Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Stop met quoten zonder eigen reactie gvd
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
wat kom je haten dan op de boiiiquote:
Hou op over de toekomstquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent een verstandige meid die ver gaat komen
Oh reacties niet gezien, ben ff half uurtje nachtkanonnen op repeat draaienquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel minkudo's en haat jegens Quid gezien in een filmpje![]()
beste keuze van de dagquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh reacties niet gezien, ben ff half uurtje nachtkanonnen op repeat draaien
microbiologie klinkt wel stoerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou op over de toekomst![]()
Klinkt genetica leuker of microbiologie?
Een hoop gezeik over dat ze daar geen aandacht aan hadden moeten geven, en dat ze net zo goed op weg waren na het vorige item over die knappe politievrouw, en dat ze nu een podium geven aan mongolen met kut pranks door ze te gaan bezoeken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh reacties niet gezien, ben ff half uurtje nachtkanonnen op repeat draaien
Maar genetica is de toekomstquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
microbiologie klinkt wel stoer
Kwam Noel ooit eens mee ten tijde van jouw transgenderperiodequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat is er met cactusen vandaag H net ook al.
Pathologie lijkt me echt chill, mag ik dan een keer mee lijken checken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet dus over een maand ofzo keuze maken, ik mag kiezen tussen pathologie, microbiologie, klinische chemie en genetica. KC doe ik echt niet, zo saai. Maar ik kan niet kiezen tussen die andere drie ;s
je mag misschien ook wel als lijk dienenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pathologie lijkt me echt chill, mag ik dan een keer mee lijken checken?
Ha ha ha ga doorquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie hem altijd zo goed nadoen? Kan nooit zelf een debiel grapje bedenken wat voor tongpost door zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |