Je doodsverwensing was over de grens, een dag ban.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef Matip het volgende:
[..]
je mag misschien ook wel als lijk dienen
Ziekteleer natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet dus over een maand ofzo keuze maken, ik mag kiezen tussen pathologie, microbiologie, klinische chemie en genetica. KC doe ik echt niet, zo saai. Maar ik kan niet kiezen tussen die andere drie ;s
Snijden is wel leuk ja, maar kleuringsproces en dat beoordelen lijkt mij na een tijdje heel saai te worden als je dat continu doet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pathologie lijkt me echt chill, mag ik dan een keer mee lijken checken?
dit als doodsverwensing zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doodsverwensing was over de grens, een dag ban.
Ik ben dus bang dat genetica (lees:bioinformatica) te moeilijk voor mij is want ik ben niet zo goed met computersquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kies je voor de toekomst
Dat zou ik wel eens willen testen, zou kunnen maar dan moet ik het wel een keer gezien hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snijden is wel leuk ja, maar kleuringsproces en dat beoordelen lijkt mij na een tijdje heel saai te worden als je dat continu doet.
Jij gaat echt wel KO als je necrotisch weefsel ziet
Je kunt alles lerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat genetica (lees:bioinformatica) te moeilijk voor mij is want ik ben niet zo goed met computers
Atechnisch haha ifim
WCH brengt ook thuisbezoeken om jonge vrouwen wat extra bij te spijkeren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat genetica (lees:bioinformatica) te moeilijk voor mij is want ik ben niet zo goed met computers
Atechnisch haha ifim
ja true, het gaat dan waarschijnlijk niet zo makkelijk en snel als bij de andere vakken, maar boeieuuuquote:
Je moet kiezen wat je het leukst vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat ik pathologie en genetica kies en keihard ga janken als genetica te moeilijk wordt. Maar hey als al die andere mensen het ook kunnen, dan zou ik dat ook wel moeten ;s
Beste raadquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Je moet kiezen wat je het leukst vindt.
Komt goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true, het gaat dan waarschijnlijk niet zo makkelijk en snel als bij de andere vakken, maar boeieuuu
Ff serieus, kan jij mij niet toegang verschaffen tot de snijkamer?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja true, het gaat dan waarschijnlijk niet zo makkelijk en snel als bij de andere vakken, maar boeieuuu
Nicequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog met Remqo op Bourne lopen geilen.
Doet niequote:
Ohai. Genmodificatie wordt wel een interessant iets denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |