariteit weer
hey oberquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:51 schreef Myrr het volgende:
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou jij nu nog lsd doen wch? Zelfs paddo's is voor mij alweer jaren geleden.
Ja, maar zit alweer aan de koffie. Ik ga ff inlinen de brug over naar m'n broer, bakkie koffie, jointje en weer terug.quote:
haha ja okquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd m'n vriendin heeft kaartjes gekocht voor red bull culture clash ofzo EN MR POLSKA KOOOMT lekker sneuvelen
reken je dp al tot je directe vriendenkring? wat liefquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemik moet ini ieder geval vaak heel hard lachen met hem (vriend van vrienden dit dat, komt niet thuis bij mij... geen angst)
Je eerste goede post in deze SCquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een nobuddie, niet serieus te nemen.
Ok cool.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb sinds kort weer een dealer in mijn directe vriendenkring en ik denk erover, samen met hemik moet ini ieder geval vaak heel hard lachen met hem (vriend van vrienden dit dat, komt niet thuis bij mij... geen angst)
Polska wat een heldquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd m'n vriendin heeft kaartjes gekocht voor red bull culture clash ofzo EN MR POLSKA KOOOMT lekker sneuvelen
Inlinen onder invloedquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar zit alweer aan de koffie. Ik ga ff inlinen de brug over naar m'n broer, bakkie koffie, jointje en weer terug.
Tweede goede post alquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, ik had je hoog zitten.
Extreem viesjekkyquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet eens wie mister Polska is, dus je hebt gelijk
Ooo ook bij mdma?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
KatersFlinke hoeveelheid water voor het slapengaan en je hebt bijna nergens last van.
Jadaag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
KatersFlinke hoeveelheid water voor het slapengaan en je hebt bijna nergens last van.
precies ditquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
Als je echt genoeg hebt gedronken, dan denk je niet eens meer aan water drinken voor het slapengaan
mijn catwalk wordt met elk shotje beterquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel tequila shotjes kunnen jullie drinken terwijl je nog steeds prima catwalk kunt doen
Dp?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lekker cruisen racen. Muziekje erbij...quote:
Liar liar pants on fayahquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn catwalk wordt met elk shotje beter
Ik kots als ik tequila ruikquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel tequila shotjes kunnen jullie drinken terwijl je nog steeds prima catwalk kunt doen
1,5quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
25quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Pff dan ben ik pas om 6 uur in roffa na een fucking treinreis van 3 uurquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je maar eens komen kijken, 13 mei shotjes bar roffa.
Ik had jou wel als tequilachick ingeschatquote:
3quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen behalve Krio of MMGquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar jij kan dan ook iedereen 1vs1 aan.
aanstellerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pff dan ben ik pas om 6 uur in roffa na een fucking treinreis van 3 uur
[..]
Ik had jou wel als tequilachick ingeschat
Ben een keer niet normaal ziek geweest van tequilaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pff dan ben ik pas om 6 uur in roffa na een fucking treinreis van 3 uur
[..]
Ik had jou wel als tequilachick ingeschat
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker cruisen racen. Muziekje erbij...
Maar ook: Helm, polsbescherming en handschoenen, reflectie aan m'n polsen, rood lichtje achter, wit voor. Ik zit wel tussen ander verkeer enzo.
Ligt aan de lengte van de catwalk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik na een paar uurtjes slaap met zo'n droge brandende bek wakker word denk ik nergens anders meer aan en giet ik zo 1,5 liter water naar binnen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
Als je echt genoeg hebt gedronken, dan denk je niet eens meer aan water drinken voor het slapengaan
dat heb ik met jägermeister gehad, nu moet ik dat ook niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben een keer niet normaal ziek geweest van tequila
Gevaarlijk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik na een paar uurtjes slaap met zo'n droge brandende bek wakker word denk ik nergens anders meer aan en giet ik zo 1,5 liter water naar binnen.
Jij negeert mij. Kut!quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik na een paar uurtjes slaap met zo'n droge brandende bek wakker word denk ik nergens anders meer aan en giet ik zo 1,5 liter water naar binnen.
ik ken iemand die is overleden van tequilaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hahah godver, cakewalkquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan de lengte van de catwalk.
In de Cakewalk wordt het pas een uitdaging.
haha gvdquote:
Hoeveel had je wel niet opquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat een watjes, of niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo weing shotjes en dan al niet meer de catwalk kunnen man man man
Ja oke ik kan ook maar zeer weinig.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet ik even met haar overleggen. Sommige users hebben een soort natuurlijke veiligheid om zich heen hangen, bij jou twijfel ik nog een beetje.
Wut?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je wilt toch nog een cactus proberen?
Waar was je afgelopen kingsavond in Grunn?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo weing shotjes en dan al niet meer de catwalk kunnen man man man
Ja oke ik kan ook maar zeer weinig.
Hard2get riedeltje..quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Klik dan op die quote gaat over Ash en Pax.
Overal en nergens en jijquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen kingsavond in Grunn?
ze zoeken nog wat kwaliteit in vbl scquote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat jij door je chronische alcoholmisbruik nou meer op kunt is niet stoer heur ;sss
waar was jij afgelopen Kingsavond in grunn?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je wilt toch nog een cactus proberen?
Vanuit het raampje naar buiten lurken naar de koukleumende menschen terwijl ik lekker warm binnenzat in de drie hihahoquote:
over jezelf in derde persoon pratenquote:
Was toch kneiterdruk in driequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vanuit het raampje naar buiten lurken naar de koukleumende menschen terwijl ik lekker warm binnenzat in de drie hihaho
Wij waren daar toch al vroeg skkl, de jongens wilden voetbal kijken dus wij hadden al de goede plekken ingepiktquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was toch kneiterdruk in drieGa toch niet in rij staan daar
Wat noem je me sukkel, debielquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij waren daar toch al vroeg skkl, de jongens wilden voetbal kijken dus wij hadden al de goede plekken ingepikt
Beetje bouteh neuhquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, niks mis mee toch?
Denk niet dat Ash echt travo is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet een travestiet zoals jij
Pax wil dat Ash een cactus in zijn reet steekt zodat hij zich weer met zijn vriendje kan bezig houden.quote:
De drie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Serieus, wel echt vieslange rij bij de drie. Ik zou dan allang ergens anders gegaan zijn, je gaat toch niet een kwartier lang wachten in een rij om naar binnen te mogen waar al geen plek meer te vinden is
Come at me dikkiequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat noem je me sukkel, debiel
Ha ha de onwetendheidquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
9565636346346e kut post van je.
Anders zijn je nagels bruin jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hopen dat het toilet papier dik genoeg is.
Why, ik vind het wel leuk, maar komt denk ik meer doordat ik al die mensen daar al ken en sfeer is gewelllldugquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kuttent is dat man, echt overschat.
haar toch niet afgeknipt??quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben stiekem latina drm temperament hihihi ;s
Wat is er met cactusen vandaag H net ook al.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Pax wil dat Ash een cactus in zijn reet steekt zodat hij zich weer met zijn vriendje kan bezig houden.
plekken hebben in de clubquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij waren daar toch al vroeg skkl, de jongens wilden voetbal kijken dus wij hadden al de goede plekken ingepikt
hihihihihihihihi ;squote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben stiekem latina drm temperament hihihi ;s
Kan je weer gaan schrobben, bah.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders zijn je nagels bruin ja
826 subscribersquote:
Waarom kunnen jullie hem altijd zo goed nadoen? Kan nooit zelf een debiel grapje bedenken wat voor tongpost door zou kunnen.quote:
Beter goed gejat dan.....quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie hem altijd zo goed nadoen? Kan nooit zelf een debiel grapje bedenken wat voor tongpost door zou kunnen.
kom anders hier even een muziekje luisterenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
Nou mijn buren hebben weer een muziekje opgezet
boos? haha, jij denkt altijd maar die kaart te kunnen spelen he. nou mooi niet!quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Ook dikkerds kunnen vanuit hun heupen stoten ipv middenrif.quote:
denk dat opso niet veel positiviteit uitstraalt verder hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he, niet zulke aura hebben dat iedereen opzij gaat
Waar woon jijquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
Nou mijn buren hebben weer een muziekje opgezet
Beter 9e en shooters en daarna subsonicquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why, ik vind het wel leuk, maar komt denk ik meer doordat ik al die mensen daar al ken en sfeer is gewelllldug
hoezo dansvloer? gewoon op de bar toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dansvloertje murderen en rondjes lopen
Ja met jouw auschwitz lichaam zou iedereen plek voor jou maken, bang om jou te breken ;squote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Negeer mij eens niet, pindaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie hem altijd zo goed nadoen? Kan nooit zelf een debiel grapje bedenken wat voor tongpost door zou kunnen.
Subsonic bestaat toch niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter 9e en shooters en daarna subsonic
"ik vind pranks na aids het kutste wat er is op deze planeet"quote:
Ik ga altijd met vieze ongewassen bruine nagels eurokok stylo m`n gehakt rullenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik peuter eerst mijn neus en dan lik ik het af
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook dikkerds kunnen vanuit hun heupen stoten ipv middenrif.
oceans 40-45 kom ik graagquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter 9e en shooters en daarna subsonic
Nog nooit zoveel minkudo's en haat jegens Quid gezien in een filmpjequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Dumpert beetje de MauriGod voor schut willen zetten maar het werkt eerder averechts omdat hij (te dom is en) het sportief opneemt.
Jij hebt vast geen 5 sterren restaurant?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga altijd met vieze ongewassen bruine nagels eurokok stylo m`n gehakt rullen
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Stop met quoten zonder eigen reactie gvd
Ik las ergens dat subsonic gesloten is maar het gaat fuseren met een andere club, dus het komt soort van terugquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh echt? wat kut, ging ik vroegah vet vaak heen
Ook top, er was vroeger nog een andere club schuin tegenover kokomo maar die is er nu ook al niet meer.quote:
Het is maar 1 ster hoor ;s;s;s;s;squote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen 5 sterren restaurant?
Daarom. Mauri is gewoon serieus met zijn business. Eindelijk een doel in zijn leven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Dumpert beetje de MauriGod voor schut willen zetten maar het werkt eerder averechts omdat hij (te dom is en) het sportief opneemt.
Kijk met jou kan ik praten.quote:
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Stop met quoten zonder eigen reactie gvd
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
wat kom je haten dan op de boiiiquote:
Hou op over de toekomstquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een verstandige meid die ver gaat komen
Oh reacties niet gezien, ben ff half uurtje nachtkanonnen op repeat draaienquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel minkudo's en haat jegens Quid gezien in een filmpje![]()
beste keuze van de dagquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh reacties niet gezien, ben ff half uurtje nachtkanonnen op repeat draaien
microbiologie klinkt wel stoerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou op over de toekomst![]()
Klinkt genetica leuker of microbiologie?
Een hoop gezeik over dat ze daar geen aandacht aan hadden moeten geven, en dat ze net zo goed op weg waren na het vorige item over die knappe politievrouw, en dat ze nu een podium geven aan mongolen met kut pranks door ze te gaan bezoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh reacties niet gezien, ben ff half uurtje nachtkanonnen op repeat draaien
Maar genetica is de toekomstquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
microbiologie klinkt wel stoer
Kwam Noel ooit eens mee ten tijde van jouw transgenderperiodequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat is er met cactusen vandaag H net ook al.
Pathologie lijkt me echt chill, mag ik dan een keer mee lijken checken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet dus over een maand ofzo keuze maken, ik mag kiezen tussen pathologie, microbiologie, klinische chemie en genetica. KC doe ik echt niet, zo saai. Maar ik kan niet kiezen tussen die andere drie ;s
je mag misschien ook wel als lijk dienenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pathologie lijkt me echt chill, mag ik dan een keer mee lijken checken?
Ha ha ha ga doorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Je doodsverwensing was over de grens, een dag ban.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef Matip het volgende:
[..]
je mag misschien ook wel als lijk dienen
Ziekteleer natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet dus over een maand ofzo keuze maken, ik mag kiezen tussen pathologie, microbiologie, klinische chemie en genetica. KC doe ik echt niet, zo saai. Maar ik kan niet kiezen tussen die andere drie ;s
Snijden is wel leuk ja, maar kleuringsproces en dat beoordelen lijkt mij na een tijdje heel saai te worden als je dat continu doet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pathologie lijkt me echt chill, mag ik dan een keer mee lijken checken?
dit als doodsverwensing zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doodsverwensing was over de grens, een dag ban.
Ik ben dus bang dat genetica (lees:bioinformatica) te moeilijk voor mij is want ik ben niet zo goed met computersquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kies je voor de toekomst
Dat zou ik wel eens willen testen, zou kunnen maar dan moet ik het wel een keer gezien hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snijden is wel leuk ja, maar kleuringsproces en dat beoordelen lijkt mij na een tijdje heel saai te worden als je dat continu doet.
Jij gaat echt wel KO als je necrotisch weefsel ziet
Je kunt alles lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat genetica (lees:bioinformatica) te moeilijk voor mij is want ik ben niet zo goed met computers
Atechnisch haha ifim
WCH brengt ook thuisbezoeken om jonge vrouwen wat extra bij te spijkeren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat genetica (lees:bioinformatica) te moeilijk voor mij is want ik ben niet zo goed met computers
Atechnisch haha ifim
ja true, het gaat dan waarschijnlijk niet zo makkelijk en snel als bij de andere vakken, maar boeieuuuquote:
Je moet kiezen wat je het leukst vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik pathologie en genetica kies en keihard ga janken als genetica te moeilijk wordt. Maar hey als al die andere mensen het ook kunnen, dan zou ik dat ook wel moeten ;s
Beste raadquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Je moet kiezen wat je het leukst vindt.
Komt goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true, het gaat dan waarschijnlijk niet zo makkelijk en snel als bij de andere vakken, maar boeieuuu
Ff serieus, kan jij mij niet toegang verschaffen tot de snijkamer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true, het gaat dan waarschijnlijk niet zo makkelijk en snel als bij de andere vakken, maar boeieuuu
Nicequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog met Remqo op Bourne lopen geilen.
Doet niequote:
Ohai. Genmodificatie wordt wel een interessant iets denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat ik leuk vind gaat waarschijnlijk in toekomst allemaal geautomatiseerd worden. Genetica is booming, want je kunt gewoon genoom van een mens sequencen, kijken wat voor een ziekte zij (waarschijnlijk) op een latere leeftijd gaan krijgen en uiting van ziekte voorkomen ipv het te behandelen met medicijnen en weet ik veel watquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Je moet kiezen wat je het leukst vindt.
Lekker overpopulatie creërenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat ik leuk vind gaat waarschijnlijk in toekomst allemaal geautomatiseerd worden. Genetica is booming, want je kunt gewoon genoom van een mens sequencen, kijken wat voor een ziekte zij (waarschijnlijk) op een latere leeftijd gaan krijgen en uiting van ziekte voorkomen ipv het te behandelen met medicijnen en weet ik veel wat
Jezus vent zo moeilijk is dat niet bel het AMC en vraag naar Frits voor een rondleidingquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff serieus, kan jij mij niet toegang verschaffen tot de snijkamer?
Er is meestal wel een wachtlijst, maar soms heb je open snijkamerdagen, daar kan je gewoon naartoe zonder problemenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff serieus, kan jij mij niet toegang verschaffen tot de snijkamer?
Oh dat ga ik een keer doen, lijkt me fucking chill. Mag je dan ook zelf snijden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is meestal wel een wachtlijst, maar soms heb je open snijkamerdagen, daar kan je gewoon naartoe zonder problemen
het is wel echt het juiste linkje hoorquote:
Lekker SNPs opsporenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohai. Genmodificatie wordt wel een interessant iets denk ik.
Lijkt me gezelligquote:Op
vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is meestal wel een wachtlijst, maar soms heb je open snijkamerdagen, daar kan je gewoon naartoe zonder problemen
nee, alleen kijken en soms voelen, met handschoen aan hequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat ga ik een keer doen, lijkt me fucking chill. Mag je dan ook zelf snijden?
Ohemgee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou dan weten wij het ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:29 schreef Matip het volgende:
[..]
het is wel echt het juiste linkje hoor
Ghehehe ben jij daar dus binnenkort te vindenquote:
Ik zou echt trouwen met mijn date als hij mij meeneemt naar snijkamerquote:
Oh dat is ook wel leuk denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee, alleen kijken en soms voelen, met handschoen aan he
Hey brugpieperquote:
Ik zou sowieso naar een FOK!meet gaanquote:
Dan is het wachten tot de eerste knapt en de operatiekamer binnenstormt om de artsen neer te steken ;s vragen om problemen ditquote:
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehehe ben jij daar dus binnenkort te vinden?
[..]
Ik zou echt trouwen met mijn date als hij mij meeneemt naar snijkamer
quote:
hmm...quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
In zomer toch, na moederdag is iig vaderdagquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Wanneer is vaderdag? Vind dit wel een leuk vaderdagcadeau. Hij haat operatie shit op tv.
We laten Stimo gewoon thuis.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot de eerste knapt en de operatiekamer binnenstormt om de artsen neer te steken ;s vragen om problemen dit
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehehe ben jij daar dus binnenkort te vinden?
[..]
Waarom niet met jimmy, echt racistisch jijquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga trouwen met ober en onze huwelijksceremonie vindt plaats in snijkamer
Oh snap pewpew krakakakaquote:
Ik ga niet met gingers naar een snijkamer, dat brengt ongeluk ;squote:
Boeien, wil jij samen met Dqod onze getuigen zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet met jimmy, echt racistisch jij
Tuurlijk bbyquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga niet met gingers naar een snijkamer, dat brengt ongeluk ;s
[..]
Boeien, wil jij samen met Dqod onze getuigen zijn?
Ik neem jou mee naar Diemen-Zuidquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:36 schreef Matip het volgende:
laten we vooral tetou niet vergeten thuis te laten
Laatste keer kwam je ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zou sowieso naar een FOK!meet gaan
goeeed, ik ga bijna op vakantieeequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoihoe is de leef.
En moest dat even googlen hoor, ben niet thuis in medische afkortingen.
Jij kijkt zeker ook graag naar de filmpjes van dr pimple popperquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:37 schreef Myrr het volgende:
Maar ff. Ik wil mensen gesneden zien worden. Nemen ze ook operaties op als je dat vraagt? Was vorige keer niet in me opgekomen, maar dat lijkt me wel echt heerlijk om terug te zien.
Je kunt wel vanuit raampje naar binnen kijken maar geen idee of je het echt mag bijwonenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:37 schreef Myrr het volgende:
Maar ff. Ik wil mensen gesneden zien worden. Nemen ze ook operaties op als je dat vraagt? Was vorige keer niet in me opgekomen, maar dat lijkt me wel echt heerlijk om terug te zien.
Sorry mijn kat schrok van het liedje I took a pill in Ibiza wat op tv kwamquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:38 schreef HPLC het volgende:
Jammer dat Opsonisatie mijn opmerking negeert, dit zal ik onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |