Beter 9e en shooters en daarna subsonicquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why, ik vind het wel leuk, maar komt denk ik meer doordat ik al die mensen daar al ken en sfeer is gewelllldug
hoezo dansvloer? gewoon op de bar toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dansvloertje murderen en rondjes lopen
Ja met jouw auschwitz lichaam zou iedereen plek voor jou maken, bang om jou te breken ;squote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Negeer mij eens niet, pindaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie hem altijd zo goed nadoen? Kan nooit zelf een debiel grapje bedenken wat voor tongpost door zou kunnen.
Subsonic bestaat toch niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter 9e en shooters en daarna subsonic
"ik vind pranks na aids het kutste wat er is op deze planeet"quote:
Ik ga altijd met vieze ongewassen bruine nagels eurokok stylo m`n gehakt rullenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik peuter eerst mijn neus en dan lik ik het af
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook dikkerds kunnen vanuit hun heupen stoten ipv middenrif.
oceans 40-45 kom ik graagquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter 9e en shooters en daarna subsonic
Nog nooit zoveel minkudo's en haat jegens Quid gezien in een filmpjequote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Dumpert beetje de MauriGod voor schut willen zetten maar het werkt eerder averechts omdat hij (te dom is en) het sportief opneemt.
Jij hebt vast geen 5 sterren restaurant?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga altijd met vieze ongewassen bruine nagels eurokok stylo m`n gehakt rullen
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Stop met quoten zonder eigen reactie gvd
Ik las ergens dat subsonic gesloten is maar het gaat fuseren met een andere club, dus het komt soort van terugquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh echt? wat kut, ging ik vroegah vet vaak heen
Ook top, er was vroeger nog een andere club schuin tegenover kokomo maar die is er nu ook al niet meer.quote:
Het is maar 1 ster hoor ;s;s;s;s;squote:Op vrijdag 29 april 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen 5 sterren restaurant?
Daarom. Mauri is gewoon serieus met zijn business. Eindelijk een doel in zijn leven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Dumpert beetje de MauriGod voor schut willen zetten maar het werkt eerder averechts omdat hij (te dom is en) het sportief opneemt.
Kijk met jou kan ik praten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |